Sławek Napisano 24 Sierpnia 2009 Napisano 24 Sierpnia 2009 Na te obręcze w wersji disc fatalnie zakłada się opony. Racja ale za to nie ma problemów z uszczelnieniem. Opona siedzi ciasno i na pewno nie spadnie ( widziałem na własne oczy opony spadające z obręczy ztr). Poza tym equalizery są strasznie miękkie, jak ważysz poniżej 60kg bedą ok. Co do wyboruu pomiędzy mavikiem a DT to raczej podobna półka. Wybierz lżejsze i w miarę możliwości dokonaj selekcji, rozbieżności w wadze szczególnie mavica mogą być spore - okolo 10g na egzemplarzu.
Rulez Napisano 4 Września 2009 Napisano 4 Września 2009 (edytowane) Ze zwykłymi oponami jest ten problem, że nie mają stopki trzymającej na obręczy, więc potrafią z niej spaść, a opony UST nie spadną, no i mają gume od wewnątrz (są poprostu zawulkanizowane), dlatego są cieższe ale przy tym szczelne. Edytowane 4 Września 2009 przez Rulez
Housik Napisano 8 Grudnia 2009 Napisano 8 Grudnia 2009 Odświeżę temat. Pare dni temu kupiłem Geaxa Saguarro skusiłem sie na wersję drut. Zalałem Slime około 100ml. Jest dośc gęsty i trzeba się bardzo bawić aby opona się uszczelniła. Kiedyś kupiłem spray koło zapasowe i "ztublessowałem" conti mountain king no i szybko ładnie się uszczelniło. Teraz z slimem jednak trzeba było się bawić, trząść kołem kręcić itp..
Housik Napisano 9 Grudnia 2009 Napisano 9 Grudnia 2009 znajac życie opona sezonu nie wytrzyma lub prędzej ją ściągnę żeby dać cos extra w góry
kilo Napisano 10 Grudnia 2009 Napisano 10 Grudnia 2009 Ja mam Slima jako zapas do samochodu i nie wyobrażam sobie użyć go do opony w rowerze, jest gęsty jak kisiel...musiał bym go wlać ze 300ml żeby zadziałał. Są uszczelniacze do opon w rowerze i opon w samochodzie.
netta1987 Napisano 6 Lutego 2010 Napisano 6 Lutego 2010 dobra odświeżając temat jakie są lekkie i w miarę odporne na złożycie opony ust waga też im mniejsza tym fajniej bo myślę że trochę się pozmieniało w 2 lata przeznaczenie maratony z dość łatwym terenem, suche- czasem troszkę piasku
Mendoza Napisano 6 Lutego 2010 Napisano 6 Lutego 2010 Mi sie wydaje że warto rozważyc takie: Conti race UST 2.0 waga wyselekcjonowanych ok 570 gr sztuka albo Hutchinson Python Tubeless Ready ok 500 gr plus mleczko.
Beton Napisano 7 Lutego 2010 Napisano 7 Lutego 2010 conti RK 2,0 sa za cienkie w wersji UST. wersja 2,2 ma realna szerokosc 2,0 a wazy 720g. ja wybralem na suche warunki 2x racing ralph UST 637 i 640g. na suchych warunkach czy mleszko w opponach czy opony UST to parktycznie niema roznicy. roznica i jazda na UST sie zaczyna dopiero jak jest błoto niskie cisnienie + sztywne scianki = rzeznia co do python tubelles ready to ma niesety za miekkie scianki boczne moze osoba ktore maja 60kg to nie zrobi roznicy ale od 75 w gore to dosc istotne.
netta1987 Napisano 7 Lutego 2010 Napisano 7 Lutego 2010 RK są za ciężkie celował bym w coś max 600g + mleczko myślałem nad RoRo evo UST i Hutchinson Python Tubeless Ready ważę 68-70kg czyli powinny być ok
jokeros44 Napisano 28 Grudnia 2010 Napisano 28 Grudnia 2010 Odświeżę temat. Kupiłem ostatnio używane C-B Cobalt w zestawie z Larsen TT LUST 1.9 na tył i Kenda Nevegal Tomac UST 2.1 na przód. No i wagowo nie wychodzi to specjalnie kolorowo, dlatego myślę, co by na coś zamienić, ale nie wiem co jest teraz dobre ? Ważę 80kg i potrzebuję szybkich, lekkich opon ale oczywiście w miarę możliwości z dobrą przyczepnością
Rekomendowane odpowiedzi