Skocz do zawartości

[łańcuch]DeoreXTR vs XT

Fifi

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

tak jak w temacie, chce kupić drugi łańcuch do roweru, chcę żeby był w miarę lekki i dobry :)

Który z tych dwóch łąńcuchów jest lepszy ?

Deore XTR:

http://www.allegro.pl/item209023257_lancuc...bikestacja.html

czy XT:

http://www.allegro.pl/item210860411_lancuc...umrowerowe.html.

i czym w sumie różnią się te łańcuchy ?

• 2 lata później...

Moim zdaniem chyba nie warto.

Na łańcuchu XT jeżdżę od kilku lat, chyba od 2005 roku. Nie pamiętam by rdzewiał czy cokolwiek innego z nim się działo.

Natomiast od 3 miesięcy przesiadłem się na XTR i... nic, tak samo jak XT.

Moje spostrzeżenia mogą być lekko zafałszowane ponieważ są to łańcuchy w dwóch różnych rowerach i w sumie niewielkiej różnicy w długości (XT - 108 ogniw, XTR - 106 ogniw)

Tak jak wcześniej ktoś opisał, różni się powłoką. Jak pamiętam to chodzi o ocynkowanie XTR jest w całości ocynkowany a XT tylko zewnętrzne ogniwa.

Może za jakiś czas stwierdzę, że się mniej wyciąga...

Jeśli jest jakaś inna rnica... może spasowania to Shimano powinno o tym poinformować czemu warto dać więcej za łańcuch XTRa

w 2k km, zajezdzilem dwa shimanowskie lancuchy w tym jeden xtr. jeden zerwany drugi sie poprostu wygial. teren co prawda tez ekstremalny (maraton w gluszycy) jednak po xtrze spodziewalem sie ze podola. tak czy inaczej ja osobiscie wiecej shimano nie kupi, obecnie testuje lancuch sram'a pg951, na razie same plusy ;)

Camp bardzo dobry lancuch za opiniami na forach.

XTR nie gorszy, przejezdzilem na nich troche i jedynym powodem dla ktorego zmienilem go to waga.

Historie z zerwanymi lancuchami, ile z nich to efekt nieumiejetnego zmieniania biegow...? W mojej karierze nigdy nie zerwalem lancucha, nie wazne jaki on by nie byl....

rohloff odpada -za drogi. Obecnie ma dylemat XTR a campagnolo c9, ma ktos doswiadczenia z tymi lancuchami?

Pozwolę sobie zacytować post miskov17 z przeciwległe forum:

A więc...

+ świetnie wykonany