nerok Napisano 4 Lipca 2007 Napisano 4 Lipca 2007 Witam serdecznie, Prosiłbym o pomoc w doborze obręczy do streetu. Nie jestem jakis wymiatasz etc. Chciałbym, żeby się "lekko jeździło" i łatwiej uczyło tricków. Zestaw, który wybrałem na tył: Piasta - NS Coaster Opona - Kenda K-Rad Hamulec - Avid BB5 Obręcz - ? Co do obręczy, to mam dylemat... Obecnie jeżdżę na Alexrims DM24 i taką mam właśnie na przodzie i tyle. Na tyle chciałbym właśnie to zmienić. Jak już wspomniałem, nie wiem jaką mam wybrać obręcz... Co polecacie? Ja wybrałem Dartmoor Blizzard / SunRims SingleTrack. Którą polecacie? Mam jeszcze jedno pytanie. Jako, że jestem początkujący - czy będzie to dobry zestaw? Przypomnę, że na przodzie będę jeździł na DM24. Czy może nie zmieniać obręczy? Dzięki wielkie za pomoc, pozdro :-) PS: Mam Dartmoora StreetFightera
kusak Napisano 4 Lipca 2007 Napisano 4 Lipca 2007 ten sunrims będzie niezłym wyborem - dość wytrzymała i popularna obręcz, można ją śmiało brać
Ogór Napisano 4 Lipca 2007 Napisano 4 Lipca 2007 ostatnio skladalem kola do streetu 2x single track 24" piasta przod grimeca piasta tyl ns szprychy dt opony k-rad
nerok Napisano 4 Lipca 2007 Autor Napisano 4 Lipca 2007 A SingleTrack jest porównywalny szerokością np. do Blizzarda? Własnie, a co sądzicie o hamulcach?
Martinuz Napisano 4 Lipca 2007 Napisano 4 Lipca 2007 Do streetu tarcze? :> Troche przesada z resztą łatwo rozwalić chyba o jakiś murek...
kusak Napisano 4 Lipca 2007 Napisano 4 Lipca 2007 w tej cenie chyba nie znajdziesz nic lepszego. ew. możesz kupić ten hamulec: http://www.allegro.pl/item211504037_hamule...5_polecam_.html od naszego forumowego kolegi z resztą ale w strecie to wystarczą v-ki raczej ;]
nerok Napisano 5 Lipca 2007 Autor Napisano 5 Lipca 2007 To już nie wiem co robić ;p ech, bede myślał. Dzięki wszystkim :-)