Skocz do zawartości

[Koło] do streetu

nerok

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie,

Prosiłbym o pomoc w doborze obręczy do streetu. Nie jestem jakis wymiatasz etc. Chciałbym, żeby się "lekko jeździło" i łatwiej uczyło tricków.

Zestaw, który wybrałem na tył:

Piasta - NS Coaster

Opona - Kenda K-Rad

Hamulec - Avid BB5

Obręcz - ?

Co do obręczy, to mam dylemat... Obecnie jeżdżę na Alexrims DM24 i taką mam właśnie na przodzie i tyle. Na tyle chciałbym właśnie to zmienić. Jak już wspomniałem, nie wiem jaką mam wybrać obręcz...

Co polecacie? Ja wybrałem Dartmoor Blizzard / SunRims SingleTrack. Którą polecacie?

Mam jeszcze jedno pytanie. Jako, że jestem początkujący - czy będzie to dobry zestaw? Przypomnę, że na przodzie będę jeździł na DM24. Czy może nie zmieniać obręczy?

Dzięki wielkie za pomoc,

pozdro :-)

PS: Mam Dartmoora StreetFightera

Napisano

ostatnio skladalem kola do streetu

2x single track 24"

piasta przod grimeca

piasta tyl ns

szprychy dt

opony k-rad

Napisano

A SingleTrack jest porównywalny szerokością np. do Blizzarda? Własnie, a co sądzicie o hamulcach?

Napisano

Kup sobie te koła które wszyscy ci mówili, tylko że walnij jakieś fajne Vki, np. Avid SD7 - wyjdzie pewnie taniej niż BB5 a w streecie duża siła hamowania nie jest raczej potrzebna... i po problemie <_<

Napisano

Właśnie teraz dlatego się zastanawiam, co wybrać... Bo porządna obręcz = tarczówka. Dlatego chciałem zmienić również hamulec. Z tego co zauważyłem, to maszyny do Streetu typu: NS Metropolis, mają właśnie tarczę Avida BB5 + SingleTracka... Teraz zgłupiałem - nie wiem co mam kupić ;p

Napisano

Jako iż jeździsz na sztywnej ramie może pomyśl o double tracku na tył, do tego ns coaster (oczywiscie jeśli wersja pod ss, to pamiętaj, że wiąże się to z napinaczem łańcucha przez pionowe haki w Twojej ramie), szprychy dt.