brower Napisano 4 Lipca 2007 Napisano 4 Lipca 2007 Skok: 130mm. System: sprężyna/olej Tłumienie: olejowe FFD Regulacje: naprężenie wstępne, tłumienie odbicia Rura sterowa: 1,1/8" stalowa Golenie wewnętrzne: aluminiowe 30.0mm. Golenie zewnętrzne: magnez Sposób smarowania: kąpiel olejowa Uszczelki: Evil Genius Max. dopuszczalna średnica tarczy hamulcowej: 210mm. Max. dopuszczalna szerokość opony: 68.6mm. Średnica koła: 26" Rodzaj mocowania koła: standard Rodzaj mocowania hamulca tarczowego: post mount Waga: 1980g. Dostępne kolory: czarny suche dane skopiowane z pewnej strony,teraz moje odczucia.cena zakupu 850 zl dwa lata gwarancji,pierwszy przeglad po 100km darmowy,nastepny po 3000 platny czyli w sezonie czekaja nas minimum dwa przeglady w tym jeden platny niewiem ile niestety bo moj przbieg tega amorka to 400km.troche ponad dwa tygodnie jazdy i opinia tylko na plus.wbrew temu co mowil sprzedawca przy mojej wadze 75 kg amor sprawuje sie doskonale(mial byc za twardy)jazda po miescie czyli ######y typu plyty chodnikowe?doskonale!naprawde jestem zdziwiony po prostu lyka najmniejsze nierownosci,wyjazd do lasu/zmiana naprezenia wstepnego i delikatny obrot znajdujaca sie na dole prawej lagi regulacji tlumienia a korzenie i kamienie zostaja za nami nie zauwazone podobnie jak drobniaki wypadajace z kieszeni ktore przy innym amortyzatorze gubilibysmy na takich drogach razem z kamieniem nazebnym.jedyna wada pojawia w/g mnie przy naprawde stromych zjazdach wymagajacych ciaglego hamowania,jesli mamy stromy start i musimy jechac bardzo powoli caly czas hamujac amor bardzo sie ugnie i niestety jesli nachylenie zjazdu nagle sie zmniejszy i mozemy przycisnac a nadal jest dosc nierowno to ze 130mm skoku zostanie niewiele do wytlumienia tego co po drodze napotkamy,ale jesli ktos kiedys wymysli amor ktory zachowa sie inaczej w takiej sytuacji to ja poprosze cos takiego suma wszystkich strachow podczas zakupu zatem powinna rownac sie zeru dla kupujacego,dluga gwarancja plus...no w koncu to nastepca blacka kto i czemu wolal jezdzic na blacku a nie na wyzszych modelach wiadomo(dla ciekawskich i nie wiedzacych google)
Avalanche Napisano 31 Sierpnia 2007 Napisano 31 Sierpnia 2007 A jak przy podjazdach? Mocno pompuje? Mam teraz blacka i zastanawiam sie nad zakupem tego amora na zimowych przecenach. Interesuje mnie wlasnie te wersja ze skokiem 130 mm bo w moim blacku mam tylko stowke. Do jakiej ramy masz zalozony ten amor? Mozesz mi wyslac jakies foty na maila jak sie prezentuje na zywo, maciek.md@vp.pl , z gory dzieki:)
TocaS Napisano 9 Września 2007 Napisano 9 Września 2007 Model: Relic Super Air Lockout Skok: 100mm. System: powietrze/olej Tłumienie: olejowe TPC Regulacje: naprężenie wstępne, tłumienie odbicia, tłumienie kompresji, blokada skoku. Rura sterowa: 1,1/8" stalowa Golenie wewnętrzne: aluminiowe 30.0mm. Golenie zewnętrzne: magnez Sposób smarowania: kąpiel olejowa Uszczelki: Evil Genius Max. dopuszczalna średnica tarczy hamulcowej: 210mm. Max. dopuszczalna szerokość opony: 68.6mm. Średnica koła: 26" Rodzaj mocowania koła: standard Rodzaj mocowania hamulca tarczowego: post mount Waga: 1890g. Dostępne kolory: Czarny Uwagi:--------------------- Cena: 1050 PLN Ja obecnie czekam na zamontowanie amorka powyżej, słyszałem dużo dobrych opinii na temat relica. Wahałem się kupna w ogóle amortyzatora manitou po złych opiniach modeli niżej, ale mam nadzieje, że będzie sprawował się dobrze. Na razie go widziałem w sumie wydaje się lekki mimo wagi 1890g porównując do rst gili. Juz w czwartek bede miał okazje go przetestować. Pozdrawiam ps.szkoda że mam wersje z piwotami......
TocaS Napisano 12 Grudnia 2010 Napisano 12 Grudnia 2010 11500 km działa nadal tak samo, uszczelki nie były wymieniane, przeszedł po drodze 2 konserwacje, tyle że w moim wypadku z 7-8 tysięcy to asfalt. Choć jak już wjadę w teren to lekko też nie ma, jeździł również zimą. Nie mam do czego go porównać bo moje poprzednie teleskopy to RSteki TnL czy Capa, a te wiadomo jak działają.
Rekomendowane odpowiedzi