brower Napisano 4 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2007 Skok: 130mm. System: sprężyna/olej Tłumienie: olejowe FFD Regulacje: naprężenie wstępne, tłumienie odbicia Rura sterowa: 1,1/8" stalowa Golenie wewnętrzne: aluminiowe 30.0mm. Golenie zewnętrzne: magnez Sposób smarowania: kąpiel olejowa Uszczelki: Evil Genius Max. dopuszczalna średnica tarczy hamulcowej: 210mm. Max. dopuszczalna szerokość opony: 68.6mm. Średnica koła: 26" Rodzaj mocowania koła: standard Rodzaj mocowania hamulca tarczowego: post mount Waga: 1980g. Dostępne kolory: czarny suche dane skopiowane z pewnej strony,teraz moje odczucia.cena zakupu 850 zl dwa lata gwarancji,pierwszy przeglad po 100km darmowy,nastepny po 3000 platny czyli w sezonie czekaja nas minimum dwa przeglady w tym jeden platny niewiem ile niestety bo moj przbieg tega amorka to 400km.troche ponad dwa tygodnie jazdy i opinia tylko na plus.wbrew temu co mowil sprzedawca przy mojej wadze 75 kg amor sprawuje sie doskonale(mial byc za twardy)jazda po miescie czyli ######y typu plyty chodnikowe?doskonale!naprawde jestem zdziwiony po prostu lyka najmniejsze nierownosci,wyjazd do lasu/zmiana naprezenia wstepnego i delikatny obrot znajdujaca sie na dole prawej lagi regulacji tlumienia a korzenie i kamienie zostaja za nami nie zauwazone podobnie jak drobniaki wypadajace z kieszeni ktore przy innym amortyzatorze gubilibysmy na takich drogach razem z kamieniem nazebnym.jedyna wada pojawia w/g mnie przy naprawde stromych zjazdach wymagajacych ciaglego hamowania,jesli mamy stromy start i musimy jechac bardzo powoli caly czas hamujac amor bardzo sie ugnie i niestety jesli nachylenie zjazdu nagle sie zmniejszy i mozemy przycisnac a nadal jest dosc nierowno to ze 130mm skoku zostanie niewiele do wytlumienia tego co po drodze napotkamy,ale jesli ktos kiedys wymysli amor ktory zachowa sie inaczej w takiej sytuacji to ja poprosze cos takiego suma wszystkich strachow podczas zakupu zatem powinna rownac sie zeru dla kupujacego,dluga gwarancja plus...no w koncu to nastepca blacka kto i czemu wolal jezdzic na blacku a nie na wyzszych modelach wiadomo(dla ciekawskich i nie wiedzacych google) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Avalanche Napisano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2007 A jak przy podjazdach? Mocno pompuje? Mam teraz blacka i zastanawiam sie nad zakupem tego amora na zimowych przecenach. Interesuje mnie wlasnie te wersja ze skokiem 130 mm bo w moim blacku mam tylko stowke. Do jakiej ramy masz zalozony ten amor? Mozesz mi wyslac jakies foty na maila jak sie prezentuje na zywo, maciek.md@vp.pl , z gory dzieki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TocaS Napisano 9 Września 2007 Udostępnij Napisano 9 Września 2007 Model: Relic Super Air Lockout Skok: 100mm. System: powietrze/olej Tłumienie: olejowe TPC Regulacje: naprężenie wstępne, tłumienie odbicia, tłumienie kompresji, blokada skoku. Rura sterowa: 1,1/8" stalowa Golenie wewnętrzne: aluminiowe 30.0mm. Golenie zewnętrzne: magnez Sposób smarowania: kąpiel olejowa Uszczelki: Evil Genius Max. dopuszczalna średnica tarczy hamulcowej: 210mm. Max. dopuszczalna szerokość opony: 68.6mm. Średnica koła: 26" Rodzaj mocowania koła: standard Rodzaj mocowania hamulca tarczowego: post mount Waga: 1890g. Dostępne kolory: Czarny Uwagi:--------------------- Cena: 1050 PLN Ja obecnie czekam na zamontowanie amorka powyżej, słyszałem dużo dobrych opinii na temat relica. Wahałem się kupna w ogóle amortyzatora manitou po złych opiniach modeli niżej, ale mam nadzieje, że będzie sprawował się dobrze. Na razie go widziałem w sumie wydaje się lekki mimo wagi 1890g porównując do rst gili. Juz w czwartek bede miał okazje go przetestować. Pozdrawiam ps.szkoda że mam wersje z piwotami...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TocaS Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 11500 km działa nadal tak samo, uszczelki nie były wymieniane, przeszedł po drodze 2 konserwacje, tyle że w moim wypadku z 7-8 tysięcy to asfalt. Choć jak już wjadę w teren to lekko też nie ma, jeździł również zimą. Nie mam do czego go porównać bo moje poprzednie teleskopy to RSteki TnL czy Capa, a te wiadomo jak działają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi