filo Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 Chciałbym poprosić o pomoc forumowiczów, którzy poświęili się tricką. Jestem w tej dziedzinie laikiem, ale chciałbym się czegoś nauczyć. Jeżdże na rowerze z wielkiego w sklepu- Auchanu (wiem- TOTALNY IDIOTYZM). Ćwiczyć będe 1-2 godziny dziennie, mam dość mało czasu. Chciałbym zacząć od takich tricków jak (za błędy w pisowni przepraszam, jak już pisałem- dopiero zaczynam): -manual -pivot 90 stopni -pivot 180 stopni troszkę później: -kangaroo -bunny hop moje pytania brzmią następująco: Czy to dobry pomysł zaczynać od tych rzeczy? Jeżeli tak, ile czasu zjmie mi nauka każdego z nich? Jak wielką wagę trzeba przywiązywać do: grubości i wielkości kół, rodzaju ramy Za pomoc bardzo dziękuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roswell Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 Po pierwsze zanim zaczniesz sie bawić w triki kup kask/ochraniacze, chyba, że już masz. No i wtedy zacznij zbierać na lepszy sprzęt, ten momentalnie zakatujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrzYm Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 Na makrokeszu zaczynać to będzie ciężko. Lepiej zacznij od bunny-hopa. To podstawowy trik Życzę powodzenia w pierwszych krokach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filo Napisano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 Ochraniacze mam. Rower też staram się kupić. Ale przede wszystkim powiedzcie mi, ile czasu potrzebe, żeby opanować te tricki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...