Martinii Napisano 3 Lipca 2007 Napisano 3 Lipca 2007 Witam, Jak w temacie. Zauwazylem ze skrecajac tra mi klocki o obrecz zarowno z przodu jak i z tylu. Nie chce rozchylac bardziej szczek hamulcow. Kola sa proste. Czy to problem zwiazany z regulacja czy z linkami/pancerzami?
Fifi Napisano 3 Lipca 2007 Napisano 3 Lipca 2007 Z tego co wiem to chyba jest to normalne, mój kolega to ma. Jednak nie jestem pewien i proszę o wyrozumiałość.
Lukas_Mako Napisano 3 Lipca 2007 Napisano 3 Lipca 2007 tarcie z przodu może oznaczać małą sztywność boczną amorka którą właśnie widać min. na zakrętach ale z tyłu to dziwne, ja mam czasami z przodu, ale to słyszę dopiero jak mam mokrą obręcz
pudeleQ Napisano 3 Lipca 2007 Napisano 3 Lipca 2007 A może słabo naciągnięte szprychy, albo słaba obręcz?
Sintesi Napisano 3 Lipca 2007 Napisano 3 Lipca 2007 sprawdz czy szprychy sa odpowiednio naciagniete i czy zamykacze sa zacisniete odpowiednio?
Blue Napisano 3 Lipca 2007 Napisano 3 Lipca 2007 Nie ma luzow na piascie przypadkiem? Spotkalem sie z sytuacja ze ktos mial niedokrecone konusy/slao zacisniety zacisk;). U mnie jest ten efekt ale wynika ze slabej sztywnosci bocznej kół i troche amortyzatora[wiotki strasznie nie jest ale da sie odczuc].
Martinii Napisano 3 Lipca 2007 Autor Napisano 3 Lipca 2007 Dodam tylko, ze tarcie to ma miejsce przy dosc ostrym skrecie kierownicy np. przy zawracaniu na sciezce itp.
bartekgib Napisano 3 Lipca 2007 Napisano 3 Lipca 2007 Miałem podobny problem - jedyne co CI pozostaje to lekkie odsunięcie klocków od obręczy. Inaczej ciężko jest przejść ten "kłopot". Ja tak zrobiłem, ustawiłem na nowo hamulce i już mi hamulce nie "piszczą" podczas zakrętów. Oczywiście - u mnie innym aspektem był amorek z luzem większym niż skok, ale trzeba było wziąć narzędzia i na nowo ustawić klocki. Pozdrawiam !
manio49 Napisano 3 Lipca 2007 Napisano 3 Lipca 2007 dobrze zaplecione koło może, a nawet powinno troche pływac. świadczy to o kompromisie między sztywnością a amortyzacją i wytrzymałością.
koncertownik Napisano 3 Lipca 2007 Napisano 3 Lipca 2007 Jak wyżej: - mała sztywność amora - mała sztywność kół (luźne szprychy, lekkie obręcze) - luz na piaście A może obciera tylko z jednej strony? Wtedy wystarczy pobawić się śrubkami odpowiadającymi za naprężenie sprężyn...
mtb_rider Napisano 6 Lipca 2007 Napisano 6 Lipca 2007 ehhh.... ja obstawiam luz na konusikach/zacisku
nikodem Napisano 6 Lipca 2007 Napisano 6 Lipca 2007 a ja obstawiam wiotką obręcz lub/i wiotki amorek ramę ps. mam ten sam efekt w magnusie
NorieL Napisano 6 Lipca 2007 Napisano 6 Lipca 2007 Pewnie masz za krotkie pancerze przy klamkach. Zobacz czy przy maksymalnym skrecie pancerze sa naciagniete. Jezeli tak to zaloz nowe, dluzsze o 10 cm. Nie musisz wymieniac wszystkich tylko odcinki przy klamkach hamulcowych.
CR7 Prezes Napisano 6 Lipca 2007 Napisano 6 Lipca 2007 Ja mam dobrey amor i dobrze przyciete pancerze a tez mi czasem szura... Ale tylko z przodu. Ponocto jest normlane a tym bardziej jak sie ma ceramiki. Potem juz przestalem sie na tym skupiac tym samym juz tego nie slysze. Mysle ze czasem wynic moga nierowno starte klocki. rozepnij V-ke i poptrz czy sie rownos cieraja jak nie to popraw pilnikiem i ustaw V-ki i powinno byc Git.
wiruq Napisano 6 Lipca 2007 Napisano 6 Lipca 2007 ja jak miałem luz na piaście to ocierało ;] sprawdź czy nie masz może...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.