wookie Napisano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2007 W temacie bede opisywal kolejny etapy tuningowani hampli Formula Oro K24 moze komus sie przyda badz sam tez wpadnie na jakis tuning lekki swoich czesci. Pierwszy etap rozebranie na czynniki pierwsze , czyszczenie polaczen tzn resztek pod odlewie i zgrzewaniu zapewne i szykowanie do malowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xsystoff Napisano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2007 Pomidorowy Łowicz jako odrdzewiacz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wookie Napisano 23 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2007 Musialem gdzies schowac te srubki i duperele bo cala masa tego ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wookie Napisano 26 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2007 Maly upik fotka zaciskow Jutro bedzie final odbiore srubki i calosc zloze do kupy :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sintesi Napisano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2007 fajnie to wyglada! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wookie Napisano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 fotki mowia wszystko ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misiek^^ Napisano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 To chyba nie są aluminiowe śruby, prawda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobek Napisano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 Nawet, nawet Efekt fajny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wookie Napisano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 Sa aluminiowe , dla upartego jeszcze mozna w jakims kolorze koszulek termokurczliwa na przewody ale kijowe kolorki sa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lobster Napisano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 Jakiego lakieru użyłeś i jak malowałeś ? Sprayem poprostu ? Jak tak to napisz jakim dokładnie . Efekt naprawdę super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wookie Napisano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 Malowalem w sumie 3 krotnie w sensie to jest 3 raz i nabralem doswiadczenia ;] , farba akrylowa na to lakier akryloway , spray , trzeba wczesniej wszystko ladnie zabezpieczyc. Taka wartstwa jst stosunkowo bdb odporna na dot ( sama akrylowa na ktory juz nie kladzie sie lakiery nie jest ! ) to dosc wazne bo czasem dochodzi do kontaktu z farba i sie zmywa m.in. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misiek^^ Napisano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 Powiem tyle: Ja bym tych alu śrub tam nie montował. Domyśl się dlaczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wookie Napisano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 Domyslalem sie i nie wiem czemu - znam nie jedna osobe jezdzac z alu srubami , tam nie ma az tak duzych naprezen , oczywiscie co sezon dobrze takie srubki wymienic poza tym nic nie powinno sie stac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misiek^^ Napisano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 Na light-biku był ten temat poruszany i większość jest na nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekW Napisano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 Tez chcialbym wiedziec dlaczego . Moze ktos przytoczy argumenty , bo ja LB nie czytam i nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misiek^^ Napisano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 tam nie ma az tak duzych naprezen Oczywiście, że są. A powód taki sam jak w przypadku montowania tych śrub w mostku - czyli ich bardzo słaba wytrzymałość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny89 Napisano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 http://www.allegro.pl/item230606533_tuned_...247g_260g_.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bodziekk Napisano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 tam nie ma az tak duzych naprezen Gdyby nie było, to dla oszczędności można by zastosować stalowe śruby o mniejszej średnicy. A jednak producenci tego nie robią. Aluminium ma kilkukrotnie mniejszą od stali wytrzymałość na rozciąganie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misiek^^ Napisano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 Do tego przy zacisku temperatury są bardzo wysokie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wookie Napisano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2007 Czego temperatury ? Skad ten argument ? Producent moglby wiele ale tego nie robi , po co ? Dla oplacalnosci i swojego swietego spokoju po czesci dluga historia. Panowie nie robmy kolejne dyskusji o srubach alu ;] , komus sie nie podoba w sensie nowego wlasciciela wymieni sobie , jak juz pisalem zdania sa podzielone, nie wszedzie srbki alu daja rade , jakos przy hamplach do tej pory malo slyszalem skarzacych sie osob , mostek to inna bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lobster Napisano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2007 jakos przy hamplach do tej pory malo slyszalem skarzacych sie osob , mostek to inna bajka. Wg mnie na śruby łączące zacisk w całość działają DUŻO większe siły niż na śruby przy mostku (przynajmniej te od strony sterówki)... Inna sprawa że kierunek działania siły przy hamplu jest wzdłóż śruby, natomiast przy mostku zmienia się w zależności od tego co robimy z kierownicą. Tak więc faktycznie, siła działająca na śrubę w heblu rozkłada się dużo korzystniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bodziekk Napisano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2007 Przy mostku kierunek siły działającej na śrubę także jest wzdłuż jej osi. Każda śruba zwykła pracuje na rozciąganie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lobster Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 Hmm, no wydaje mi się że np u mnie przy mocowaniu kierownicy na śruby mogą też działać inne siły, bo ponieważ są one w liczbie 4, a ta część która trzyma kierownicę nie pryzlega bezpośrednio do mostka. A jeżli kierownica chce się przesunać, to wydaje mi się, że oprocz tego ze działa siła rozciągająca na srube, to jeszcze ten eplement przytrzymujący kiere wywiera nacisk w poprzek. Ale z drugiej strony może być też tak że jest tylko siła starająca się odepchać jedną część mostka od drugiej, sam już nie wiem W sumie bodziekk chyba masz rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darmach Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 Aleście zrobili chopakowi temat o wyższości jedynych słusznych śrub ; ) A tuning hampla - kawał ładnej roboty Nie podoba mi sie kompletnie xD ale fakt faktem kawał dobrej roboty moze to przez to ze nie lubie połączenia niebieskiego z zielonym ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wookie Napisano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 Ladniej wygladal by taki oczo######ny zielony , taki kupilem m5 i troche zdziwony jestem kolorem tych m6 no ale coz ;] , na zywo w slocu wygladaja swietnie , ciezko wybierac w kolorach srubek malo ich , czerwonego nie lubie , niebieskie bez sensu , zlote lipnie , czarne do kitu zostaly zielone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.