kadlubek Napisano 14 Czerwca 2007 Napisano 14 Czerwca 2007 Czy jest sposób aby rączki na kierownicy się nie ślizgały?, posiadam uchwyty( nie przykręcane) które były od nowości w moim biku, i wystapil problem, gdyż strasznie ślizgają sie po kierze. Ściągnąłem, wyczyściłem, lecz dalej to samo. są jakieś sposoby na to?
master87 Napisano 14 Czerwca 2007 Napisano 14 Czerwca 2007 Jeżeli po wyczyszczeniu dalej się śłizgają to ja bym spróbował na butapren, tylko potem jak będziesz potrzebował je zdjąć to może być ciężko.
Kathar Napisano 14 Czerwca 2007 Napisano 14 Czerwca 2007 Butapren hehe. Może od razu przybić gwoździami do kierownicy Ja bym polecał jednak benzynę ekstrakcyjną, lub po prostu zwykłą wodę. Zwilżasz wnętrze uchwytu i zakładasz. Powinno pomóc.
Kathar Napisano 14 Czerwca 2007 Napisano 14 Czerwca 2007 Gromosmok albo na gila A tak poważnie dla tych wszystkich co miewają problemy z zakładaniem i zdejmowaniem gripów: Zdejmowanie uchwytów - Jeżeli stary uchwyt jest zniszczony najlepiej przeciąć go wzdłuż nożem (uważając aby nie porysować ostrzem kierownicy) i zdjąć. Jeżeli nie chcemy niszczyć uchwytu możemy go zdjąć wykonując poniższe punkty: 1. Najpierw należy zdjąć rogi i zaślepki jeżeli takowe posiadamy 2. Pod obie krawędzie uchwytu nalewamy kilka kropli wody albo benzyny ekstrakcyjnej 3. Próbujemy przesuwać uchwyt w przód i w tył próbując go zdjąć. Wilgotne fragmenty uchwytu zaczną się łatwo ześlizgiwać a z czasem cały uchwyt 4. Jeżeli wciąż mamy problemy można wstrzyknąć pod uchwyt benzynę ekstrakcyjną albo alkohol przy pomocy strzykawki. W tym przypadku zdejmiemy uchwyt w kilka sekund. Zakładanie nowych uchwytów. 1. Zwilżamy wnętrze uchwytu wodą albo benzyną ekstrakcyjną. Benzyna w tym przypadku jest lepsza ponieważ szybciej wyparuje i uchwyt nie będzie się ślizgał 2. Wykonując ruchy obrotowe nakładamy uchwyt pamiętając o zostawieniu odpowiedniej ilości miejsca na rogi jeżeli takowe posiadamy.
ramir Napisano 14 Czerwca 2007 Napisano 14 Czerwca 2007 Nie wiem czy to zadziała - ale silikon (budowlany) bezbarwny mógłby chyba zdać tu egzamin!
tobo Napisano 14 Czerwca 2007 Napisano 14 Czerwca 2007 mozna okleic "na okrętkę" (tak jak owijka na kierownicy czosowej) kierownice zwykłą przeźroczystą taśmą klejącą. bardzo skuteczne. oczywiście nie nawijaj w jednym miejscu kilku warstw - wystarczy jedna.
bartekgib Napisano 14 Czerwca 2007 Napisano 14 Czerwca 2007 Ja od 3 lat korzystam z chwytów przykręcanych i cenię sobie to rozwiązanie w 100 %. Często zdarza mi się podnosić przednie koło, mocno hamować, mocno trzymać się kiedry i te chywty są w pełni sztywne i nie przekręcają się nawet na 0.00001 mm. Dlatego jak za 18-26 zł to ja polecam nowe chwyty. Pozdrawiam !
kadlubek Napisano 14 Czerwca 2007 Autor Napisano 14 Czerwca 2007 bartek mógłbyś konkretniej , np. model ktory byś polecał ? z gory dziekuje
nabial Napisano 15 Czerwca 2007 Napisano 15 Czerwca 2007 jakikolwiek odtluszczacz, nawet plynem do naczyn przejedz kierownice i wewnetrzna czesc chwytow, jezeli beda sie slizgac nawet po 1tys km to widac za twarda guma i wypadaloby mieksze kupic, jedyny wyjatek to jazda w deszczu, wtedy prawie kazde az zlaza z kierownicy
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.