Skocz do zawartości

[uchwyty/rączki] ślizganie po kirownicy


kadlubek

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jest sposób aby rączki na kierownicy się nie ślizgały?, posiadam uchwyty( nie przykręcane) które były od nowości w moim biku, i wystapil problem, gdyż strasznie ślizgają sie po kierze. Ściągnąłem, wyczyściłem, lecz dalej to samo. są jakieś sposoby na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gromosmok albo na gila :)

 

A tak poważnie dla tych wszystkich co miewają problemy z zakładaniem i zdejmowaniem gripów:

 

Zdejmowanie uchwytów - Jeżeli stary uchwyt jest zniszczony najlepiej przeciąć go wzdłuż nożem (uważając aby nie porysować ostrzem kierownicy) i zdjąć. Jeżeli nie chcemy niszczyć uchwytu możemy go zdjąć wykonując poniższe punkty:

 

1. Najpierw należy zdjąć rogi i zaślepki jeżeli takowe posiadamy

2. Pod obie krawędzie uchwytu nalewamy kilka kropli wody albo benzyny ekstrakcyjnej

3. Próbujemy przesuwać uchwyt w przód i w tył próbując go zdjąć. Wilgotne fragmenty uchwytu zaczną się łatwo ześlizgiwać a z czasem cały uchwyt

4. Jeżeli wciąż mamy problemy można wstrzyknąć pod uchwyt benzynę ekstrakcyjną albo alkohol przy pomocy strzykawki. W tym przypadku zdejmiemy uchwyt w kilka sekund.

 

Zakładanie nowych uchwytów.

 

1. Zwilżamy wnętrze uchwytu wodą albo benzyną ekstrakcyjną. Benzyna w tym przypadku jest lepsza ponieważ szybciej wyparuje i uchwyt nie będzie się ślizgał

2. Wykonując ruchy obrotowe nakładamy uchwyt pamiętając o zostawieniu odpowiedniej ilości miejsca na rogi jeżeli takowe posiadamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od 3 lat korzystam z chwytów przykręcanych i cenię sobie to rozwiązanie w 100 %. Często zdarza mi się podnosić przednie koło, mocno hamować, mocno trzymać się kiedry i te chywty są w pełni sztywne i nie przekręcają się nawet na 0.00001 mm. Dlatego jak za 18-26 zł to ja polecam nowe chwyty. Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakikolwiek odtluszczacz, nawet plynem do naczyn przejedz kierownice i wewnetrzna czesc chwytow, jezeli beda sie slizgac nawet po 1tys km to widac za twarda guma i wypadaloby mieksze kupic, jedyny wyjatek to jazda w deszczu, wtedy prawie kazde az zlaza z kierownicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...