Mod Team safian Napisano 20 Maja 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Maja 2011 @UP: A klamki jakie? Też wymieniłeś? Pancerze i linki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radicalpl Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 Avidy SD 7 w moim rowerze hamują bezbłędnie klamki mam również Avid SD 7 hamowanie jest takie że bez problemu podnosi tylne koło (ważę około 90 kg więc nie mało). Są świetnie wykonane polecam wszystkim tym którzy patrzą na wagę i łatwość obsługi hamulców. Ważna rzecz nie jest tak że tarcze są bezwzględnie lepsze, przy kilkukilometrowych zjazdach v-ki z najwyższej półki nie grzeją się tak jak tarcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
premier2 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 Klamki może i nie grzeją się zbytnio , za to obręcze mogą poparzyć dłonie, a przy odrobinie "szczęścia" może dojść do wystrzału dętki. Mam v-ki i hamują rewelacyjnie, natomiast na długich zjazdach tarcze są jednak lepsze i przede wszystkim wygodniejsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PKDeath Napisano 19 Października 2011 Udostępnij Napisano 19 Października 2011 V-ki nie grzeją się jak tarcze? Mam SD7 i w górach na dłuższych zjazdach miałem fading hamulców aż miło Trzeba było się zatrzymać i odczekać chwilę, żeby obręcze i klocki się wystudziły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 23 Października 2011 Udostępnij Napisano 23 Października 2011 Miałem tarczówki i wróciłem do v-ek szczerze mówiąc to żeby przegrzać v-ki trzeba się napracować, a tarczówki byle zjazd i przypalone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rybciasum Napisano 1 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2011 Miałem jakieś Alhongi / Promaxy, zmieniłem na SD-7 i... Ludzie, w końcu umiem regulować v-braki : :icon_mrgreen: , to jest łatwe jak konstrukcja czołgu T-55, modulacja na plus, siła też, a jeszcze czeka mnie wymiana pancerzy i linek, wtedy to już w ogóle będzie kosmos, tak wiem, zmieniłem hamulce nie zmieniając linek, tak się nie powinno robić aczkolwiek dopiero pierwsza jazda była na tych vkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rondel96 Napisano 7 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2011 ja też przesiadam się z powrotem na v ki tyle że ja planuje zakup klamek xtr i szczęk sd 7. P.S może się ktoś wypowie nt. klamek xtr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlatty Napisano 11 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2011 Miałem v'ki SD5 z klamkami FR5. Mam porównanie do v'ek Shimano (jakieś najzwyklejsze) i do tarcz Tektro Io. SD5-ki były najmocniejsze, ale Tektro mają lepszą modulacje. W SD5 Przód jak i tył blokowałem bez wysiłku jednym palcem (ale ważę ok. 45kg.). W Tektro i w Shimano musiałem używać dwóch palców. Oryginalne klocki nie są najwyższych lotów, po 150km w górach nie było bieżnika. Mogę polecić klocki Futura V3. Bardzo duża siła hamowania, modulacja też wystarczająca, ale czego się spodziewać od v'ek. Wszystkie klocki, które miałem wcześniej nie miały bieżnika po 150- 200km. Futurom po 350km zostało jeszcze sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radicalpl Napisano 13 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 Wczoraj przejechałem ponad 30 km w terenie w okolicach Żłotoryji Wilkowa itd, były konkretne zjazdy SD7 poradziły sobie znakomicie hamując środkowym palcem byłem w stanie zapanować nad rowerem a ważę 90 kg. Polecam każdemu kto chce za śmieszne pieniądze mieć poważne hamowanie. Co do zagrzania V-ek to wszystko jest możliwe jak jeździec trzyma hample zaciśnięte non stop. Przy takim hamowaniu tarcze się powyginają. Także to żaden argument przy zjeździe ze Śnieżki tarczę robiły sie czerwone a później białe zawodnicy na kozackich V-kach po prostu jechali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 14 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2011 (edytowane) Dołączam do grona zadowolonych SD7. zarówno klamki jak i szczęki zachowują się wzorowo. Hamowanie jednym palcem. Oczywiście trzeba od czasu do czasu zadbać o poślizg linki w pancerzu (zwłaszcza w fajce). Jednym słowem niska waga i dobra skuteczność hamowania. Edytowane 14 Listopada 2011 przez Lumperator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 Czy po przesiadce z Avidów SD3 (z klockami Accent 3-Function) na Avidy SD 7 odczuje różnicę w pracy hamulców czy nie warto zmieniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rybciasum Napisano 16 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 w v-brake najwięcej robi dobry klocek, reszta to drobiazgi , chociaż na SD-3 dużo osób narzeka, ale wydaje mi się że różnicy kolosalnej nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 no nic, pewnie na przyszły sezon trzeba będzie pomyśleć nad jakimiś tarczówkami... i kółkami... i amorkiem... i... się wszystko zobaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 mam v ki juz prawie 4 lata, nic się nie psuje, spreżyna mocna, raz na jakiś czas warto wyczyścić dokładnie i nasmarować ,w szczególności oś , bardzo sztywne ramiona, nie mam problemu z hamowaniem w górach na trudnych stromych szlakach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi