Skocz do zawartości

[opony] na piach do 140zł/kpl !


Kamixc

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, poszukuje opon które będą dobrze spisywały sie na piachu(a mogłby by też na szutrze) a tym samym miały niskie opory toczenia ! :surprised:

 

rozmiar: 1.9 - 2.1

 

budżet do 140 zł

 

waga: mniej niż 600 g !

 

mają być w teren, a nie żadne uniwersalne semi slicki... nie będą jeździły po szosie.

 

Dobrze byłoby zeby miały jakiś wytrzymały bierznik - zeby wytrzymał chociaż te 7 tyś i były wmiare (chociaż średnio) odporne na przebicia :)

 

Od wczoraj przeglądam oferty, opinie, testy opon i naprawde nie mam pojecia na co sie zdecydowac...

 

Moga byc dwie różne - kierunkowa i napedowa - pod warunkiem, że bede mógł je zamówic z jednego źródła(zeby nie placic podwójnie za przesyłke.

Gdybyście znaleźli jakieś ciekawe oferty modeli używanych z dobrym bierznikiem to też prosze o info.

 

Bardzo prosze o pomoc :confused:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, larseny odpadają, naczytałem się już sporo na ich temat.... Pozatym one sa bardziej z przeznaczeniem na błoto niż na piach - tzn lepiej sprawdziły by się na błocie, producent zapewnia że sa uniwersalne ale z taką szerokościa, piach nie ma szansek :)

 

Carbon co za Kenda ?? Akurat nie mam przekonania do kend... Mialem kiedys jakąś oponke kende, rozpruła się po drugim miesiącu... Wszystkie dętki kendy jakie miałem to też była totalna porażka :glare:

 

hmm... i nie chodzi chłopaki o głeboki piach - nie o taki w którym mozna sie zakopać i stanąć, tylko o płytki - taki upierdliwy, taki przejezdny(ale też nie szuter) ;p, myślałem nad Conti Vapor Pro - czytałem gdzieś opinie że świetnie się prowadzi na każdej nawiechni, wiec pewnie dała by rade a już te 10 czy 20 zł mógłbym pożyczyć.

 

http://www.bikeonline.pl/oponamtbvaporpro2...odukt,1123.html

 

Ale jest troche ciężkawa, producent podaje wage 560-580 ale wyczytałem że rzeczywista to ok 610 g

 

zastanawiałem się też nad Conti Leader Pro ale ta jest bardziej na utwardzane trasy, ma bardzo podejżany bierznik (niby z systemem miększej gumy po bokach żeby się lepiej prowadziło) i wsumie nie wiem czy dałby rade, wazy 510 g. No i na te oponki jest teraz spory upust.

 

http://www.bikeonline.pl/oponamtbleaderpro...odukt,1975.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IRC Serac XC kevlar 2.1 - http://www.4bike.pl/view.php?idp=600&P...a6a213a3dc0e8eb

waga ok 560g

 

na stronie producenta znalazlem informacje że maja mniejsze opory niż mythosy xc II a przy tym bardziej nadaja się na grząski teren. Może będą szybciej się scierac ale na jeden sezon powinny wystarczyc :) Jeszcze pomyśle ale chyba jestem za.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiscie bardzo chwale sobie oponki Tioga Factory XC (wersja zwijana) - znakomicie sprawuje sie w piaskach jak i w trudniejszym terenie, dobra odpornosc na przebicia, moge polecic tez Schwalbe Racing Ralph. Obydiw oponkimaja bardzo małe opory toczenia. Schwalbe wyglada delikatniej na kole i jest chyba bardziej stworzona na maratony po ubitych sciezkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Schwalbe Racing Ralph - gdyby tylko budżet pozwolil, bardzo chetnie :)

 

w sezonie robie ok 6,5 k km z czego srednio polowa na szosie - ale zmieniam gumy....

 

Zamówiłem już te IRC Serac XC kevlar 2.1 ale przez drugi dzien nikt z 4bike.pl mi nie odpisuje, chyba do nich "przekrece", w sensie zatelefonuje - to czesto najlepszy sposob :D

 

Własnie Irc'e Serac'i maja na mtb reviews wiele lepszą opinie niż np mythosy czy mythosy II XC, pozatym spotkałem się z kilkoma opiniami na polskich forach, nie wiele ich było bo to rzadko spotykane oponki, ale zawsze były pozytywne

 

odsyłam jeszcze zainteresowanych http://www.mtbr.com/reviews/manufacturers/3542/ :P

 

pozdróweczka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...