mayorqa Napisano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2007 Hej Mam do was prośbe chłopaki w wyborze, mianowicie : Chce zakupic : - przerzutka przód - przerzutka tył - kaseta - piasta tył - łańcuch - klamki - manetki Wybór miedzy x-5 a x-7 (do Shimano zniechecil mnie filmik o skaczacej tylniej przerzutce...slusznie??) Dodam że jeżdze głownie po wioskach (czyli zero "terenu") czyli asfalt...oraz w tematach "rowery" itp jestem zielony... To czy w takim wypadku poczulbym jakas roznice?? Chce zeby to byl najlepszy "zestaw" takze w gre nie musi wchodzic tylko sram - jednym slowem - ma byc to najlepszy zestaw z mozliwych :surprised: No i jak mozecie mi napisac ile taki zestaw bedzie kosztowac?? (w gre nie wchodza te manetki pokrentelkowe...) No i jak bedzie to mozliwe to chcialbym sie zmiescic w 600 zl :wink: Z góry dzieki za pomoc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...