Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

http://www.maxxis.com/products/bicycle/pro...ail.asp?id=2343

oponkę w wersji z drutem ujeżdżam od około 1000km, jako napędową. Przez ten czas zdążyła się zmierzyć z różnymi nawierzchniami (z wyjątkiem śniegu, bo w marcu tym razem już go nie było) i muszę przyznać że wrazenia mam bardzo dobre - w piachu trzyma się znakomicie toru jazdy, z drugiej strony na asfalcie nie czuć że to 2.1 i toczy się bez nadmiernych oporów i hałasu. W warunkach mokrych jestem również zadowolony, dość zdecydowany bieżnik porządnie radzi sobie z błotem.. Nie złapałem jeszcze gumy a, jak to w mieście, w parę szkiełek udało się już wjechać, więc odporność na przebicia póki co oceniam jako przyzwoitą.

Cena również do przyjęcia - 48 pln, obecnie zastanawiam się nad sprawieniem sobie takiej samej na przód.

Na razie tyle, postaram się zdawać relacje z dalszych spostrzeżeń

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Mam te same oponki od paru dni. Dzisiaj przetestowałem je na Jurze i musze powiedzieć, że nieźle radziły sobie na piachu, kamieniach i asfalcie :030: Ogólnie oponki sprawują się wyśmienicie :) . Za niedługo przejdą test wytrzymałościowy na górskich szlakach :)

  • 3 miesiące temu...
Napisano

oponka przejechała ok. 3000km, sprawuje się dobrze, ale widać już pewne ślady zużycia - gubi szybciej bieżnik niż np. Michelin XL (obecny Country Mud). nie ma dużych ubytków, ale zawsze. jak na razie to jedyny mankament jaki zauważyłem

Napisano

Ja zrobiłem na niej (tyle, że wersja kevlar, ok 70zł) +/- 1000 km. Znakomicie się sprawuje jako opona napędowa w ciężkim terenie, jest stosunkowo lekka i trwała. Mogę ją polecić z czystym sumieniem.

  • 4 miesiące temu...
Napisano

5350 km, bieżnik nadal dość dobrze się trzyma, przez kilka dni gdy było trochę śniegu/lodu trzymała też się naprawdę dobrze terenu.

  • 3 miesiące temu...
Napisano

po ok. 7000km na tyle zrobił się już właściwie semi-slick ;)

lato pewnie jeszcze przejeżdżę na niej. ale nawet już dość mocno starta, w tucholskich piachach radziła sobie dobrze (pewne dzięki dużej szerokości i dobrze wyprofilowanym, niestartym jeszcze bocznym klockom)

Napisano

Ja ze swojej (kevlar) zrezygnowałem - ponad 600 gram to za dużo dla mnie.

 

Co do jej właściwości jezdnych to nic do zarzucenia nie mam, poza błotem - tam za szeroka.

 

Dętki nie udało mi się przebić :D (zrobiłem na niej ok 600 km, głównie AM)

  • 7 miesięcy temu...
Napisano

Dystans: 4000km jako napędowa (zdjęcie, stan aktualny)

Wersja z drutem

 

zalety:

- bardzo dobra trakcja w terenie,

- bardzo dobra odporność na zużycie,

- żadnych snake-ów czy przebitej dętki,

 

wady:

-dosyć duże opory toczenia, jazda powyżej 30km/h jest bardzo uciążliwa,

- wysoka waga (740g),

 

 

advantage4kye8.th.jpg

  • 2 miesiące temu...
Napisano

Jeżdziłem teraz trochę na tych Maxxis-ach, Kevlar 2.1... Zdecydowanie odradzam. Ciężkie, wysokie opory toczenia a w terenie raczej nie stabilnie. Szczególnie jeśli chodzi o sterówkę, mniejsze zastrzeżenia do napędowej.

 

Na szutrze tańczy, w pasku jedzie gdzie chce a w zakrętach strasznie nie pewna. Na asfalcie "daje w dupe".

 

Pozdrawiam.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...