Dinsdale Napisano 25 Maja 2007 Napisano 25 Maja 2007 http://www.maxxis.com/products/bicycle/pro...ail.asp?id=2343 oponkę w wersji z drutem ujeżdżam od około 1000km, jako napędową. Przez ten czas zdążyła się zmierzyć z różnymi nawierzchniami (z wyjątkiem śniegu, bo w marcu tym razem już go nie było) i muszę przyznać że wrazenia mam bardzo dobre - w piachu trzyma się znakomicie toru jazdy, z drugiej strony na asfalcie nie czuć że to 2.1 i toczy się bez nadmiernych oporów i hałasu. W warunkach mokrych jestem również zadowolony, dość zdecydowany bieżnik porządnie radzi sobie z błotem.. Nie złapałem jeszcze gumy a, jak to w mieście, w parę szkiełek udało się już wjechać, więc odporność na przebicia póki co oceniam jako przyzwoitą. Cena również do przyjęcia - 48 pln, obecnie zastanawiam się nad sprawieniem sobie takiej samej na przód. Na razie tyle, postaram się zdawać relacje z dalszych spostrzeżeń
@lek Napisano 9 Czerwca 2007 Napisano 9 Czerwca 2007 Mam te same oponki od paru dni. Dzisiaj przetestowałem je na Jurze i musze powiedzieć, że nieźle radziły sobie na piachu, kamieniach i asfalcie :030: Ogólnie oponki sprawują się wyśmienicie . Za niedługo przejdą test wytrzymałościowy na górskich szlakach
Dinsdale Napisano 2 Października 2007 Autor Napisano 2 Października 2007 oponka przejechała ok. 3000km, sprawuje się dobrze, ale widać już pewne ślady zużycia - gubi szybciej bieżnik niż np. Michelin XL (obecny Country Mud). nie ma dużych ubytków, ale zawsze. jak na razie to jedyny mankament jaki zauważyłem
skjaatel Napisano 3 Października 2007 Napisano 3 Października 2007 Ja zrobiłem na niej (tyle, że wersja kevlar, ok 70zł) +/- 1000 km. Znakomicie się sprawuje jako opona napędowa w ciężkim terenie, jest stosunkowo lekka i trwała. Mogę ją polecić z czystym sumieniem.
Dinsdale Napisano 6 Lutego 2008 Autor Napisano 6 Lutego 2008 5350 km, bieżnik nadal dość dobrze się trzyma, przez kilka dni gdy było trochę śniegu/lodu trzymała też się naprawdę dobrze terenu.
Dinsdale Napisano 29 Maja 2008 Autor Napisano 29 Maja 2008 po ok. 7000km na tyle zrobił się już właściwie semi-slick lato pewnie jeszcze przejeżdżę na niej. ale nawet już dość mocno starta, w tucholskich piachach radziła sobie dobrze (pewne dzięki dużej szerokości i dobrze wyprofilowanym, niestartym jeszcze bocznym klockom)
skjaatel Napisano 30 Maja 2008 Napisano 30 Maja 2008 Ja ze swojej (kevlar) zrezygnowałem - ponad 600 gram to za dużo dla mnie. Co do jej właściwości jezdnych to nic do zarzucenia nie mam, poza błotem - tam za szeroka. Dętki nie udało mi się przebić (zrobiłem na niej ok 600 km, głównie AM)
adamn Napisano 29 Stycznia 2009 Napisano 29 Stycznia 2009 Dystans: 4000km jako napędowa (zdjęcie, stan aktualny) Wersja z drutem zalety: - bardzo dobra trakcja w terenie, - bardzo dobra odporność na zużycie, - żadnych snake-ów czy przebitej dętki, wady: -dosyć duże opory toczenia, jazda powyżej 30km/h jest bardzo uciążliwa, - wysoka waga (740g),
Rychlapl Napisano 19 Kwietnia 2009 Napisano 19 Kwietnia 2009 Jeżdziłem teraz trochę na tych Maxxis-ach, Kevlar 2.1... Zdecydowanie odradzam. Ciężkie, wysokie opory toczenia a w terenie raczej nie stabilnie. Szczególnie jeśli chodzi o sterówkę, mniejsze zastrzeżenia do napędowej. Na szutrze tańczy, w pasku jedzie gdzie chce a w zakrętach strasznie nie pewna. Na asfalcie "daje w dupe". Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi