Mefisto Napisano 24 Maja 2007 Udostępnij Napisano 24 Maja 2007 http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=198881176 ho, ho! a własnie się ostatnio zastanawiałem dlaczego nie produkują hydraulicznych v'ek :030: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biera Napisano 24 Maja 2007 Udostępnij Napisano 24 Maja 2007 A ja się zastanawiam jak to działa. Znam magury hs33 ale tutaj jest inny system. Wyglada tak jakby hydraulika miała ściskać całe ramiona. Ciekaw jestem w jaki sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny89 Napisano 24 Maja 2007 Udostępnij Napisano 24 Maja 2007 Ja uwazam ,ze szkoda takie cos kupowac. Klamka ma na pewno duzy skok. Lepiej kupic normalne V-ki albo dolozyc do hamulcow tarczowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biera Napisano 24 Maja 2007 Udostępnij Napisano 24 Maja 2007 tzn jest to na pewno ciekawa sprawa - zwłaszcza dla tych którzy nie chcą się bawić w linki Ja bym nie pogardził zestawem tarcza hydrauliczna na przód i właśnie magura hs33 na tył. Na modulację nie ma co narzekać, chodzi wszystko gładziutko i nie ma problemu z błotem w pancerzu (co innego z błotem na obręczy no ale to już inna para kaloszy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baksik22 Napisano 24 Maja 2007 Udostępnij Napisano 24 Maja 2007 Hmm magura w której ruszają sie tylko klocki przysuwając się do obręczy ma skok rzędy 5 mm miałem w ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny89 Napisano 24 Maja 2007 Udostępnij Napisano 24 Maja 2007 Ja nie mialem okazji testowac tego typu hamulcow i nie wiem jak to dziala . Nie podobaja mi sie takie hamulce. Tarcze hydrauliczne jak najbardziej ale takie cus nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biera Napisano 24 Maja 2007 Udostępnij Napisano 24 Maja 2007 heh bo źle wyglądają? jak może się nie podobać coś czego się nie zna:) Ja miałem okazję parę razy jeździć więc wiem na czym opieram moją teorię. tarcza + magura = miodzio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sintesi Napisano 24 Maja 2007 Udostępnij Napisano 24 Maja 2007 to jest bardzo ciekawa konstrukcja! ciekawe tylko czy te hamulce generuja wieksze sile scisku niz v brake i jak wyglada modulacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny89 Napisano 24 Maja 2007 Udostępnij Napisano 24 Maja 2007 heh bo źle wyglądają? Wlasnie o to chodzi Ja miałem okazję parę razy jeździć więc wiem na czym opieram moją teorię. tarcza + magura = miodzio Ja mam hamulce Shimano 535 i jak dla mnie sa bardzo dobre. Moze te DC deore moglyby byc lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biera Napisano 24 Maja 2007 Udostępnij Napisano 24 Maja 2007 johny: tarcze + magura = miodzio tarcze + tarcze = 1,5 x miodzio:P Mówię tutaj o wersji troszkę bardziej budżetowej. I troszkę bardziej indywidualnej:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny89 Napisano 24 Maja 2007 Udostępnij Napisano 24 Maja 2007 Nie zaprzeczam temu Hydraulika dziala jak mowisz "miodzio" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 24 Maja 2007 Udostępnij Napisano 24 Maja 2007 Tragiczna imitacja Magury. Już mówię czemu: -mała sztywność - ramiona są rozpychane na zewnątrz -szybkie luzy na tulejkach pivotów bo w przeciwieństwie do HSów ramiona się poruszają a hydraulika też swoje robi -jeden tłoczek = mniejsza siła -brak boostera który by to utrzymywał w ryzach Słowem próba przeróbki zwykłych fałek na hydraulikę, imho nieudana. Mówię to jako zadowolony użytkownik HS33 Race Line Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bikerman Napisano 24 Maja 2007 Udostępnij Napisano 24 Maja 2007 Konstruktor coś próbował ciekawego wydumać.......ale raczej nie specjalnie mu wyszło...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szkrabek Napisano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2007 Witam Mam pytanie bo nigdy nie mialem stycznosci z hamulacmi hydraulicznymi z Magura HS 33 i ciekawi mnie tylko jedno czy trzeba je serwisowac i ile to kosztuje ?? z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2007 Kupiłem 18 miesięcy temu używaną Magurę HS33 Race Line. Przez ten czas wymieniłem raz klocki, nic więcej. Nie zapowietrzyły się, siła nie spadła, słowem bez obsługowe. Jak kupisz jakąś styraną sztukę to hampel może pocieknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vaderus Napisano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2007 Ja posiadam na przodzie hs22 race line z roku 1995, poza tym, że kiedyś urwałem przewód po zahaczeniu o coś to hamulec jest całkowicie bezobsługowy, problemem może być tylko początkowe ustawienie tak, żeby dobrze działał. Mam go od 6 lat i nic poza wymianą klocków i przewodu+odpowietrzenie nie było z nim robione, nie cieknie, nie traci siły... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szkrabek Napisano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2007 A jak go zapowietrze to idzie jakos go uratowac ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojcimił Napisano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2007 Ja widziałem nieraz hydrauliczne V-ki ale działające na innym systemie... Ciekawe czy w eksploatacji są dużo lepsze od porządnych V-ek linkowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2007 mialem przez chyba rok hs 22. kupilem je bez boosterow - nabylem takowe acora. dzwignia chodzila troche ciezko (mocna sprezyna powrotu). hamulec rozginal mi tylny trojkąt ramy - gdy nie bylo boostera. oryginalne klocki magury są bardzo trwale. w serwisie bardzo przyjazne dla uzytkownika. raz dobrze zamontowane zalane i odpowietrzone nie wymagają praktycznie zadnych dzialan serwisowych. kiedys mialem w rekach 10 letnie hs'y - mialy nieszczelny tloczek hamulca. choc mysle ze w przypadku takiego dlugiego okresu eksploatacji to jak najbardziej zrozumiale. kiedys byly najtanszym dostepnym hamulcem hydraulicznym i byly marzeniem wielu rowerzystow. dzis wlasciwie coraz trudniej znalezc dla nich nisze rynkową. - kto chce hydraulikę kupi tarcze. - kto nadal uzywa hamulcow szczekowych takich jak vki to raczej robi to ze wzgledu na oszczedność wagi. - mysle ze będą dobre do roweru wyprawowego trekkingowego. mala szansa na wypadek i uszkodzenie. albo dla kogos kto chce miec niezawodne hamulce ale jest tradycjonalistą. dzis nie robią na mnie juz zadnego wrazenia. tak jak pisalem wyzej - za duza sila jest potrzebna do nacisniecia dzwigni hamulca. najnowsze wersje boosterow są paskudne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontrybus Napisano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2007 dzis nie robią na mnie juz zadnego wrazenia. tak jak pisalem wyzej - za duza sila jest potrzebna do nacisniecia dzwigni hamulca.najnowsze wersje boosterow są paskudne... za duza sila potrzebna do nacisniecia dzwigni - skad cie nadali kolego jezdze na takich od dlugiego czasu i mialem stycznosc z wieloma rowerami i nie spotkalem tak lekko chodzacej klamki jak w tych hs-ach jak dla mnie jedne z lepszych hampli (oczywiscie oprocz hydraulicznych tarczowek ) a ze paskudne tam kolory to oni zeczywiscie maja teczowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.