marass Napisano 17 Maja 2007 Udostępnij Napisano 17 Maja 2007 wymieniam caly naped i sa 2 opcje : pierwsza z nich to: -kaseta LX -lancuch LX -korba deore fc-440 druga opcja: -kaseta LX -lancuch LX -blat 44t LX -blat 32t LX co lepiej wymienic 1 opcja kosztuje ok 230zł, 2 opcja ok 250zł , roznica w cenie jest nieduza, ?? wymienic korbe stalowa (deore) czy aluminiowe blaty LX ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr0wa_1991 Napisano 17 Maja 2007 Udostępnij Napisano 17 Maja 2007 Lepiej kupic chyba nowa korbe zakladajac ze stara to jakis no-name. Bo odczujesz wieksza sztywnosc ramion itd A blaty z LXa nie roznia sie chyba az tak bardzo od tych z deore. Chyba ze sie myle to mnie poprawcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marass Napisano 17 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2007 moja stara korba jest identyczna jak ta z pierwszej opcji tzn deore fc-440 (stalowe blaty) naprawde poczciwa korba tylko czy LX spisze sie jeszcze lepiej( na aluminowych blatach)...?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 17 Maja 2007 Udostępnij Napisano 17 Maja 2007 kup cala grupe deore, nie ma sensu kombinowac z blatami - nie odczujesz za duzej roznicy pomimo ze ponoc kazdy gram sie liczy jezeli chodzi o czesci rotacyjne a najlepiej to jezeli mozesz to jezdzij na tym co masz, doskladaj kase i kup komplet lx - co prawda roznica w cenie jest duza ale technologicznie i jakosciowo jest przepasc:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marass Napisano 17 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2007 no tak ale 300zł za korbe LX to jest troche( a gdzie reszta ), za takie pieniadze to ja mam caly naped kasete LX , lancuch LX, no i 2 blaty LX, wydaje mi sie ze ta opcja z wymiana blatow bedize lepsza, jezeli jest roznica pomiedzy blatami LX a blatami DEORE to chyba lepiej dorzucic i kupic blaty LX jezeli to ma sprocentowac.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bikerman Napisano 17 Maja 2007 Udostępnij Napisano 17 Maja 2007 Na aluminiowe blaty szybciej oddziaływują kilometry.....sprawdzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr0wa_1991 Napisano 17 Maja 2007 Udostępnij Napisano 17 Maja 2007 Nabial : Czesci rotacyjne w sesie- opony, obrecze,opony, detki itd Korba machasz ale nie ma wiekszego znaczenia ile wazy bo ta rotacja nie jest brana pod uwage. Sory za OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Odi Napisano 18 Maja 2007 Mod Team Udostępnij Napisano 18 Maja 2007 Ja wybrałbym nową korbę. Różnica w wadze będzie niewielka, a przecież tylko o to chodzi w alu blatach żeby zyskać na wadze. Kasetę bierzesz ciężką więc po co w korbie na siłę oszczędzać masę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marass Napisano 18 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2007 .. no czy ja wiem czy ona jest az tak ciezka .. Kaseta Deore LX CS-M580 11/32 + łańcuch CN-HG73 pozadna kaseta.. Waga 395g - no malo to nie jest dla porowniania waga xt 264g ,, zdecydowalem sie jednak na 2 opcje czyli blaty , caly naped bedize na LX i bedize sii;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xsystoff Napisano 18 Maja 2007 Udostępnij Napisano 18 Maja 2007 Gdzie kupujesz blaty lx-a ? Sam chetnie bym kupil srednia tarcze 34, bo 32 to tak troche ni w kij ni w oko na plaskich terenach gdzie mieszkam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marass Napisano 18 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2007 cały napęd kupilem na stronce www.centrumrowerowe.pl http://www.centrumrowerowe.pl/index.php?s=...did=80&l=pl tu jest naprawde najtaniej.. udanych zakupów.. caly naped wszystko na LX (kaseta 9rz, lancuch i blaty) wyszlo mnie 250zł ale z tego co sie orientuje to LX 34t ciezko bedize ci dostac niewiem czy wogole sa takie , chyba ze 32t.. ale powodzenia.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 20 Maja 2007 Udostępnij Napisano 20 Maja 2007 Nabial : Czesci rotacyjne w sesie- opony, obrecze,opony, detki itd Korba machasz ale nie ma wiekszego znaczenia ile wazy bo ta rotacja nie jest brana pod uwage. Sory za OT uwierz ze duzo daje:) tylko trudno to zmienic, co prawda wazniejsze w tym zestawieniu sa: sztywnosc i opory krecenia ktore ostro dziela deore z lx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raptor Napisano 21 Maja 2007 Udostępnij Napisano 21 Maja 2007 Nabiał mylisz się zmiany wagi korby są nieodczuwalne. Aby opory na korbie dochodziły do takich wartości, że każdy jej gram by się liczył kadencja musiałaby wynosić dużo, dużo powyżej "dawki śmiertelnej" czyli tego co człowiek może wytrzymać. Sztywność-tak w lx jest większa, ale opory "kręcenia" (jak ty to nazywasz) to sprawa która jest niewarta dyskusji. W korbie deore (dokładnie fc-m510+suport un25) opory toczne są po prostu niższe lecz kosztem sztywności (wiem bo mam obie te korby;) jednak przy kołach(opony,dętki,obręcz) działa większa dźwignia i tam opory wynikające z działania masy rotującej są największe. A ja zrobiłbym tak I wariant: kup kasetę i łańcuch jaki ci się podoba, ale nie kupuj blatów. Pozbieraj te 300zł i kup korbę lx ht II II wariant to samo tylko na odwrót Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.