Skocz do zawartości

[tarczówki] Najlepsze tarcze do 200zł (komplet 2szt.) jakie?


tobek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na forum było pisane o tym, lecz znalazłem tylko jeden temat dotyczący tego zapytania(w tym czasie), który zupełnie mnie zadowolił. Avida BB5 180 - taką propozycję tylko zaproponowano. Więc pytam jakie wybrać - najlepsze tarczówki do 200zł za komplet 2szt. z całym osprzętem?

 

Specyfikacje moje:

 

- Dobra siła hamowania

- tarcza od 160mm wzwyż

- Mocna i pewna konstrukcja

- Renomowana marka

- Dobre sprawowanie się w każdych warunkach

 

Dodam tylko, że tarczówki mają podchodzić pod Kossa Hexagona V6, standardowe koło przednie jak na razie(słyszałem o amorze - pamiętajcie o nim!), bo z tylnym to nie będzie problemu bo amora nie ma :].

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem pakowanie sie w tarcze przy twoim budzecie nie ma najmniejszego sensu. Pamietaj ze czeka Cie takze zakup piast przystosowanych do wspopracy z tarczami a co za tym idzie przeplatanie kola co bedzie kosztowac conajmniej 150 zeta (piasty plus zaplatanie). JEzeli nie jestes zadowolony ze swoichdotychczasowych hamulcow lepiej zainwestuj w porzadne v-ki poniewaz tarcze (jezeli uda ci sie cos wyrawac za ta kase) beda tylko dobrze wygladac, sila hamowania na pewno nie bedzie lepsza od dobrych v-ek. Ewentualnie kup jeden hampel hydrauliczny np shimano br-m525 lub dobry mechanik jak bb5 avida i zaloz go na przod a z tylu zostaw to co masz. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy warto pakować się w porządne v-ki ?? 100zł to bardzo dużo jak na v-ki...

 

Mam pytanie jeżeli kupiłbym sobie tarcze hydraulika lub mechanika to wszyscy mówią, że na przód ją, a ja nie chce na przód tylko na tył, dlaczego na przód a nie na tył?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy warto pakować się w porządne v-ki ?? 100zł to bardzo dużo jak na v-ki...

 

Mam pytanie jeżeli kupiłbym sobie tarcze hydraulika lub mechanika to wszyscy mówią, że na przód ją, a ja nie chce na przód tylko na tył, dlaczego na przód a nie na tył?

 

Pozdrawiam

 

A ktore kolo latwiej zablokowac? Przednie czy tylne? W jednosladach 70% calkowitej sily hamowania przenoszone jest przez przednie kolo. Mocniejszy hamulec zawsze na przod chyba ze chcesz bokensami w zakrety wchodzic ale w takim przypadku lepiej przesiadz sie na dwuslada bo rowery nie sa do tego stworzone. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję ci przeczytać CAŁY temat [Hamulce] tarczowe czy V-brake'i

Potem będziesz zadawał pytania. Trzeba używać wyszukiwarki :angry: Dlaczego lepiej kupić dobre V-ki niż badziewne tarcze za stówkę sztuka?

Tam masz wszystkie odpowiedzi na nurtujące cię pytania. łącznie z - dlaczego na przód, zresztą Noriel ci odpowiedział.

 

 

 

Temat zamykam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...