Skocz do zawartości

[przerzutki] Shimano Acera - dziwnie przeskakuje


Cucullus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pewien problem z przerzutkami w moim rowerze. Mam Shimano Acery i roczny rower.

Problem wyglada nastepujaco:

W czasie jazdy pod gorke, czyli w przypadku wiekszego obciazenia pedalow, z tylniej przerzutki sporadycznie, jednorazowo dobiega cos w rodzaju "trach". Dzwiek bardzo zblizony do tego jaki wydobywa sie kiedy zmienia sie przerzutke. Problem w tym ze ja ani wtedy nie zmieniam przerzutki, ani nawet mimo tego dzwieku przerzutka nie zmienia sie sama. Nie wiem co ten dziwiek powoduje, ani czy jest to jakis powazny problem.

W dziedzinie rowerow jestem laikiem ale tak sobie pomyslalem, ze to moze lancuch mi sie wyciagnac juz zdarzyl i przeskakuje mi na zebatkach... Ale kurcze no... On dopiero rok ma.. Nie wiem czy po tak krotkim czasie zdazylo by sie to zrobic.

Ktokolwiek wie, lub podejzewa co moze byc przyczyna mojego problemu, niech mi odpisze, prooooosze....

Z gory wielkie dzieki! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak lancuch... No dzieki wielkie:) I dzieki Biera ze mi tego tematu nie wywaliles;)

A jak to jeszcze komus pomoze to moj problem pojawia sie na wszystkich pozycjach przerzutek..

A jeszcze takie szybkie male pytanko, czym sie rozni wolnobieg od kasety?:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok ostatniego pytania nie bylo;) Mam wolnobieg:)

 

Szczerze mowiac Biera niewiele zrozumialem z tego co powiedziales.. :] To chyba jednak nieuchronnym staje sie czerwienienie sie przed serwisantem o co mniej wiecej mi chodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm: no to łopatologicznie:

Nie masz czegoś takiego że naciskając na pedał łańcuch przeskakuje po zębatkach tak jakby nie miał oporu