paulo94 Napisano 6 Maja 2007 Napisano 6 Maja 2007 Mam opony 1.75 szer. i chce je wymienic na 2.3 lub 2.1 Czy rower będzie dużo cięższy i stawiał większe opory?? Proszę również o propozycję opon :surprised:
marcin1212 Napisano 6 Maja 2007 Napisano 6 Maja 2007 bedzie i cięższy i bedzie stawiał większe opory:)
Carbon Napisano 6 Maja 2007 Napisano 6 Maja 2007 jesli masz dobre opony 1.75 to zostaw je, ale roznie bywa czasami opona 1.5 np kwest 630g. to duzo za tyle mozna miec cos duzo grubszego ale opory toczenia tez beda wieksze. jesli jezdzisz po miescie itp. to 1.75 sa dobre
Ecia Napisano 6 Maja 2007 Napisano 6 Maja 2007 Podstawowe pytanie: do czego ci w ogóle te opony? Pozdrówko na początek ...
hudy Napisano 6 Maja 2007 Napisano 6 Maja 2007 Jeśli walisz dużo w terenie to 2.3, jeśli dodatkowo jeździsz po górach to opona tak gruba jaką zmieści rama i widelec, jeśli jeździsz maratony to 2.1. A jaki model opon, to Ci doradzą koleżanki i koledzy bo na bieżąco nie jestem w tych sprawach.
radomir82 Napisano 6 Maja 2007 Napisano 6 Maja 2007 Właśnie...zależy za ile...ja mam np. Hutchinson Mosquito Airlight 2.3 która waży dużo mniej niż Twoja 1.75, a co do oporow toczenia...to bzdura..one zależą głownie od kształtu bieżnika a nie od szerokości samej w sobie, no chyba że pędzisz tak szybko że przeszkadza Tobie opór powietrza:-)
WojteK! Napisano 6 Maja 2007 Napisano 6 Maja 2007 Ja jezdzisz po szosie tudzież w miescie to najlepsze bedą cienkie opony własnie takie jakie masz, ale jak lubic poszalec w terenie to musisz mieć grubsze opony, które na asfalcie stawiają wiekszy opór, choc nie zawsze, bo to jak kolega wyzej napisal zalezy od bieznika.
Blue Napisano 6 Maja 2007 Napisano 6 Maja 2007 "jeśli dodatkowo jeździsz po górach to opona tak gruba jaką zmieści rama i widelec" głupoty piszesz . Jakos jezdze w beskidach na oponce 2.1 z tyłu[realnie to 1.9 i zyje i mysle ze wiekszosc tak jezdzi bo XC w gorach to normalna sprawa[szczegolnie jak sie w nich mieszka ].
specjalized Napisano 7 Maja 2007 Napisano 7 Maja 2007 im cięższy teren tym opona powinna być szersza (chodzi mi o względy amortyzacji) co nie znaczy że wąska (1,95 bo węższych nie uznaję) będzie zła w terenie...głównie chodzi o rodzaj bieżnika
Adik Napisano 7 Maja 2007 Napisano 7 Maja 2007 Tyle postów, a brak odzewu autora tematu, w podobnym temacie podobna reakcja... Dajcie mu się pierw wypowiedzieć a dopiero potem walmy jakieś propozycje...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.