Skocz do zawartości

[10596g] Merida Matts Pro by Xsystoff


Xsystoff

Rekomendowane odpowiedzi

trochę posprzątałem OT

 

co do tematu, to rower robi piorunujące wrażenie na żywo wizualnie . Co do zmiany to już zostało powiedziane. Imho porywając sie na koła za 1000 zł można celować na kolka dt 240 , dt comp, dt xr 4.1. Tylko nie wiem czy Krzysiek chce kolejne czarne rzeczy do pucowania w biku ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżu kolczasty, zmian by się po jakimś czasie na forum można spodziewać ale widzę ze "współczesna polityczna rzeczywistość polska" wpycha się wszędzie z butami w tempie ultra szybkim :-/

 

szkoda że tych ram juz nie ma, wygląd ma jak dla mnie fantastyczny!! ogólnie bohater wątku może sobie w ciagu liku miesięcy fajną maszynkę złożyć ... i ta rama ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mi sie przypomnialo, ze rower schudl o kilka g, bo zostala ciut uciachana sterowka w Psylo (przejscie z klasycznych ahead na zintegrowane) :twisted: Wiec pewnie do przodu te 5g bedzie :)

 

Btw przy okazji rozpiska dodatkow :)

 

newm2.jpg

 

Booster jest do eliminacji osobnikow na kole, jak jest slonecznie to odbija swiatlo jak lusterko i cholernie daje po oczach :twisted: To spadek po porzedniej ramie i starych dziejach, wiec chyba go wyrzuce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Srednica sztycy to standardowe obecnie 31.6 mm. Mostek (25.4 mm) mialbym do kompletu z kierownica (RF to jednak nie Bop, ktory jest w prawie co drugim rowerze :D ). Sztyca do zastanowienia... Prosilbym jakies konkretne linki jezeli padaja propozycje.

 

 

Tak na marginesie wlasnie grzebie po galerii LB i bede musial troche pozmieniac u siebie w rozpisce :) Niestety na niekorzysc :P Wroce z uczelni to maly up-date zrobie i bedzie >11.5 kg ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej sądze, że Rulez pisząc posta miał na myśli podniesienie komfortu jazdy a nie samo zrzucenie z wagi ;). Tyle ze WCS alu kosztuje <150 na allegro a carbon 400.... lekka roznica. To tak jakby komus kto kupuje rower za 3000 polecać coś za 9 000 :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie, ze skoro tak ci zalezy na wadze to nie wymienisz amora na powietrzny. Bylbys jakies 600g do przodu. Pisaliscie na poczatku, ze amory air nie sa takie dobre i ze na dobrym oleju jezdzi sie lepiej. Ale amory air moga byc rozne. System amortyzacji moze byc powietrzny ale tlumienie moze byc juz z elastometru, olejowe i powietrzne. Air-air bylby najlzejszy ale musi byc cholernie szczelny. Natomiast chyba dobrym pomyslem byloby zainwestowanie w air-oil. Np. taki amorek manitou black w wyprzedazy z poprzedniego roku byl za 1200zl a normalnie chyba jakies 2300 :)

Jak ktos ogarnia temat amortyzacji w rowerach troche bardziej, to chetnie wyslucham opinii ;)

 

Rowerek sliczny, caly czarniutki, zupelnie jak moj :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej sądze, że Rulez pisząc posta miał na myśli podniesienie komfortu jazdy a nie samo zrzucenie z wagi ;). Tyle ze WCS alu kosztuje <150 na allegro a carbon 400.... lekka roznica. To tak jakby komus kto kupuje rower za 3000 polecać coś za 9 000 :).

to mniej wiecej samo miałem ja na myśli co żeś napisał :D ot takie gadanie po prostu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na razie musze poczekac z decyzja, bo dzisiaj juz drugi raz bylem z kolem na reanimacji (leca szprychy). Jezeli nadal bede mial z tym problemy to zakup rurek odlozy sie w czasie, a na tyle zagosci mavic 317`tka ze szprychami dt i piastami xt (dojdzie troche czerni).

 

Sztyca to alu, jakos sie boje carbonu przy mojej wadze. Niby wiem, ze WCS to nie Promax czy Zoom, wiec wytrzymalosc powinna byc ok, ale jeszcze nie mialem nigdy carbonu i jestem pelen obaw :)

 

Z amorem mnie nie przekonacie, Psylo swoje wazy, ale za nic w swiecie go nie wymienie (chyba, ze na Rebe za 100 lat :(). Nie jestem arcy-wagowcem liczacym kazdy gram, lubie odchudzac i cieszyc sie lekkimi czesciami, ale uzytecznosc stawiam na pierwszym miejscu. W przeciwienstwie do niektorych witrualnych bikerow, ja troche jezdze, a na maratonach sprzet dostaje ostre baty przy mojej wadze. Zreszta kto sie bawi w maratony ten wie jak sie jedzie po 3h na siodelku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztyca to alu, jakos sie boje carbonu przy mojej wadze. Niby wiem, ze WCS to nie Promax czy Zoom, wiec wytrzymalosc powinna byc ok, ale jeszcze nie mialem nigdy carbonu i jestem pelen obaw
Akurat uważam, że zmiana wspornika na lżejszy aluminiowy to zły pomysł , jak zmienić to na lżejszy markowy carbon , różnica jest odczuwalna - wolę komfort z rozsądną wagą , niż parę gram mniej.

Ja za swoją FSA dałem 300 - ale zamawiałem , natomiast model z cofniętym jarzemkiem był na Allegro za 220 zł , więc nie trujcie , że taka kosmiczna cena :)

Oczywiście polecam tylko porządne , a nie Kellysa carbon (padaczka) itp.

 

A jak ktoś nie jeździł na porządnym carbonie , to niech lepiej takich bzdur nie pisze (nie ma nic do powiedzenia- to cytuje innych, tylko nabija posty) :

to mniej wiecej samo miałem ja na myśli co żeś napisał ot takie gadanie po prostu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...