Malandato Napisano 3 Maja 2007 Udostępnij Napisano 3 Maja 2007 Złozyłem koła z wyzej wymienionych komponentów (32 szprychy). Piasty są pod v-ki, a konkretnie HBM-760 i FHM-760. Nyple DT aluminiowe. Koszt kompletu w moim przypadku to 629 pln. Katalogowa waga (bez opasek) to 797,5 g. (przód) oraz 1022 g. (tył). Przejechałem na nich dopiero ok. 400km. Póki co sprawują sie świetnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kos Napisano 12 Maja 2007 Udostępnij Napisano 12 Maja 2007 moze najwyzsza pora zmienic rame ?... a teraz ile na nich przejechales ?... i jak sie spisuja ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malandato Napisano 13 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2007 Zmiany ramy nie planuję. Choć nie ukrywam, że chiciałbym mieć inną, ale rower domaga się przede wszystkim wymiany kasety i łańcucha. Do tego dojdzie przerzutka tylna, manetki. Większym priorytetem od ramy jest też mechanizm korbowy. Inna sprawa, że teraz kase odkładam na samochód. Nie mam też zielonego pojęcia jaka rama miałaby to być i gdzie kupiona. Obecna nie jest w sumie taka zła. Koła mają przebiegu ok 800km, spisują się bez zarzutu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamicki Napisano 13 Maja 2007 Udostępnij Napisano 13 Maja 2007 Masa Twoich kół może być niższa, niż podałeś. Mój set na Xc717 ma masy przód i tył odpowiednio 725g i 944g, a zdaje się, że między tymi obręczami jest tylko po 20g różnicy w masie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi