miechu Napisano 2 Maja 2007 Napisano 2 Maja 2007 Jaka jest różnica między obręczami w wersji disc,a V-brake ? No poza tym, że do wersji disc nie da się założyć V-ków Czy tu chodzi tylko o estetykę? Mam zamiar kupić sobie obręcze mavic xm719, mam V-brake'i , ale mysląc przyszłościowo może założę tarczę.
bialykom Napisano 2 Maja 2007 Napisano 2 Maja 2007 wersje disc nie maja bokow przystosowanch do wspolpracy z vkami. kup wersje pod vki - do nich i tak mozna zalozyc tarcze. bedzie troche ciezej, ale na razie bedziesz mogl jezdzic.
marcin1212 Napisano 2 Maja 2007 Napisano 2 Maja 2007 Wersja disk ma ścianki neiprzystosowane do v-ek dlatego byś nie pojeździł na nich z obecnymi hamulcami Edit Wyprzedziłes mnie bialykom:)
miechu Napisano 2 Maja 2007 Autor Napisano 2 Maja 2007 No o tych ściankach wiedzialem: widać różnicę http://www.harfa-harryson.com.pl/fnc/goodd...id=52&pos=3 http://www.harfa-harryson.com.pl/fnc/goodd...=1069&pos=2 To jest jedyna różnica?
QWEY564 Napisano 2 Maja 2007 Napisano 2 Maja 2007 pewnie trochę się różnią budową "komór"... w obręczach pod v-ki obręcze muszą znosić sporą siłę z jaką ściskają je przy hamowaniu klocki w przypadku tarcz nie potrzebne są żadne wzmocnienia tych(narażonych na ściskanie) miejsc więc można je trochę odchudzić... PS zostałem podwójnie uprzedzony ;( -zawolno piszę
verul Napisano 30 Sierpnia 2007 Napisano 30 Sierpnia 2007 A dlaczego obrecz XR 4.1 pod vbrake jest lzejsza o 16 gram od wersji obreczy XR 4.1d pod tarcze? Dodam ze ta 4.1d wyglada jakby Vbrake tez mogla obsluzyc bo ma chyba powierzchnie do hamowania. Czy mozna na zwyklym XR 4.1 zamontowac tarcze?
Jacke Napisano 31 Sierpnia 2007 Napisano 31 Sierpnia 2007 Obrecze pod disc sa z reguly mocniejsze. Niektore kola disc sa niestety odrobine ciezsze
oxalis Napisano 1 Września 2007 Napisano 1 Września 2007 Z tego co widze to różnica pomiędzy obręczami XR 4.1 pod v-ki i pod tarcze to jedynie kolor boków, pod tarcze jest cała czarna, pod v-ki ma obrobione boki i znacznik zużycia, wymiary są identyczne, wiem z własnego doświadczenia mam obie wersje.
verul Napisano 1 Września 2007 Napisano 1 Września 2007 Zmylila mnie strona Arnika na ktorej maja one rozne wagi... Zobaczylem na strone DT Swiss i maja takie same. Swoja droga ciekawe czy ten kolor scianek sie sciera
Blue Napisano 1 Września 2007 Napisano 1 Września 2007 Ta bo Arnik te obrecze ważył! A to co sobie DT wypisze, to wiesz ;]. Katalogowe wagi zazwyczaj są cyganione.
verul Napisano 1 Września 2007 Napisano 1 Września 2007 No ale skoro niby roznia sie tylko anodowaniem bokow to skad 15 gram roznicy?
Blue Napisano 1 Września 2007 Napisano 1 Września 2007 Może to wynika po prostu z tego jakie egzemplarze dostał.
oxalis Napisano 1 Września 2007 Napisano 1 Września 2007 Tu na przykład obręcz xr 4.1 pod v-ki trafiła się cięższa od disc http://light-bike.com/forum/album_page.php?pic_id=1586, a odnośnie wag podawanych przez dt swiss moje koło złożone z ich części waży w rzeczywistości o 8 gram więcej niż wynika to z ich kalkulatora na stronce
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.