ramir Napisano 29 Kwietnia 2007 Napisano 29 Kwietnia 2007 Witam - stoję przed wyborem nowego siodłeka do mojego śmigacza. Wybór padł chyba na dwóch godnych konkurentów - jak w tytule. Selle Italia SLR TT albo Tune Speedneedle. Oba siodła są lekkie, ale jak jest z ich wytrzymalością i wygodą - jeśli ktoś ma doświadczenia - proszę o opinie. I jeszcze jedno - czy ktoś uzytkował te siodła wykonane w barwie białej??? Czy zużycie siodła bardziej widać na białej czy na czarnym pokryciu???
Pati Napisano 3 Maja 2007 Napisano 3 Maja 2007 Ramir ja jeżdżę na Selle Italia SLR od pół roku i z całą odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że jest to najlepsze siodełko na jakim jeździłam (...i najdroższe za razem :021:) Siodełko mam w kolorze czarnym i jedyne co na nim widać, to kurz. Pozdrawiam
ramir Napisano 3 Maja 2007 Autor Napisano 3 Maja 2007 Dzięki Pati za wyrażenie opinii - myślałem już, że ten temat nie ruszy
Klosiu Napisano 3 Maja 2007 Napisano 3 Maja 2007 Ja mam SLR genuine gel od jakichs 1500km i nie narzekam. Fakt, ma jakies dodatkowe zelowe wyscielanie w stosunku do tego co Ty podales, ale ksztalt jest ten sam. Wygodne siodelko, i w miare lekkie. Co do tego SpeedNeedle, to nie przekonuje mnie jakos jego ksztalt .
rafalwspin Napisano 4 Maja 2007 Napisano 4 Maja 2007 Zobacz http://light-bike.com/forum/viewtopic.php?...930177be386c589 tutaj ten sam dylemat, tylko odpowiedzi więcej. Ale widzę, że to ty