Skocz do zawartości

[siodło] które lepsze


ramir

Rekomendowane odpowiedzi

Witam - stoję przed wyborem nowego siodłeka do mojego śmigacza. Wybór padł chyba na dwóch godnych konkurentów - jak w tytule. Selle Italia SLR TT albo Tune Speedneedle. Oba siodła są lekkie, ale jak jest z ich wytrzymalością i wygodą - jeśli ktoś ma doświadczenia - proszę o opinie. I jeszcze jedno - czy ktoś uzytkował te siodła wykonane w barwie białej??? Czy zużycie siodła bardziej widać na białej czy na czarnym pokryciu???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ramir ja jeżdżę na Selle Italia SLR od pół roku i z całą odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że jest to najlepsze siodełko na jakim jeździłam (...i najdroższe za razem :021:) Siodełko mam w kolorze czarnym i jedyne co na nim widać, to kurz. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam SLR genuine gel od jakichs 1500km i nie narzekam. Fakt, ma jakies dodatkowe zelowe wyscielanie w stosunku do tego co Ty podales, ale ksztalt jest ten sam. Wygodne siodelko, i w miare lekkie. Co do tego SpeedNeedle, to nie przekonuje mnie jakos jego ksztalt :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Postanowiłem odswieżyć wątek białych siodełek, bo już się zdecydowalem. Wybór padł na białego slr (selle italia). Moje wątpliwości dotyczą konserwacji tego siodełka - jego powierzchni użytkowej ;) Do tej pory jeździłem na siodełkach obitych na czarno. Specjalnie nie zastanawiałem się nad ich czyszczeniem - jak mnie parę razy zaskoczył deszcz - myłem się ja i moje siodełko ;)

Ten biały sprzęcik wygkląda świetnie - zwłaszcza że będzie się komponował z białym amorkiem, tylko czy tak będzie po sezonie - tzn. czy siodło nadal będzie wyglądało przyzwoicie?!

Dajcie znać o swoich doświadczeniach z białymi siodełkami!