andi333 Napisano 14 Lutego 2012 Napisano 14 Lutego 2012 Tak tak reba chodzi ślicznie wyszło na to że za mało oleju było w tłumiku co mnie zdziwiło bo zalałem 115 Cytuj
tobike Napisano 14 Lutego 2012 Napisano 14 Lutego 2012 10 ml można spokojnie nalać więcej niż podaje instrukcja Cytuj
michalj Napisano 19 Lutego 2012 Napisano 19 Lutego 2012 (edytowane) Witam, Posiadam w Rebie taką śrubę: Czy da się tu ustawić floodgate? Kręcąc tą na środku nic się nie dzieje. Edytowane 19 Lutego 2012 przez michalj Cytuj
tobike Napisano 19 Lutego 2012 Napisano 19 Lutego 2012 Nie widziałem jeszcze reby z taką śrubą, albo powinna być tam zaślepka albo pokrętło. Jaka to wersja i który rocznik? Cytuj
michalj Napisano 19 Lutego 2012 Napisano 19 Lutego 2012 To Reba z tegorocznego roweru, Reba RL 29". Mam nadzieję, że nie wykręcili mi czegoś w skiteamie :/ Cytuj
Artwro Napisano 19 Lutego 2012 Napisano 19 Lutego 2012 (edytowane) Dla mnie też jakaś dziwna ta śrubka,nigdy nie widziałem takiej opcji.Lipa jakaś?Reba w wersji tegorocznej ma pokrętło FL jak moja Race,nawet nie na imbus tylko na paluchy. Edytowane 19 Lutego 2012 przez Artwro Cytuj
tobike Napisano 19 Lutego 2012 Napisano 19 Lutego 2012 Czy przy kręceniu tą śrubką wykręca się lub stawia opór przy dokręcaniu? Cytuj
michalj Napisano 19 Lutego 2012 Napisano 19 Lutego 2012 Da się wykręcić. Znalazłem coś takiego: http://on-one.co.uk/i/q/FORSREBRL29/rockshox_reba_rl_dual_air_100mm_29er_fork_with_poplock i tam też jest tak samo. Cytuj
kosa23 Napisano 19 Lutego 2012 Napisano 19 Lutego 2012 Na wszelki wypadek - Floodgate działa tylko przy włączonej blokadzie. Co do "złego" wyglądu śrubki, to wydaje mi się, że nowe Reby trochę inaczej wyglądają po prostu. Cytuj
tobike Napisano 19 Lutego 2012 Napisano 19 Lutego 2012 (edytowane) Może to wersja OEM do tego roweru, ale tak jak kolega pisze tylko na włączonej blokadzie się to reguluje i wkręcając w prawo powinno utwardzać amortyzator. Jeżeli da się wykręcić to może pod nią jest gniazdo na imbus 2,5? Edytowane 19 Lutego 2012 przez tobike Cytuj
michalj Napisano 19 Lutego 2012 Napisano 19 Lutego 2012 To chyba rzeczywiście jakaś wersja OEM. Pod tą śrubą jest mała czarna dziura. Jest to chyba śruba trzymająca pokrętło, więc albo w tej wersji nie ma floodgate albo jest gdzieś głębiej ukryty. Cytuj
tobike Napisano 19 Lutego 2012 Napisano 19 Lutego 2012 spróbuj imbusem 2,5 tam pogrzebać ale pewnie to OEM Cytuj
michalj Napisano 19 Lutego 2012 Napisano 19 Lutego 2012 (edytowane) Wkładałem krótkiego imbusa, ale stosunkowo płytko, by coś z tego amortyzatora nie wyskoczyło, ale nic nie było Chyba w Skiteamie nic w tym amorze nie grzebali, wygląda jakby było oryginalne. Edytowane 19 Lutego 2012 przez michalj Cytuj
kosa23 Napisano 19 Lutego 2012 Napisano 19 Lutego 2012 Czyli sprawdzałeś działanie Floodgate'a na włączonej blokadzie ? Cytuj
michalj Napisano 19 Lutego 2012 Napisano 19 Lutego 2012 Zrobiłem tak, że zaciągnąłem blokadę na manetce, potem odkręcałem tą śrubę i różnicy nie czułem, podobnie ciężko się amor wbijał. Zresztą śruba ta ma bardzo duży skok i odkręcając ją wysuwa się z gniazda i po 5 obrotach jest chyba z centymetr wysunięta w górę. Cytuj
kosa23 Napisano 19 Lutego 2012 Napisano 19 Lutego 2012 Floodgate nie tak łatwo sprawdzić wciskając amor rękoma, nie siedząc na rowerze, szczególnie jeśli nie wiesz czego się spodziewać - najlepiej robić to jadąc na rowerze. Przy zbyt wysokim ciśnieniu jest jeszcze trudniej Cytuj
arroyo Napisano 19 Lutego 2012 Napisano 19 Lutego 2012 (edytowane) Eee, a właśnie że bardzo łatwo sprawdzić "na sucho" poprzez ustawienie wartości floodgate i naciskanie amortyzatora na blokadzie. Blokujesz, kręcisz max w lewo, naciskasz, kręcisz w prawo, naciskasz, kręcisz w prawo, naciskasz <zapętlaj aż do uzyskania pożądanego efektu> Edytowane 19 Lutego 2012 przez arroyo Cytuj
michalj Napisano 19 Lutego 2012 Napisano 19 Lutego 2012 (edytowane) To jest zwykła śruba z bardzo dużym skokiem. Wykręca się jak każda inna. Na stronie sklepu z poprzedniej strony jest napisane, że jest wewnętrzna regulacja, więc sądzę, że gdzieś w środku da się wyregulować.. Edytowane 19 Lutego 2012 przez michalj Cytuj
kosa23 Napisano 19 Lutego 2012 Napisano 19 Lutego 2012 a właśnie że bardzo łatwo sprawdzić "na sucho" Nie byłbym taki pewien że osoba, która pierwszy raz to robi, nie odniosłaby wrażenia, że Floodgate nie działa. A nie wiem czy Autor miał z tym wcześniej do czynienia. Poza tym, że w Google łatwo znaleźć obrazek z zakończeniem Floodgate jak u Ciebie, to pierwszy raz taki widzę, więc nie chcę wprowadzać w błąd... Cytuj
arroyo Napisano 19 Lutego 2012 Napisano 19 Lutego 2012 Kiedyś też nie wiedziałem jak floodgate działa, ale zrobiłem jak wspomniałem wcześniej i pomiędzy minimalnym a maksymalnym ustawieniem dostrzegłem różnicę. Cały system jest bardzo podobny do ustawienia kompresji powrotu znajdującej się u dołu prawej goleni, wystarczy tylko trochę pokręcić tam na dole i widać różnicę przy każdorazowym ugięciu amora. Cytuj
stefan2810 Napisano 19 Lutego 2012 Napisano 19 Lutego 2012 (edytowane) Przy zablokowanym amortyzatorze i na dwóch maksymalnie skrajnych ustawieniach (śruba/floodgate max. w lewo lub max. w prawo) nie da się nie zauważyć różnicy. Albo będziesz miał kamień albo amortyzator będzie się uginał - oczywiście przy skrajnym ustawianiu i włączonej blokadzie. Gdy nie ma różnicy to już może być coś nie tak. Edytowane 19 Lutego 2012 przez stefan2810 Cytuj
michalj Napisano 20 Lutego 2012 Napisano 20 Lutego 2012 Ten model tłumika nie ma regulacji floodgate. Taką informację dostałem od Harfy. W takim razie czym ten tłumik MC różni się od HC którego mam w Darcie 2? Na allegro widzę, że niejedna wersja 2012 ma tak samo. Cytuj
rowerownia Napisano 22 Lutego 2012 Napisano 22 Lutego 2012 kolego ja w sumie nie jestem expertem ale jeszcze nie widziałem wersji oem z taką śrubką ... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.