Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

tobike, dobrze, że przetestowałeś to na sobie :icon_lol:

 

Ja u siebie zastosuje ŁT, bo uszczelki i tak mi lekko puszczają, więc tak, czy inaczej będę je wymieniał, a przy okazji sam sprawdzę wpływ ŁT na uszczelki.

Napisano

To co poleca kolega eloo, jak najbardziej, bo znajomy też stosuje ten smar i zachwala go ogromnie.

 

Ja ze swojej strony, poleca tego Motorexa. Dla mnie dobry, aczkolwiek nic innego nie stosowałem.

Zakup takiego smaru wydaje mi się opłacalny, bo starcza na długo. Drugi rok nim smaruje, a zostało jeszcze pół tubki :icon_lol:

Napisano

Łt na ślizgi, smar silikowny na uszczelki, do tego brunox i jest bardzo dobrze. W tej chwili praktycznie nie kupuje smarów z nazwą zawierającą "rowerowy" bo szkoda mi przepłacać. Uważam, że bebechów amor ŁT 43 jest w zupełności wystarczający.

  • 3 tygodnie później...
Napisano

Na Rebie RL 2011 jeżdżę od roku. Odnośnie regulacji amorka, to mogę podzielić się kilkoma spostrzeżeniami. Po pierwsze jak każdy wie wszystko zależy od wagi bickera, ja ważę ok. 100 kg. Zabawę z Rebą rozpoczynałem od jazdy na sztywniaku Kona Caldera. I tu pierwsza uwaga amorek w ustawieniu fabrycznym na 100 mm skoku jest niższy od standardowego Marcocha jaki był w rowerze (spora różnica!). Ciśnienia były w okolicach 100 Psi i było nieźle, ale po przerzuceniu go do fulla okazało się, że wysokość i tłumienie to porażka. Widelec przestawiłem na 120 mm (w każdym można to zrobić i generalnie bardzo to polecam) poprzednie ciśnienia okazały się po pierwszej jeździe beznadziejne. Obecnie mam 130 + 130 i jest duuuużo lepiej. Generalnie polecam amortyzator ustawić na wyższe ciśnienia i wyższy skok, wydaje się wtedy bardziej uniwersalny na różne warunki terenowe. Mało buja i przy ostrzejszych jazdach daje poczucie przyczepności.

 

Mam inny problem z tym amorem i może ktoś z Was coś by doradził - blokuje mi się PopLock. Zablokowana manetka po zwolnieniu przyciskiem odblokowania nie chce powrócić do pozycji pierwotnej.

Wymieniałem już kilka razy linkę, pancerzyk, czyściłem, smarowałem i dokonywałem niekończących się regulacji .....i nic. Pierwsze dwa użycia są ok, a potem znowu to samo. Mam wrażenie, że brak odpowiedniej siły sprężyny powrotnej.

Czy macie jakieś pomysły jak to wyeliminować?

Napisano

u mnie w tym samym modelu RL mam tak samo wystarczy poderwać lekko koło i blokada wraca do właściwego położenia, jak chcesz się tego pozbyć to trzeba grzebać w tłumiku

  • 2 tygodnie później...
Napisano

ŁT z tego co wiem nie zawiera litu, więc ja bym go dał an te uszczelki :thumbsup:

 

Ogólnie przyjęło się, żeby na gumowe uszczelnienia ( bardziej chodzi o o-ringi ) nie dawać smarów zawierających lit i grafit.

 

A kto napisal, ze ŁT nie zawiera litu???

Przeciez ona ma taki zageszczacz - http://www.fazi-smary.com.pl/podzial.html

  • 2 miesiące temu...
Napisano

Odwrotnie włożony tłumik, zdjęta sprężyna w tłumiku, uszkodzona uszczelka między komorą pozytywną a negatywną albo problem z manetką lub mocowaniem linki. A tak w ogóle, temat jest wyczerpany chyba :)

Napisano

za mało oleju albo źle złożyłeś tłumik - są dwie możliwości włożenia trzpienia blokady.

Ewentualnie floodgate ustawiłeś na minimum

Napisano

za mało oleju albo źle złożyłeś tłumik - są dwie możliwości włożenia trzpienia blokady.

Ewentualnie floodgate ustawiłeś na minimum

Flodgata nie ruszałem tłumika nie rozbierałem,oringi nówki,manetka sprawna mocowanie linki też .
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...