Lexio Napisano 20 Marca 2011 Napisano 20 Marca 2011 witam czy mógł by mi ktoś dokładnie napisać jakie o-ringi mam użyć ( rozmiar i wszelkie info o nim), ile ich potrzebuje? i w ogóle co jeszcze powinienem mieć podczas serwisu oraz zmiany skoku w amorku. reba 2010. za wszelkie info wielkie dzięki pozdrawiam Cytuj
cubus88 Napisano 21 Marca 2011 Napisano 21 Marca 2011 szypce do pierscieni segera. duzo nie kosztuja a nerwy oszczedza. nie wiem czy jest roznica miedzy 08 a 10 ale kilka postow wyzej zamiescilem zdjecie dystansu ktory trzeba wyciagnac aby zwiekszyc skok. odtluszczacz dobrym pomyslem jest oraz czysta szmata. rozmiar o-ringow byl podawany wczesniej w tym temacie -> szukaj Cytuj
detonator Napisano 21 Marca 2011 Napisano 21 Marca 2011 Zamieszczę ten link, bo widzę, że często pomaga. KLIK Jest to serwis mojego autorstwa. Tam masz wyszczególnione narzędzia jakie są potrzebne do serwisu oraz ogólne wskazówki i porady Cytuj
Lexio Napisano 21 Marca 2011 Napisano 21 Marca 2011 zdjęcia jak najbardziej się przydadzą (przeglądałem je już parę razy) mam takie pytanko jaki jest rozmiar uszczelki do prawej komory co przykręca się kluczem 24 czy ktoś uzupełniaj rebe azotem zamiast powietrzem? pozdrawiam Cytuj
detonator Napisano 21 Marca 2011 Napisano 21 Marca 2011 Taki rozmiar przychodzi pod korek, jednak dla pewności wyjmij stary i pokarz na wzór w sklepie. 25x2.5 Nie wiem czy jest sens uzupełniać komory azotem. Moim zdaniem szkoda zachodu. Cytuj
13kisiel13 Napisano 21 Marca 2011 Napisano 21 Marca 2011 Może to będą banalne pytania le co to za smar stały masz tam w użyciu i gdzie taki dostanę ? Cytuj
Lexio Napisano 21 Marca 2011 Napisano 21 Marca 2011 http://allegro.pl/motorex-bike-grease-2000-100g-smar-staly-ctbike-i1521518608.html << link do smaru aa ma ktoś może zdjęcie tego czegoś co się wyciąga by zwiększyć skok na 100mm pozdrawiam Cytuj
kenjisan Napisano 22 Marca 2011 Napisano 22 Marca 2011 (edytowane) nazywa się to All Travel spacer, (spacer - podkładka) http://www.google.pl/search?q=all+travel+spacer&hl=pl&rlz=1G1GGLQ_PLPL288&prmd=ivns&source=lnms&tbm=isch&ei=8DeITeyEBpDRsgaFsP29DA&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&sqi=2&ved=0CAsQ_AUoAQ&biw=1416&bih=903 Edytowane 22 Marca 2011 przez kenjisan Cytuj
Lexio Napisano 23 Marca 2011 Napisano 23 Marca 2011 WIELKIE DZIĘKI właśnie uporałem się z moja REBĄ ,wymiana oleju na REPSOL 5W i zmiana skoku na 100 mm. i takie pytanko małe pierwsze pompowanie ma być do komory + i od razu wysokie ciśnienie czy lepiej jak jest dawkowane po trochu? pozdrawiam Cytuj
Sonix Napisano 23 Marca 2011 Napisano 23 Marca 2011 Ja tak pompuje do 90psi (+), a potem zajmuję się komorą(-). Cytuj
sp0q Napisano 24 Marca 2011 Napisano 24 Marca 2011 W instrukcji nie ma nic o dawkowaniu po trochu, sam pompuję od razu do ciśnienia docelowego. Zresztą myślę, że bardzo szybko znudziłoby Ci się kilkukrotne dokręcanie i odkręcanie wężyka że już o uszkodzeniu wentyla nie wspomnę, a wszyscy wiemy, że jak staramy się oszczędzić jedno to psuje się drugie Cytuj
Lexio Napisano 24 Marca 2011 Napisano 24 Marca 2011 mam taki mały problem po przejechaniu około 40 km amor dziwnie się zachowuje mianowicie jest dziwnie miękki połowa może skoku i koniec,twardy czy moze być to skutkiem gdy za dużo da się oleju do MC? aa i to pośrodku tego obrazka służy do zmiany skoku ?? Cytuj
Lexio Napisano 25 Marca 2011 Napisano 25 Marca 2011 o to dobrze a co do "mam taki mały problem po przejechaniu około 40 km amor dziwnie się zachowuje mianowicie jest dziwnie miękki połowa może skoku i koniec,twardy" ?? Cytuj
sp0q Napisano 31 Marca 2011 Napisano 31 Marca 2011 (edytowane) o to dobrze a co do "mam taki mały problem po przejechaniu około 40 km amor dziwnie się zachowuje mianowicie jest dziwnie miękki połowa może skoku i koniec,twardy" ?? Jeśli przez "twardy" rozumiesz punkt, w którym amortyzator po prostu staje, jak gdyby dobił, to prawdopodobnie masz ten sam problem co ja w zeszłym roku: olej z prawej goleni górnej (kąpiel tłumika mc) spłynął do goleni dolnej i amor nie ma gdzie się podziać : P trzeba wymienić uszczelkę i powinno być ok. Najłatwiej sprawdzić to na wstępie serwisu - po wybiciu śrub blokujących golenie górne w dolnych odwrócić amora i sprawdzić czy z z goleni dolnej wyleje się dużo oleju. Jeśli tak, to trzeba rozbierać do końca i wymieniać uszczelki. Uszczelki można kupić takie spod zlewu, w sklepie hydraulicznym. Niestety nie jestem w stanie znaleźć listy potrzebnych wymiarów, choć przewijało się to na forum już niejednokrotnie. Mój jeździ już na nich zdaje się rok i działa bez zarzutów. Edytowane 31 Marca 2011 przez sp0q Cytuj
enduroriderPL Napisano 1 Kwietnia 2011 Napisano 1 Kwietnia 2011 Też nie mam w tej chwili wymiarów pod ręką, ale do RS o-ringi są standardowe i w dobrym sklepie z "gumą" dobiorą je bez problemu. Cytuj
Lexio Napisano 1 Kwietnia 2011 Napisano 1 Kwietnia 2011 (edytowane) witam czy jest to jedna z tych uszczelek do wymiany?? pozdrawiam i WIELKIE DZIĘKI LINK Edytowane 1 Kwietnia 2011 przez Lexio Cytuj
Kawior Napisano 1 Kwietnia 2011 Napisano 1 Kwietnia 2011 Wątek o O-ringach już był. A co do tego przypadku to prawie na 100% sp0q ma racje. W mojej Rebie cały olej spłynął i była sztywna jak kij. Wymiana O-ringów wszystko załatwiła na cacy. Tu masz wymiary: LEWA (dual air): 25x2.5 (korek, uszczelka) 20x3.5 dwie sztuki (sprężyna dual air, moim zdaniem 21x3.5 mierzyłem i dałem takie, działa bez zarzutu) 10x3 PRAWA - Mt. Control bez manetki (chodź to w tym wypadku chyba pies jeden) 25x2.5 (korek, uszczelka) 22x2.5 24x2.5 12x3.5 ( u siebie dałem 12x4 żeby mieć pewność, że nie spłynie znowu) Cytuj
sp0q Napisano 2 Kwietnia 2011 Napisano 2 Kwietnia 2011 (edytowane) witam czy jest to jedna z tych uszczelek do wymiany?? pozdrawiam i WIELKIE DZIĘKI LINK Tak na zbiorczym zdjęciu ciężko powiedzieć. Kup pełen zestaw z podanej wyżej listy, a najlepiej kilka - są to groszowe sprawy, będzie zapas na przyszłość. Gdy rozbierzesz amora na pewno stanie się dla Ciebie jasne, która to uszczelka, bez obaw : ) zresztą i tak lepiej wymienić od razu wszystkie. Edytowane 2 Kwietnia 2011 przez sp0q Cytuj
Kawior Napisano 2 Kwietnia 2011 Napisano 2 Kwietnia 2011 (edytowane) Tak na przyszłość, nie kupuj zestawu uszczelek dedykowanego do serwisowania przez Rock Shoxa. Za te pieniądze kupisz zapas uszczelek i oleje. Co do dostępności podanych o-ringów może być różnie. Na pewno powinny się znaleźć w sklepie z uszczelkami albo hydrauliką. Co do uszczelki, która prawdopodobnie u Ciebie zawiniła to jest to 12x3.5 lub 12x4 mm. Edytowane 2 Kwietnia 2011 przez Kawior Cytuj
Lexio Napisano 7 Kwietnia 2011 Napisano 7 Kwietnia 2011 Witam wymieniłem ten zewnętrzny oring (na tym "tłoczku") i mam nadzieje ze będzie ok po przejechaniu około 50km napisze czy jest ok pozdrawiam i jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI ZA WSZELKĄ POMOC pozdrawiam Cytuj
tor23 Napisano 7 Kwietnia 2011 Napisano 7 Kwietnia 2011 Czy wie ktoś może,czy rozmiary O-ringów które podał Kawior do Reby 26" będą takie same jak do Reby 29" ? Cytuj
Lexio Napisano 8 Kwietnia 2011 Napisano 8 Kwietnia 2011 (edytowane) raczej powinny być takie same (sugeruje się tym.) Pozdrawiam Edytowane 8 Kwietnia 2011 przez Lexio Cytuj
Furiath Napisano 10 Kwietnia 2011 Napisano 10 Kwietnia 2011 Nie chce zakładać nowego tematu, a tutaj sami posiadacze reby Otóż mam pytanie: http://www.sparrow-bike.pl/zdjecia/reba_2.jpg Jaki to rocznik? 2010 czy 2011? Czy reba z 2010 była produkowana z oznaczeniem SL czy RL? Pozdrawiam. Cytuj
Sonix Napisano 11 Kwietnia 2011 Napisano 11 Kwietnia 2011 (edytowane) Jaki to rocznik? 2010 czy 2011? Czy reba z 2010 była produkowana z oznaczeniem SL czy RL? Będzie to rocznik 2010 co chodzi o SL czy RL to RL dopiero w tym roku weszło. Edytowane 11 Kwietnia 2011 przez szybalski Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.