Sel Napisano 11 Września 2010 Napisano 11 Września 2010 (edytowane) Idź do jakiegoś serwisu i poproś żeby Ci zamówili. A jak nie to do Harfy a jak powiedzą że nie ma to napisz maila do SRAM-USA - dla mnie od razu znalazły się obejmy do Avidów a w Harfie twardo mówili że nie ma ;] Ciekawa historia że do SRAM-USA napisałem po angielsku a odpisali mi w łamanym Polskim ^^ Edytowane 11 Września 2010 przez Sel Cytuj
enduroriderPL Napisano 12 Września 2010 Napisano 12 Września 2010 Przecież mi chodzi tylko o znalezienie zamiennika dla tego. I więcej info nt stosowania. "o RR jest w sieci wystarczająco napisane. Szukaj w manualu ZDJĘĆ gdzie widać bulte RR" - dobre sobie... Jakich dodatkowych informacji potrzebujesz? W tym, oraz innych wątkach, jest napisane wszystko co jest potrzebne do podjęcia decyzji o kupnie oraz entymologii RR. Co chcesz więcej? Od razu podpowiadam, że dawkowanie jest takie samo jak oleju więc kolejna tajemnica rozwiązana. Skąd ja wiem o RR? Bo powiedział mi o tym koleś, który od lat to stosuje i był zachwycony jak ładnie sprzęt na tym chodzi. Potem zweryfikowałem te informacje i kupiłem. Pisałem dlaczego moim zdaniem RS nie mówi o RR w manualach i zdania nie zmieniłem. Kilka osób kupiło RR po mojej rekomendacji i ZADNA nie załuje. Na 100% widziałem RR w którymś manualu RS z poprzednich lat, być może nawet z 2005 z pierwszych produkcji z MC. Jeżeli masz taki problem żeby pozyskać butle w PL to sorry, ale śmiech na sali. Zamawiasz gdziekolwiek np. w harfie i przychodzi paczka do domu. Ja tak zrobiłem. Bez usilnego szukania kogoś do spółki. Po prostu. Poczekałem chwilę dłużej i kupiłem. Kolejna sprawa: siedzisz na forum i nie możesz znaleźć kogoś do spółki na RR? Utwórz temat i czekaj na odzew. Skoro ludzie składają się na Rohloffa to czemu nie mieliby zrzucić się na RR. Ma się te problemy co @Sel nie znam sie na lakierach do szponów, ale wydaje mi sie ze to jest zdecydowanie za miekkie ale CH G W bo nie sprawdzałem Wątpie żeby SRAM-USA wysłał butle RR do Polski A odpisali zapewne za pomocą translatora Cytuj
goldbloom Napisano 12 Września 2010 Napisano 12 Września 2010 Jakich dodatkowych informacji potrzebujesz? W tym, oraz innych wątkach, jest napisane wszystko co jest potrzebne do podjęcia decyzji o kupnie oraz entymologii RR. Co chcesz więcej? Od razu podpowiadam, że dawkowanie jest takie samo jak oleju więc kolejna tajemnica rozwiązana. Skąd ja wiem o RR? Bo powiedział mi o tym koleś, który od lat to stosuje i był zachwycony jak ładnie sprzęt na tym chodzi. Potem zweryfikowałem te informacje i kupiłem. Pisałem dlaczego moim zdaniem RS nie mówi o RR w manualach i zdania nie zmieniłem. Kilka osób kupiło RR po mojej rekomendacji i ZADNA nie załuje. Na 100% widziałem RR w którymś manualu RS z poprzednich lat, być może nawet z 2005 z pierwszych produkcji z MC. Jeżeli masz taki problem żeby pozyskać butle w PL to sorry, ale śmiech na sali. Zamawiasz gdziekolwiek np. w harfie i przychodzi paczka do domu. Ja tak zrobiłem. Bez usilnego szukania kogoś do spółki. Po prostu. Poczekałem chwilę dłużej i kupiłem. Kolejna sprawa: siedzisz na forum i nie możesz znaleźć kogoś do spółki na RR? Utwórz temat i czekaj na odzew. Skoro ludzie składają się na Rohloffa to czemu nie mieliby zrzucić się na RR. Ma się te problemy co @Sel nie znam sie na lakierach do szponów, ale wydaje mi sie ze to jest zdecydowanie za miekkie ale CH G W bo nie sprawdzałem Wątpie żeby SRAM-USA wysłał butle RR do Polski A odpisali zapewne za pomocą translatora Ok, ja wysiadam Cytuj
Sel Napisano 12 Września 2010 Napisano 12 Września 2010 (edytowane) Jakich dodatkowych informacji potrzebujesz? W tym, oraz innych wątkach, jest napisane wszystko co jest potrzebne do podjęcia decyzji o kupnie oraz entymologii RR. Co chcesz więcej? Od razu podpowiadam, że dawkowanie jest takie samo jak oleju więc kolejna tajemnica rozwiązana. Skąd ja wiem o RR? Bo powiedział mi o tym koleś, który od lat to stosuje i był zachwycony jak ładnie sprzęt na tym chodzi. Potem zweryfikowałem te informacje i kupiłem. Pisałem dlaczego moim zdaniem RS nie mówi o RR w manualach i zdania nie zmieniłem. Kilka osób kupiło RR po mojej rekomendacji i ZADNA nie załuje. Na 100% widziałem RR w którymś manualu RS z poprzednich lat, być może nawet z 2005 z pierwszych produkcji z MC. Jeżeli masz taki problem żeby pozyskać butle w PL to sorry, ale śmiech na sali. Zamawiasz gdziekolwiek np. w harfie i przychodzi paczka do domu. Ja tak zrobiłem. Bez usilnego szukania kogoś do spółki. Po prostu. Poczekałem chwilę dłużej i kupiłem. Kolejna sprawa: siedzisz na forum i nie możesz znaleźć kogoś do spółki na RR? Utwórz temat i czekaj na odzew. Skoro ludzie składają się na Rohloffa to czemu nie mieliby zrzucić się na RR. Ma się te problemy co @Sel nie znam sie na lakierach do szponów, ale wydaje mi sie ze to jest zdecydowanie za miekkie ale CH G W bo nie sprawdzałem Wątpie żeby SRAM-USA wysłał butle RR do Polski A odpisali zapewne za pomocą translatora Podstawowy problem jest taki że podejście do klienta zazwyczaj diametralnie różni się w polsce i na zachodzie / w USA - i to już nie raz tego doświadczyłem. I widzisz, tu Cię zdziwię oni nie wysyłają konkretnej części ale powodują że dystrybutor ów poszukiwaną część nagle znajduje dla potencjalnego kupca I nie odpisali mi za pomocą translatora raczej bo odpowiedź dostałem od Pana "Mike'a Krzyzanowskiego" Poza tym firma nie użyłaby translatora do odpowiedzi skoro pisałem po angielsku (i to nie łamanym angielskim ). Edytowane 12 Września 2010 przez Sel Cytuj
enduroriderPL Napisano 13 Września 2010 Napisano 13 Września 2010 @Sel znam tamto podejście wiem jakie miłe rzeczy moga się zdarzyć, ale oni odeślą Cię do Haruckiego a jemu wyślą email zeby zaczął handlować produktem z gamy. NIESTETY, RR jest/był tylko w harfie (TAK SKLEPY ROWEROWE I NIEZALEZNI IMPORTERZE MAM WAS NA MYŚLI ŻEBYŚCIE WZIĘLI SIĘ DO ROBOTY W TYM WZGLĘDZIE) O translatorze napisałem bo mi kiedyś obywatele Rzeszy tak odpisali z tym, że ja im napisałem po pol i translator na niemiecki. BTW: Niemcy znają bardzo słabo angielski i dogadanie się w tym języku u nich to jest mega jazda ;/ Wbrew pozorom. Cytuj
browar Napisano 13 Września 2010 Napisano 13 Września 2010 Red Rum tylko w Harfie?Nie wiem jak teraz ale jak go potrzebowałem to bez problemu kupiłem w sklepie. Cytuj
enduroriderPL Napisano 13 Września 2010 Napisano 13 Września 2010 Red Rum tylko w Harfie?Nie wiem jak teraz ale jak go potrzebowałem to bez problemu kupiłem w sklepie. Skrót myslowy: Harfa importer Cytuj
sp0q Napisano 14 Września 2010 Napisano 14 Września 2010 Zdecydowanie polecam pisanie maili do centrali firmy : P W bazie zależy im wyraźnie bardziej na kliencie niż u oficjalnego importera. Miałem podobną przygodę z reklamacją słuchawek Kossa: 1,5 miesiąca nie mogłem się doprosić, wystarczyła jedna wiadomość do jułesej i sprawa była załatwiona na 'pojutrze'. Do tego polecam zapisać sobie nazwisko pracownika, który wydał taką a nie inną opinię. Pewnie, że bez pisma nic to nie da, ale łatwiej się skarży gdy ma się kogo pokazać palcem ; ) Cytuj
Waler Napisano 14 Września 2010 Napisano 14 Września 2010 Witam, Jestem szczesliwym posiadaczem Mbike evo w ktorym jest w/w amortyzator. Z racji tego ze poprzedni temat o Rebie jest strasznien zasyfiony, postanowilem zalozyc nowy. Szukam pomocy odnosnie regulacji, nigdy nie mialem w swoim posiadaniu amortyzatora tej klasy. Slyszalem ze sa 2 komory : negatywna i pozytywna, jednak nie wiem ktora to ktora i za co odpowiada Jezeli jest ktos w stanie mi to klarownie wyjasnic dac pare wskazowek - bede zobowiazany. Pzdr. Cytuj
Patryke Napisano 15 Września 2010 Napisano 15 Września 2010 Symbole na nakrętkach mówią same za siebie - "+" oznacza pozytywną, a "-" negatywną, dla leniwych - pozytywna jest na górze jak rower normalnie stoi Do czego obie odpowiadają... Proponuję przejrzeć ten wątek i przeczytać manual Rock Shox'a. Ogólnie w zależności jak będziesz obie pompował to możesz w jakimś stopniu zmienić charakterystykę pracy sztućca. "Jak" to już zależy tylko od Ciebie, sam będziesz musiał sobie dopasować. Cytuj
filip1 Napisano 18 Września 2010 Napisano 18 Września 2010 Pierwszy raz, witam uczestników. I, niestety, z prośbą o pomoc. Od wczoraj jestem użytkownikiem, dzisiaj rano pierwsze jazdy, na początku ok ( pierwsze 2 km! ), i po chwili klops. Wyjaśniam- nie mam obycia z amortyzatorami. W 8XC mam rebę team która NIE pracuje. Golenie rozsunięte, może ze 20 mm twardego skoku i nieprzyjemny metaliczny stuk. Nie mam mowy o ugięciu przy dosiadaniu, zahamowanie przodem podczas jazdy- puk i koniec. Czytam wątek, oglądam na YT jak potrafi pracować i chce mi się płakać. Oczywiście na początku eksperymenty z ciśnieniem a w tej chwili tylko zmartwienie- i to nie tylko o jutrzejszą zaplanowaną wyprawę- ale co się wydarzyło! Może ktoś rozpozna objawy. Właściwie jestem w lekkim szoku.......... Cytuj
enduroriderPL Napisano 19 Września 2010 Napisano 19 Września 2010 filip1 weź przestań się mazać i pobierz manuala. Przeczytaj, sprawdz jak masz ustawiony widelec i eliminuj kolejne rzeczy. Cytuj
filip1 Napisano 19 Września 2010 Napisano 19 Września 2010 dzięki endurorider za szybką odp. niedzięki za jej treść. to nowy widelec, objawy wskazują awarię? uszkodzenie? nie palę się do rozbierania, szukam potwierdzenia- czy planowąć wyjazd do serwisu, czy być może popełniłem jakiś błąd. A piękny słoneczny dzień poszedł... Cytuj
Sel Napisano 19 Września 2010 Napisano 19 Września 2010 Bierz do serwisu jak sie sam boisz rozbierać. Sam się nie naprawi (w drugą strone jednak to działa, samo sie może zepsuć ). Cytuj
filip1 Napisano 19 Września 2010 Napisano 19 Września 2010 i tak zrobię, jeżeli po całej akcji będą ciekawe wnioski- podzielę się. Cytuj
enduroriderPL Napisano 19 Września 2010 Napisano 19 Września 2010 filip1 przeczytaj insturkcję obsługi widelca. Tam masz napisane podstawowe kwestie z obsługi. Potem sięgnij do serwisówki. Nie musisz rozbierać widelca żeby coś samemu ustalić. Cytuj
filip1 Napisano 22 Września 2010 Napisano 22 Września 2010 endurorider, ten metaliczny stuk i uczucie, że coś stoi na drodze górnej goleni. Z manuala czy instrukcji nic nie wyczytam. Będzie jazda do serwisu. Dzięki jeszcze raz. Cytuj
enduroriderPL Napisano 24 Września 2010 Napisano 24 Września 2010 filip1 przy takich objawach i braku wiedzy/możliwości rozbiórki to tylko i wyłącznie serwis. Usterkę taką o jakiej mówisz powinieneś od początku opisać tak jak w ostatnim poście. Cytuj
13kisiel13 Napisano 4 Października 2010 Napisano 4 Października 2010 Jak działa u was pokrętło Floodgate? Tzn u mnie jest mniej więcej tak: pół obrotu nie zmienia nic a regulacja działa dopiero w 2 połowie obrotu- dopiero wtedy zaczyna działać płynna zmiana twardości i na samym końcu obrotu jest zablokowany . Czy u was jest tak samo czy przez cały obrót macie do dyspozycji płynną regulację twardości wstępnej. Cytuj
Kamil515 Napisano 4 Października 2010 Napisano 4 Października 2010 U mnie w sid'dzie pokrętło mogę obócić 4.5 razy ( 4.5 x 360 stponi ). zakres regulacji jest baaaaardzo szeroki. Cytuj
michalbike Napisano 4 Października 2010 Napisano 4 Października 2010 A u mnie kurcze nie działa w ogóle. Kręcę imbusem w lewo do oporu, później w prawo i brak jakichkolwiek zmian. Dodam, że kiedy wykręciłem tłumik, na górze jest widoczne takie wycięcie w szarym elemencie. W wycięciu (otworze) jest zamocowana taka blaszka srebrna. Blaszka ta powinna podczas regulacji zmieniać położenie w pionie, a u mnie znajduje się cały czas w tym samym położeniu. Wiecie w czym tkwi problem? Cytuj
Sel Napisano 4 Października 2010 Napisano 4 Października 2010 A przeczytać wątek nie łaska ? michalbike, sprawdź poziom oleju w tłumiku jestem prawie pewien że masz go za mało, poczytaj w manualu do serwisu ile powinieneś mieć. 13kisiel13 trochę nie rozumiem Twojego problemu >.>, masz problemy z blokadą, regulacją blokady przez floodgate czy co ? Cytuj
13kisiel13 Napisano 5 Października 2010 Napisano 5 Października 2010 Już wyjaśniam: u mnie pokrętło blokady ma stopniowanie- od całkiem zablokowanego do odblokowanego ma pokazane takie powiększające się kreseczki. I o to mi właśnie chodzi. Cytuj
michalbike Napisano 5 Października 2010 Napisano 5 Października 2010 A przeczytać wątek nie łaska ? michalbike, sprawdź poziom oleju w tłumiku jestem prawie pewien że masz go za mało, poczytaj w manualu do serwisu ile powinieneś mieć. Wątek przeczytałem już cały swego czasu, 'od dechy do dechy' - nie ma odpowiedzi na moje pytanie (z resztą opisywałem już swój problem, ale niestety nikt nie potrafił pomóc:confused:) Oleju mam dość, Rebę serwisowałem już dwukrotnie i oleju wlewałem właśnie tyle ile jest napisane w manualu - 110ccm. Może jednak powinienem nieco więcej nalać? Cytuj
goldbloom Napisano 5 Października 2010 Napisano 5 Października 2010 (edytowane) ^Sprawdź czy metalowa sprężynka nie wyskoczyła z mocowania. Mogłeś też odwrotnie założyć "wpust" od tej "blaszki" regulacji tłumienia odbicia, w tym floodgate, i "blaszka" nie zamyka zaworu. "To już było", ale drażnią mnie zdawkowe odpowiedzi na prośbę o pomoc. http://all-mountain.pl/zdjecia/g25/imagepages/image17.html Edytowane 5 Października 2010 przez goldbloom Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.