Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

A ja poszedłem do sklepu z o-ringami, zostawiłem u nich potężne 5.40zł i zrobiłem serwis xD

O-ringów spod zlewu nie polecam, bo jak we wszystkim - są o-ringi i "o-ringi", chodzi o jakość wykonania i idealna zgodność z rozmiarami oryginalnymi.

Napisano

Obawiam się, że nie ma czegoś takiego jak najlepsze ciśnienie, bo 1) Reba Rebie nierówna; 2) biker bikerowi nierówny (w sensie gustów, a "najlepszość" to rzecz gustu).

 

Jeżeli jest jakiś pewnik, to taki, że nie jest to ciśnienie zalecane fabrycznie :) . U mnie na tych wartościach amor praktycznie się nie uginał i nie jest to odosobniony przypadek.

 

Jeżdżę na 100(+)/90(-) i jest w miarę ok. Ważę tyle co Ty.

Napisano

na samym amorku mam napisane żeby dmuchać tak samo pozytywną i negatywną komorę, ale zauważyłem że jest wtedy dosyć twardy.

do spokojnej jazdy po mieście i lasach zacząłem dmuchać zupełnie inaczej.

+ 120psi - 40psi (głównie chodzi że mniej więcej takie proporcje zastosowałem)

 

amorek staję się mięciutki i milutki, akurat na łykendowe przejażdżki :)

Napisano

Witam, przepraszam za głupie pytanie, ale czym napompować rebe? Pompką samochodową nie mogę w ogóle. To potrzebna jest jakaś specjalna?

Napisano
2.5mm, mniejszym zjechałem gwint a większy nie wchodzi

 

Na pewno 2.5mm? Z tego co mi się wydaje, to tyle ma imbus od tłumienia odbicia, a ten (znaczy się to czerwone pokrętło, bo jego próbowałem użyć) zupełnie nie pasuje, za duże.

Napisano

Zeby nie zakładać nowego tematu, przy serwisie reby (chce wymienić oringi + zalać od nowa olejem) jakiego smaru używać do oringów ? Chodzi mi bardziej o skład aniżeli o nazwę ;P

Napisano

Zeby nie zakładać nowego tematu, przy serwisie reby (chce wymienić oringi + zalać od nowa olejem) jakiego smaru używać do oringów ? Chodzi mi bardziej o skład aniżeli o nazwę ;P

 

Wydaje mi się, że najlepiej takim, który nie zawiera grafitu i litu.

Napisano

Hmm ja mam problemy z twardością:icon_mrgreen: Jakoś cały czas strasznie miekki mi się wydaje... mam już nawet 135/135- 90-95 kg

 

A może za mało oleju w tłumiku ? Nie wyciekło Ci trochę ??

Napisano (edytowane)

W sumie nie na temat, ale w tym temacie też się pojawiał problem z serwisem, więc można albo przenieść, albo niech tu zostanie.

Pewnie już gdzieś to było, ale dla przypomnienia, bo widzę, że nadal niektórzy mają z tym problemy. Mam nadzieję, że komuś się przyda.

Wszystko ładnie, fachowo a nie gdzieś na chodniku.

 

 

 

 

 

Edytowane przez Artineo
Napisano

Dzisiaj gość z serwisu troszkę mnie zdziwił, pytałem się o judy butter i rozmowa jakoś zeszła co będę serwisować - czy do przeciwkurzowych powinno się stosować judy butter w rebie ? W service guide przeczytałem że jedynie trochę oleju się nakłada.

Napisano

Dzisiaj gość z serwisu troszkę mnie zdziwił, pytałem się o judy butter i rozmowa jakoś zeszła co będę serwisować - czy do przeciwkurzowych powinno się stosować judy butter w rebie ? W service guide przeczytałem że jedynie trochę oleju się nakłada.

 

 

Na uszczelki kurzowe daje trochę smaru ( nie koniecznie judy butter) ale głównie ze względu na to, żeby podczas sparowania górnych lag z dolnymi poszło bardziej gładko i nie zaginało uszczelek.

Co innego na gąbki pod uszczelkami, je nasączam olejem 15W.

Na pewno trochę smaru nie zaszkodzi na uszczelkach kurzowych.

Jak pisałem wyżej, nie musi to być judy butter, byle nie miał w składzie litu:)

Napisano

No tak, gość mi sam proponował inne smary :confused: Jakoś ten judy butter non stop mi chodzi po głowie, może z racji tego że nie znam innego o podobnych właściwościach :rolleyes:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...