stefanX Napisano 2 Listopada 2009 Napisano 2 Listopada 2009 adamm84, Przystosowanie reby do obsługi blokady za pomocą manetki, to nie jest kwestia wymiany samego niebieskiego pokrętła. Wersja tłumika MC przystosowanego do pracy z manetką posiada wewnętrzna sprężynę, która ma za zadanie "odbijać" pokrętło zawsze do pozycji otwartej. Wersja MC bez manetki takiej sprężyny nie ma. Także wydaje mi się, że jest konieczna wymiana całego tłumika. Cytuj
adamm84 Napisano 2 Listopada 2009 Napisano 2 Listopada 2009 właśnie zgłębiłem temat, faktycznie jednej durnej sprężynki brakuje, dam rade jakoś bez manetki, myślę ze 790zł za nową rebe race to i tak była okazja Cytuj
stefanX Napisano 2 Listopada 2009 Napisano 2 Listopada 2009 jeśli za nówkę, to cena niespotykana Cytuj
merida777 Napisano 19 Listopada 2009 Napisano 19 Listopada 2009 Właśnie od 2 dni jestem posiadaczem Reby SL 2010. No i co najważniejsze poprawiono pokrętło tłumienia już nie da się zgubić. no chyba że ktoś ma pecha. Cytuj
skalus88 Napisano 21 Listopada 2009 Napisano 21 Listopada 2009 Od jakiegoś czasu jestem szczęsliwym posiadaczem reby race 2009 z puskloc. Cisnienie mam takie jak w instrukcji i jestem poki co zadowolony. Jedynie to mnie zastanawia do blokada skoku i flootgate. Mianowicie, nawet jak mam flootgate przykrecony na maksa i zablokowany amor to buja. Nie jest źle na podjazdach w terenie, ale ostatnio jak robiłem stromy podjazd na stojąco na drodze aswaltowej to strasznie bujalo. Wydawalo mi sie ze przy zakreconym flootgate i blokacie, reba powinna byc sztywna. Bylbym wdzieczny za wasze spostrzezenia. pozdrawiam Cytuj
merida777 Napisano 22 Listopada 2009 Napisano 22 Listopada 2009 Czyli dalej można zgubić? chyba że zdrowo jakis drewniany badyl przy........ to raczej odpadnie ale to 1 na milion ze tak się stanie. Cytuj
mati199 Napisano 22 Listopada 2009 Napisano 22 Listopada 2009 Od jakiegoś czasu jestem szczęsliwym posiadaczem reby race 2009 z puskloc. Cisnienie mam takie jak w instrukcji i jestem poki co zadowolony. Jedynie to mnie zastanawia do blokada skoku i flootgate. Mianowicie, nawet jak mam flootgate przykrecony na maksa i zablokowany amor to buja. Nie jest źle na podjazdach w terenie, ale ostatnio jak robiłem stromy podjazd na stojąco na drodze aswaltowej to strasznie bujalo. Wydawalo mi sie ze przy zakreconym flootgate i blokacie, reba powinna byc sztywna. Bylbym wdzieczny za wasze spostrzezenia.pozdrawiam Reba nigdy nie zablokuje się na kamień. Zawsze zostaje jakieś 2 cm skoku, jest to zabezpieczenie przed uszkodzeniem blokady w wypadku wjechania na dużą dziurę na zablokowanym widelcu. Cytuj
andi333 Napisano 22 Listopada 2009 Napisano 22 Listopada 2009 To i moja kolej na referacik o rebie Jakis czas temu stanełem przed dylematem w jaki amor zainwestować kase.Do wyboru znalazłem Rebe SL lub r-7 po przeczytaniu postów wybrałem Rebe,ma przejechane 1000km i nie jestem z niej zadowolony (a miało być tak pieknie ) Próbowałem już chyba wszystkiego cisnienie wysokie i niskie i nic nie wyszło jak dostawałem po łapkach na zjazdach tak dostaje dalej Na pewno plusem jest sztywność ale ustawienie cisnień w komorach to porażka (chyba że moja jest jakaś wadliwa ? )Moja waga to 75kg skok 100 Reba sl 2008.Moze ktoś ma jakis pomysł na to ?? Cytuj
merida777 Napisano 22 Listopada 2009 Napisano 22 Listopada 2009 To i moja kolej na referacik o rebie Jakis czas temu stanełem przed dylematem w jaki amor zainwestować kase.Do wyboru znalazłem Rebe SL lub r-7 po przeczytaniu postów wybrałem Rebe,ma przejechane 1000km i nie jestem z niej zadowolony (a miało być tak pieknie ) Próbowałem już chyba wszystkiego cisnienie wysokie i niskie i nic nie wyszło jak dostawałem po łapkach na zjazdach tak dostaje dalej Na pewno plusem jest sztywność ale ustawienie cisnień w komorach to porażka (chyba że moja jest jakaś wadliwa ? )Moja waga to 75kg skok 100 Reba sl 2008.Moze ktoś ma jakis pomysł na to ?? Ja mam przejechane 200 km i stwierdzam przy moje wadze 98kg ze 160-170 psi AIR+ musze bo inaczej to zabujać sie można AIR- 135PSI. no chyba ze ktoś lubi masełko to według tabeli. Cytuj
@lek Napisano 22 Listopada 2009 Napisano 22 Listopada 2009 Moja waga to 75kg skok 100 Reba sl 2008.Moze ktoś ma jakis pomysł na to ?? Jakie ustawiasz ciśnienie? Ja przy wadze 80kg w komorach mam 105+ i 95- Cytuj
andi333 Napisano 22 Listopada 2009 Napisano 22 Listopada 2009 I nie czujesz przy szybkim zjezdzie w terenie bicia po łapkach ? Wczoraj testowałem 85+ 75- i dalej lipa Cytuj
merida777 Napisano 22 Listopada 2009 Napisano 22 Listopada 2009 (edytowane) ja tam mam +160 psi - 135 psi i chodzi miodzio. Ale to SL 2010 przebieg 200km. Edytowane 22 Listopada 2009 przez merida777 Cytuj
mati199 Napisano 22 Listopada 2009 Napisano 22 Listopada 2009 I nie czujesz przy szybkim zjezdzie w terenie bicia po łapkach ? Wczoraj testowałem 85+ 75- i dalej lipa Ustaw jeszcze odpowiednio Rebound. Teraz moje pytanie. Dlaczego RS w oryginalnej tabeli podaje, żeby pompować + i - takimi samymi wartościami ? Dalej>. Załóżmy, że amor mam napompowany po 120 psi w + i -. Co się stanie jeżeli zmienię tylko jedną wartość ( na więcej lub na mniej ) w + lub - ? Cytuj
Kaczor Dodgers Napisano 22 Listopada 2009 Napisano 22 Listopada 2009 Mati RS nie podaje nigdzie, że ciśnienie w + i - mają być takie same, a jedynie że przy określonej wadze mają się mieścić w przedziale. W instrukcji od amora napisali też, że ciśnienie w - nie powinno być większe niż w +. To jak masz komorę + na 120 PSI (zakres 115 - 130 PSI), to RS sugeruje Ci, że - pompujesz w tym samym zakresie jednocześnie trzymając się zalecenia żeby nie było więcej jak w komorze +. Czyli dla 120 PSI w + pompujesz między 120 a 130 PSI do -. Im masz więcej powietrza w komorze + to amor staje się twardszy i bardziej mulasty przy końcu skoku. Jak dasz więcej do - niż do + to golenie górne zostaną "wciągnięte" do środka co równa się utracie skoku. Dla jasności komora "+" >= komora "-" Cytuj
andi333 Napisano 29 Listopada 2009 Napisano 29 Listopada 2009 Szukam kogoś z okolic Sosnowca kto zna sie na serwisowaniu reby (oczywiscie nie za darmoche ) Cytuj
@lek Napisano 29 Listopada 2009 Napisano 29 Listopada 2009 Przecież to takie łatwe, manuala znajdziesz na necie Cytuj
merida777 Napisano 29 Listopada 2009 Napisano 29 Listopada 2009 Szukam kogoś z okolic Sosnowca kto zna sie na serwisowaniu reby (oczywiscie nie za darmoche ) na youtube masz filmy.wpisz rock shox service. to jest proste.obejrzy kilka razy i stopniowo serwisik zaczni sobie robić raz jedną rzecz potem drugą PS. ktoś zna wymiary gumowych oringów bo na allego mozna kupic ale rozmiar trzeba znać Cytuj
andi333 Napisano 29 Listopada 2009 Napisano 29 Listopada 2009 No niby łatwe ale jednak pierwszy raz wolał bym obaczyć co i jak Cytuj
mati199 Napisano 29 Listopada 2009 Napisano 29 Listopada 2009 Już w jednym temacie spytałem, ale nie uzyskałem odpowiedzi. Czy produkowana była Reba <08 (Stary Model) z mocowaniem PM. Wszystkie co przeglądam i wszystkie, na których jeździłem miały IS Cytuj
skydancer Napisano 29 Listopada 2009 Napisano 29 Listopada 2009 na youtube masz filmy.wpisz rock shox service. to jest proste.obejrzy kilka razy i stopniowo serwisik zaczni sobie robić raz jedną rzecz potem drugą PS. ktoś zna wymiary gumowych oringów bo na allego mozna kupic ale rozmiar trzeba znać Poszukaj w tym temacie kilka stron wcześniej. Cytuj
emin Napisano 30 Listopada 2009 Napisano 30 Listopada 2009 Mam problem z Reba 2009 SL. Mianowicie - blokada skoku nie działa. Zainstalowany jest poplock i różnica z zamknietym i otwartym jest bardzo niewielka - linka od poplock dobrze naciągnięta (mam także recona - jak tam zamknę to amor się usztywnia z minimalnym skokiem). Próbowałem ustawiać gate za pomocą klucza imbus2,5 ale kręci się on w obie strony bez końca. Żadnych wycieków nie zauważyłem. Nie ma też żadnego uderzania amortyzatora jak było w poprzednich odpowiedziach w tym wątku. Do proponujecie w tym przypadku? Waga moja to około 92kg - i dopompwałem wg tabelki na - wydaje mi się że jest za miękka - szczególnie w porównaniu do recona - choć jego praca jest wg mnie lepsza, płynniejsza i pewniejsza. nie wiem czy to ciśnienie wraz z ustawieniem gate nie jest powiązane. Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi i sugestie co z fantem zrobić. Cytuj
@lek Napisano 30 Listopada 2009 Napisano 30 Listopada 2009 Rozkręć całą blokadę i wyjmij wnętrze, wtedy będzie wiadomo co się stało. Ja stawiam na sprężynkę wewnątrz blokady Cytuj
emin Napisano 30 Listopada 2009 Napisano 30 Listopada 2009 Jeśli rozkręcę i będzie to sprężyna (lub inne ustrojstwo) to czy dostanę ją gdzieś czy i tak mnie czeka wysyłka do serwisu? Cytuj
Sel Napisano 30 Listopada 2009 Napisano 30 Listopada 2009 Miałem podobny problem, u mnie był to brak prawie oleju w goleni z MC. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.