Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tak. Jeszcze izopropanol, szmata i jakiś długi patyk.

Odnośnie SRAM Butter do komory powietrznej to można aczkolwiek w fabrycznym manualu zalecają pm600. Sam robię dla klientów jak fabryka chce a dla siebie na SB. Na SB lepiej pracuje ale nie przetrwa 4 sezonów bez dotykania jak pm600.

  • +1 pomógł 1
Napisano (edytowane)

Skórka za wyprawkę ;) Jak bym kupił SIDa z Chargerem i DA to bym wstawił go zamiast Reby :P

Edytowane przez Eazy
Napisano
Godzinę temu, Eazy napisał:

Też czekam na DA do Reby :)

Widzę, że kolejny raz rowerowe potrzeby mamy dość zbieżne :P Mój plan to kupić DA i za jednym zamachem powiększyć skok do 11 cm – geometria się nie pochrzani, a to 10% skoku więcej ;) 

Napisano

Różnice między MC a CHRG czuje się praktycznie tylko na zjazdach z mocnym i gęstym tłuczeniem (np. długie schody z wysokimi stopniami). W zastosowaniach docelowych reby czy SIDa uważam że to trochę na wyrost.

Napisano

Nie jeździłem z Chargerem, więc chętnie bym spróbował (chociażby po to, żeby mieć porównanie) :) Niemniej jednak myślę, że już samo przejście na DA zrobi robotę :)

Napisano

Zrobi :). Swoją drogą mam Yari DA MC i jak wsiadłem na niego z Pike'az DA i z chargerem to byłem przekonany, że Yarek ma Chargera. Potem okazalo sie, że ma MC fabrycznie tunowany żeby Rappid Recovery działał b.szybko (producent wręcz wspomina o naśladowaniu pracy chargera). Różnice pojawiają się właśnie na długich szybkich i trudnych zjazdach gdzie w MC zdarza się że wideł nie zdąży wrócić do pozycji nominalnej i dostaje kolejne strzały z koła.

Napisano (edytowane)

Pozostaje czekać, aż DA pojawią się w sprzedaży :)

Edyta: gdzie w Rebie można znaleźć dokładne oznaczenie modelu (A2, A3, A7, etc.)? Nie wiedzę nigdzie na widelcu tego oznaczenia a szukam zestawu serwisowego pod 120mm 27,5+/29 boost. Przypuszczam, że będzie to wersja A3, ale wolałbym nie kupować w ciemno :)

Edytowane przez Eazy
Napisano

Dzięki :) Wyszło, że mam wersję A6. 

Od razu pokazało pasujące service kit'y:

00.4315.032.420

BASIC SERVICE KIT - REBA A3 -A6 (2014-2016)

00.4315.032.611

BASIC SERVICE KIT - REBA A5-A6 BOOST™

11.4018.018.001

FULL SERVICE KIT - SID/REBA SOLO AIR A2-A6 (2013-2016)

Napisano (edytowane)

Do 2017 w rebach SA nie wprowadzono żadnych istotnych zmian i praktycznie wszystkie bebechy pasują tak więc można było kupować w ciemno ;)

Od 2017 zmienili golenie dolne, śruby, koronę, korki górne i trochę bebechy tłumika. W każdym razie nadal większość elementów pasuje ze "starych" servie-kitów.

Edytowane przez Dokumosa
  • +1 pomógł 1
Napisano
13 godzin temu, Dokumosa napisał:

Do 2017 w rebach SA nie wprowadzono żadnych istotnych zmian i praktycznie wszystkie bebechy pasują tak więc można było kupować w ciemno ;)

Zatem, czy posiadając Rebę z 2016 dla koła 27,5 będę mógł bez problemu zaaplikować do niej DebonAir od SIDa jak już pojawi się w sprzedaży?

Napisano

Niestety znalazłem dość głęboką ryskę na górnym goleniu od strony koła. W takim razie zwracam amorek na gwarancję (nie był szczcelny i zgubił uszczelkę kurzową w zasadzie po miesiącu jeżdżenia i to niezbyt ekstremalnego). Mam nadzieję, że zwrócą kasę i kupię gdzie indziej.

  • 1 miesiąc temu...
Napisano (edytowane)

To model 2017+ więc świeżynka. Najpierw trzeba skrócić sterówkę do odpowiedniej długości (przymierzyć trzeba). Wyczyścić z opiłków po cięciu starówki. Potem zsunąć golenie ale tak do połowy (żeby całe nie zlazły), poczekać chwilę jak cały olej zleci, odwrócić, zalać nowym olejem (producent pisze po 5 na goleń, ja polecam po 7ml). Sprawdzić czy nie ma jeszcze opiłków na goleniach (póki rozciągnięte). Poskręcać. Następny serwis po 50h jazdy zrobić już jak należy czyli z wyjęciem gąbek i ich praniem i moczeniem w oleju, płukaniem goleni dolnych i smarowaniem uszczelek kurzowych sram butterem.

Edytowane przez Dokumosa
  • +1 pomógł 1
Napisano

Założenie sterów i amortyzatora planuję zlecić serwisowi, jako że nie mam narzędzi do zdejmowania/wciskania misek i zainstalowania śruby gwiazdkowej w sterówce. Wnoskuję, że wymienić olej w goleniach mogę zanim zawiozę amortyzator do założenia?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...