misiojedzie Napisano 8 Maja 2016 Napisano 8 Maja 2016 No jak ale to nowy 4 miesięczny wideł i do tego nie tani, a wymaga jeszcze przeróbek? Cytuj
radomir82 Napisano 8 Maja 2016 Napisano 8 Maja 2016 To nie jest przeróbka tylko dopasowanie widelca do użytkownika. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 8 Maja 2016 Mod Team Napisano 8 Maja 2016 W zestawie z widelcem, nowym, nie w okazyjnej cenie powinien być komplet uszczelek. Dodatkowo jeszcze 2 tokeny, których nie dają a bez nich wiele widelców jak np Pike, nie nadaje sie do jazdy dla osoby powyżej 75kg. Cytuj
misiojedzie Napisano 8 Maja 2016 Napisano 8 Maja 2016 Nie kupiłem tego widła na sztukę tylko razem z rowerem, nie dostałem więc żadnych części do niego. Cytuj
bts Napisano 8 Maja 2016 Napisano 8 Maja 2016 (edytowane) Też nie miałem tokenów. Ich dokupienie to najlepiej rowerowo wydane trzy dychy dotychczas. Amorek w końcu zaczął pracować jak powinien - miękki, czuły początek, dalej kilka cm pracujących na zjazdach, a przy samym końcu skoku prawie nie do dobicia. Zapytaj w Harfie, bo warto. Inna sprawa, że ze strony Rock Shoxa bardzo chamsko jest robić niepełnosprawny amor, do którego trzeba dokładać kasy zanim zacznie działać jak powinien. Ale przynajmniej nie tak drogo edit: a w sumie skoro piszesz, że Ci "dobrze wybiera przeszkody", to po co w ogóle patrzeć na jakiś sag? Ma być miło, jak jest to nie kombinuj. Edytowane 8 Maja 2016 przez bts Cytuj
dran2 Napisano 8 Maja 2016 Napisano 8 Maja 2016 (edytowane) Dwie uwagi. 1: U mnie w pudełkowej Rebie dwa tokeny były fabrycznie zainstalowane a nie w woreczku. Co do OEMmów, jak nie ma w nich tokenów to chamstwo jest po stronie producenta roweru a nie RS. 2: Jeżeli masz 10% SAG przy 105 i 90psi przy tych samych pozostałych parametrach to coś źle mierzysz. Poproś kogoś o pomoc w utrzymaniu stabilnej pozycji i odczycie wyniku, a potem to olej, SAG to tylko punkt wyjścia a nie jakieś przykazanie Edytowane 8 Maja 2016 przez dran2 Cytuj
bts Napisano 9 Maja 2016 Napisano 9 Maja 2016 1: U mnie w pudełkowej Rebie dwa tokeny były fabrycznie zainstalowane a nie w woreczku. Co do OEMmów, jak nie ma w nich tokenów to chamstwo jest po stronie producenta roweru a nie RS. Miałem na myśli, że nie dostałem dodatkowych tokenów. 2 są montowane fabrycznie raczej w każdej Rebie. Cytuj
niuti Napisano 27 Lipca 2016 Napisano 27 Lipca 2016 mam pytanie odnośnie serwisu nowej reby (po 2013). Czy jest jakiś problem z wlewaniem oleju do dolnych lag, konkretnie powietrznej ? próbowałem dziś po serwisie wlać rekomendowaną dawkę ale nie chciała wlecieć. Nie wiem czy to wina strzykawki , choć w sumie do drugiej lagi wlewałem bez problemu, czy czegoś innego. W każdym razie mam wrażenie że nie wleciało tam za dużo o ile coś. Uprzedzając dziób strzykawki był w "dziurze" tyle tylko że otwór ten jest inny niż ten z drugiej jakby hmm dłuższy czy też głębszy. Nie wiem jak to określić kto widział Rebe >2013 pewnie wie o co chodzi. Cytuj
Fonika Napisano 29 Lipca 2016 Napisano 29 Lipca 2016 (edytowane) Dołóż do sztykawki kawałek wężyka żeby mieć pewność że faktycznie docierasz do wnętrza dolnych lag . Czy przed wlaniem oleju wbiłeś popychacze do środka dolnych lag? Edytowane 29 Lipca 2016 przez Fonika Cytuj
niuti Napisano 29 Lipca 2016 Napisano 29 Lipca 2016 no jakiś wężyk by się przydał...chyba prościej będzie rureczkę od małego soczku załatwić. Co znaczy " Czy przed wlaniem oleju wbiłeś popychacze do środka dolnych lag?" Amor ścisnąłem i wlewałem. Do jednej dziury weszło spokojnie do tej drugiej co jest pokrętło "żółw królik" już nie. Cytuj
Gość Napisano 29 Lipca 2016 Napisano 29 Lipca 2016 Popychacz wchodzi w gniazda dolnych lag, jak zle wybiles, czyli nie wyszlo z gniazda, to wlales malo badz nic. Cytuj
Fonika Napisano 30 Lipca 2016 Napisano 30 Lipca 2016 Odkręcasz śruby do połowy (nie całe), pukasz w nie młotkiem (czasem trzeba dość mocno) aż wpadną do środka. Wtedy dopiero odkręcasz całość i lekko zsuwasz lagi dolne z górnych tak żeby popychacze weszły głębiej i zrobiły miejsce na strzykawkę.Olej nie chciał wleźć bo próbowałeś go wlać do popychaczy, od strony tłumika jest tam troszkę miejsca (bo wchodzi regulator), ale od sprężyny powietrznej już nie bardzo . Cytuj
niuti Napisano 30 Lipca 2016 Napisano 30 Lipca 2016 Nie wiem czy dobrze Was rozumiem, ale... Rozebranego amora składając go mam znowu wkręcić lekko śrubę i puknąc ją tak jak przy jego rozebraniu?? Bo to co piszecie wyżej to jak go rozbierałem to tak robiłem....odkręcam, lekko zakręcam, walę młotkiem aż padnie Cytuj
niuti Napisano 2 Sierpnia 2016 Napisano 2 Sierpnia 2016 sry za post pod postem , ale..... Fonika, shotgun możecie wyjaśnić do końca bo nie wiem czy odkręcać te lagi i wcielać w czyn procedurę z młotkiem czy nie, czy poprostu wlać raz jeszcze z użyciem jakieś przedłużki do strzykawki Cytuj
Gość Napisano 2 Sierpnia 2016 Napisano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) 1 - zakladamy, ze poczatek. 2 - zakladamy, ze nikt z zadnej strony nic nie zrozumial. 3 - odwracamy rower do gory kolkami -najprosciej. 4 - wykreciagasz pokretlo od tlumienia i mniej wiecej do polowy czy 3/4dlugosci, wykrecasz srube z kazdej lagi. 5 - walisz mlotkiem w srube - tu sa rozne szkoly,z czuciem.., przez imbusa..., wazne aby ich nie uszkodzic. 5a - dochodzisz do wniosku podczs walenia, ze golenie troche amortyzuja i wcale to nie jest proste. 6 - poczujesz kiedy popychacze wyskocza z gniazd - sruba sie luzno przesuwa. 7 - wykrecasz sruby, podciagsz do gory dolne lagi i wlewasz olej. 8 - dochodzisz do wniosku, ze albo to przerabiales i my nie zrozumielismy, albo dobrze napisalismy, a Ty nie zrozumiales. 9 - wszystko robisz w odwrotnej kolejnsci, oprocz punktu 5a. Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez Gość Cytuj
HarveyDent Napisano 2 Sierpnia 2016 Napisano 2 Sierpnia 2016 Jak składasz rozebranego amora to nie dosuwasz górnych lag do spodu, tylko najpierw wlewasz a następnie dosuwasz i zakręcasz. W sytuacji kiedy masz amora w stanie złożonym to musisz od początku: odkręcasz do połowy, pukasz, lekko wysuwasz, wlewasz, dosuwasz, zakręcasz. Cytuj
Sonix Napisano 3 Sierpnia 2016 Napisano 3 Sierpnia 2016 Witam. Czy ten smar będzie odpowiedni do przeserwisowania reby z 2010 ? FUCHS SILKOLENE Pro RG2 Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj
niuti Napisano 3 Sierpnia 2016 Napisano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) coś chyba pecha mam na ten amor. Zrobiłem rozbiórkę od początku jak pisaliście tyle, że nie wyciągałem górnych lag. Dolałem oleju, ale nie mogę skręcic tego ;/ Śruby kręcą się nie łapiąc nic edit: musiałem dziada podpompować na sucho, żeby się zsunął. Ten kto wymyślił w nowych modelach te puste golenie ma ode mnie miszcza Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez niuti Cytuj
Kristofer37 Napisano 17 Sierpnia 2016 Napisano 17 Sierpnia 2016 Rock Shox Reba 29 RL Air, Pop Loc, skok 100mm rok prod. 2012, objaw jak na fotce, opadł do czerwonej kreski, co sądzicie o tym, z góry dzięki za odp. Odpowiedz Zgłoś Edytuj Cytuj
Kristofer37 Napisano 19 Sierpnia 2016 Napisano 19 Sierpnia 2016 Przy włączonej blokadzie ile powinien się uginać amortyzator ? Cytuj
HarveyDent Napisano 19 Sierpnia 2016 Napisano 19 Sierpnia 2016 Zależy jaką siłę przyłożysz do kierownicy 1-2cm standard Cytuj
Kristofer37 Napisano 19 Sierpnia 2016 Napisano 19 Sierpnia 2016 A co powiecie na małe opadnięcie (jak na fotce), jaki powód ? Cytuj
HarveyDent Napisano 19 Sierpnia 2016 Napisano 19 Sierpnia 2016 Ale że masz ugięcie 10% ? Bo nie rozumiem czy to zdjęcie z aktualną sytuacją czy wcześniejszą i zaznaczyłeś jak jest teraz. Cytuj
Kristofer37 Napisano 20 Sierpnia 2016 Napisano 20 Sierpnia 2016 Jak myślicie, dlaczego producent w nowszej Rebie RL 29er 2012 zastosował krótsze golenie górne w porównaniu z amortyzatorem z roku 2011. Dla przykładu model 2012 - 22cm; model 2011- 28cm. Cytuj
piciu256 Napisano 20 Sierpnia 2016 Napisano 20 Sierpnia 2016 oszczędność wagowa? Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.