Gien Napisano 11 Września 2015 Napisano 11 Września 2015 Jest to do ogarnięcia w miarę niskimi kosztem ? Cytuj
dran2 Napisano 11 Września 2015 Napisano 11 Września 2015 Jest to do ogarnięcia w miarę niskimi kosztem ? Mozna kupic nowy widelec i przełożyć uszczelkę. Albo dobrać coś podobnego w jakimkolwiek hydraulicznym za 50gr. Cytuj
Gien Napisano 11 Września 2015 Napisano 11 Września 2015 Może doprecyzuję pytanie. Czy dostęp do tej uszczelki jest możliwy bez rozbierania (rozwiercania ?) MC na części pierwsze ? Cytuj
radomir82 Napisano 11 Września 2015 Napisano 11 Września 2015 Jak zdejmiesz to złote pokrętło floodgate to zaraz pod nim jest mały o-ring który da się wydłubać bez rozbierania tłumika. Cytuj
Abihabi87 Napisano 12 Października 2015 Napisano 12 Października 2015 cześć Amortyzator: Reba Sola Air 2015 W czasie robienie podstawowego serwisu (uszczelek kurzowych) zauważyłem dziwny problem. Na początku nie mogłem tak jak by spuścić powietrza z do końca, czyli po spuszczeniu amortyzator się nie zapadał a nawet przy użyciu siły nie dałem rady go wcisnąć. Więc poszedłem dalej czyli rozebrałem uszczelki wyczyściłem nasmarowałem i zacząłem go składać. I tu pojawił się znowu powyższy problem. Po dokręceniu śruby na dolnym lagu od tłumika nie mogłem potem wkręcić tej od strony komory powietrznej. Musiał trochę dopompować amortyzator by gwint się wysunął i wtedy dałem rade przykręcić. Całość działa , nic nie przecieka, ale amortyzator nie ugina się do końca, a ugina się w jakiś 3/5 długości goleni, tak było też przed serwisem. We wcześniejszym serwisie jaki robiłem około 4 mies. temu tego problemu nie miałem. Pytanie dlaczego nie mogłem spuścić powietrza do końca ? Coś się mogło zapowietrzyć w tłumiki lub sprężynie powietrznej ? proszę o poradę Cytuj
Abihabi87 Napisano 12 Października 2015 Napisano 12 Października 2015 tłumiku nie rozkręcałem nic nie dolewałem do niego Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 12 Października 2015 Mod Team Napisano 12 Października 2015 Pytanie dlaczego nie mogłem spuścić powietrza do końca ? Wynika to z konstrukcji SA, napompuj go do ... 100psi po pompuj widelcem, następnie spuść powietrze ALE, Trzymając go rękoma na 100% wyciągniętego, lub poproś by ktoś to zrobił. W ten sposób spuścisz całość. Po co? A no po to, ze jak spuścimy powietrze on się zacznie zapadać, a jak się zapadnie niżej wycięcia w goleni, to z negatywa nie spuścimy powietrza, nie ma opcji. W starszych solo, był zaworek w trzpieniu w głębi, w nowych już nie ma. Cytuj
BikerLight Napisano 15 Października 2015 Napisano 15 Października 2015 Reba Sola Air 2015 Na początku nie mogłem tak jak by spuścić powietrza z do końca, czyli po spuszczeniu amortyzator się nie zapadał a nawet przy użyciu siły nie dałem rady go wcisnąć. Całość działa , nic nie przecieka, ale amortyzator nie ugina się do końca, a ugina się w jakiś 3/5 długości goleni, tak było też przed serwisem. We wcześniejszym serwisie jaki robiłem około 4 mies. temu tego problemu nie miałem. Jest jeszcze opcja taka że zapowietrzyły się lagi i powstała tam niewielka komora powietrzna, dokładnie tak jak w Pike'u poniżej: Cytuj
raq Napisano 19 Grudnia 2015 Napisano 19 Grudnia 2015 Witajcie, Jestem w trakcie składania roweru na ramie Peak 29 i kupiłem używaną Rebę. Jest to prawdopodobnie wersja z 2013 roku , Solo Air, taperowana sterówka, oś 9 mm. Amortyzator na goleni ma napisane 90 mm i faktycznie po zmierzeniu goleni górnych wystaje 90 mm od uszczelki. Jest to dość nietypowa wersja, bo nie spotkałem się wcześniej z takim fabrycznym skokiem. Pytanie czy da się go przy pomocy podkładek zmienić na 100 mm ? Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 19 Grudnia 2015 Mod Team Napisano 19 Grudnia 2015 Nie bo tam nie ma podkładek. Musiał wyświnić sprężynę. Ewentualnie skrócić odbojnik o 5 mm miałbyś 95mm. Cytuj
phoe Napisano 6 Stycznia 2016 Napisano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Reba RL SA, to tak ma że w zimie "nie wraca" czy tylko mój jest taki upośledzony? Rebounda mu podkręcić, czy po prostu napompować to to więcej? Bo niby mogę jeździć na flaku... no ale bez przesady... Edytowane 6 Stycznia 2016 przez phoe Cytuj
bts Napisano 27 Lutego 2016 Napisano 27 Lutego 2016 Jaki smar stały polecacie - z tych, które są aktualnie dostępne w Polsce? PM600 jest za 100 zł / 400g, niezbyt mi się uśmiecha wydawać tyle kasy na mazidło. Judy Butter, Rock'n'Roll Slick Grease ani Slick Honey nie są dostępne. W grę wchodzi też Motorex Bike Grease 2000 - 24 zł / 100g. Przeliczając cenę do masy wychodzi praktycznie to samo, ale wątpię żebym zrobił użytek z 400g PM600. Może ma ktoś taki smar do sprzedania, lub zna jakąś tańszą alternatywę? Ktoś próbował używać zwykłej wazeliny technicznej? Cytuj
pawel2208 Napisano 28 Lutego 2016 Napisano 28 Lutego 2016 Ja używam RSP Slick Kick. Problem w tym, że trzeba zapłacić ok 40zł za 50g więc drogawo. Cytuj
lucass3 Napisano 28 Lutego 2016 Napisano 28 Lutego 2016 Od siebie polecam ROCK 'N' ROLL Super-Slick Grease. Cytuj
bts Napisano 28 Lutego 2016 Napisano 28 Lutego 2016 Od siebie polecam ROCK 'N' ROLL Super-Slick Grease. A gdzie udało Ci się go kupić? Cytuj
bts Napisano 28 Lutego 2016 Napisano 28 Lutego 2016 albo Slickoleum 50g kosztuje 25zł Smarowałeś tym Rebę? Nie zamula się? Pytam, bo moja Reba jest już wystarczająco zamulona Cytuj
KamilRZ Napisano 28 Lutego 2016 Napisano 28 Lutego 2016 Smarowałem i na pewnie nie gorzej a raczej lepiej względem PM600. Smarowałem też ROCK 'N' ROLL -em i też spoko. Ale mam nową Rębę SoloAir i tak czy tak chodzi mulasto pocieszam się, że się kiedyś dotrze. ROCK 'N' ROLLa można czasem wyrwać na alledrogo. Cytuj
lucass3 Napisano 28 Lutego 2016 Napisano 28 Lutego 2016 A gdzie udało Ci się go kupić? Bralem od tego sprzedawcy: http://allegro.pl/cml2-rock-n-roll-super-coat-grease-i5789872762.html Widze, że teraz nie ma, ale napisz do niego kiedy bedzie dostawa. Jak kupowałem też musiałem poczekać kilka dni na nową dostawe i dodanie oferty na allegro. Cytuj
Avatarus Napisano 2 Marca 2016 Napisano 2 Marca 2016 Cześć, przed chwilą po raz pierwszy zrobiłem serwis reby rl 2013 rok. Zastanawiam się, czy czegoś nie sknociłem, bo teraz podczas potrząsania amortyzatorem słychać olej (podobnie jakbym potrząsał butelką wody). Przez chwilę męczyłem się z włożeniem tłumika MC, ponieważ go nie odblokowałem (musiałem w tym celu drugą ręką trzymać nakrętkę w pozycji otwartej, bo automatycznie była w zamkniętej). Ostatecznie wszystko ładnie złożyłem, ale wciąż słychać odgłos potrząsanego oleju. To normalne? Cytuj
Gość Napisano 2 Marca 2016 Napisano 2 Marca 2016 Moze wlales smarujacego ciut wiecej, co nie znaczy, ze zle, a wczesniej bylo go malo /nie bylo i to on chlupocze? Cytuj
Avatarus Napisano 2 Marca 2016 Napisano 2 Marca 2016 (edytowane) To olej w tłumiku tak chlupocze (jest to wersja solo air, więc do sprężyny powietrznej się nie wlewa). Wcześniej go było nieco mniej niż producent zaleca dla wersji solo air (około 90ml), teraz wlałem 105 ml, tak jak jest w manualu. Edytowane 2 Marca 2016 przez Avatarus Cytuj
PatrykDH9 Napisano 22 Marca 2016 Napisano 22 Marca 2016 Forumowicze po spuszczeniu powietrza z reby jak bardzo górne golenie mają się schować w lagi. Cytuj
PatrykDH9 Napisano 22 Marca 2016 Napisano 22 Marca 2016 W mojej rebie pomimo spuszczenia powietrza golenie wystają na około 7 cm czyżby to olej z MC przedostał się do lagi (blokada działa)? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.