Skocz do zawartości

[Przerzutka Przednia] Top swing, down swing czy E-Type ?

mixchris

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam zasadniczy problem zastanawiam się nad kupnem przerzutki przedniej Deore LX (ogólnie mam cały rower na tym modelu brakuje mi tylko przedniej przerzutki) nie wiem czy kupić TOP SWING, DOWN SWING czy E-TYPE (jakie są różnice?) Nie znam się za bardzo na przerzutkach dla tego też do was kieruje to pytanie mam nadzieje ze mi pomożecie :(

PS. Znajomy ma Deore LX(2006) TOP SWING i przy zmianie biegu strasznie mu strzela (tzn. głośno przerzuca bieg) czy taki sam efekt będzie przy innych rodzajach przerzutek?

Ciąg górny lub dolny ma każda (nie wiem jak z e-typkiem).

przerzutki e-typ zakład sie raczej w rowerach z tylnym zaiweszeniem gdzie nie ma możliwości złożenia normalnej na rure podsiodłowa.

Ogólnie krązy opinia że down swing jest wytrzymalszy od top-a (wolniej łapie luzy), dlatego bierz down-a.

A skoro pytasz o różnicę w działaniu - downswingi bardziej strzelają, a topswingi troszkę mniej. W downswingach trzeba włożyć troszkę więcej siły w obsługę, a w topswingach troszkę mniej. Nie wiem czy to wina konstrukcji, czy twardszej sprężyny. W każdym razi downswing rekompensuje to wszystko swoją trwałością. E-type to w gruncie rzeczy topswing mocowany do osi suportu

• 2 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...

a czy jest mi ktoś w stanie napisać czy down swing będzie pasował do ramy GF 21"? znaczy się inaczej ;)

... czy w momencie, jak obejma będzie nachodziła na otwór na śrubę do koszyka to trzeba będzie obejmę jakoś przypiłować etc. ? czy po prostu normalnie będzie się dało przykrecić, żeby wszystko przylegało jak należy bez względu na pierścień wokół otworu?

tak, nie mam koszyka na rurze pod siodłowej ;]

[tutaj daje, bo bardZiej do tematu pasuje ;]]

• 5 miesięcy temu...

Czy E-Type obsługuje 3 blaty korby?