block13ers Napisano 18 Kwietnia 2007 Napisano 18 Kwietnia 2007 Witam kupilem wczoraj krossa leel a4 no i mam problem z tylnia przerzutka.poniewaz gdy wlaczam ostatnia przerzutke na manetce to musze w porownaniu do innych biegow bardzo dlugo czekac az sie zmienila :/ i moje pytanie brzmi co mam zrobic ? czy mam bawic sie srubkami regulacyjnymi czy tez podciagnac troche linki :/ tak wogole to sklep od ktorych kupowalem rower odwalil lipe:/ jeden bolec w laccuchu byl wyjety do polowy i nie sklepany :/ wiec sklepalem go lecz za mocno i musialem rozczepic lancuch i wymienic ta jedna czesc, oraz przednia przezutka nie byla dobrze wyregulowana i nie dalo sie jezdzic .... ale z tym mysle ze sie dzis uporam. a jak myslicie czy serwis na podstawie gwarancji by wyregulowal mi przerzutki ?? pozdrwiam KROSSowiczow :twisted:
Tomass Napisano 18 Kwietnia 2007 Napisano 18 Kwietnia 2007 Sklep ma obowiązek przygotować Ci rower do normalnego użytkowania, czyli włącznie z wyregulowaniem przerzutek. Jeżeli wiesz co i jak zrobić, to możesz się sam pobawić, bo nikt Ci tak nie zadba o rower jak Ty sam, ale jeżeli masz jakieś wątpliwości, to po prostu jedź do sklepu w którym kupiłeś rower i na pewno Ci to wyregulują i usuną niedociągnięcia. Pozdrawiam Tomek
block13ers Napisano 18 Kwietnia 2007 Autor Napisano 18 Kwietnia 2007 jechac to nie mam jak do tego sklepu ,poniewaz ten sklep jest w warszawie a ja mieszkam kolo Olsztyna :/ wiec pozostaje mi jechac do serwisu w olsztynie .... ale jeszce pokombinuje sam i jak mi sie nie uda to wtedy pozdrawiam
bialykom Napisano 18 Kwietnia 2007 Napisano 18 Kwietnia 2007 kupowales moze na tej aukcji/w tym sklepie? http://allegro.pl/item184445480_promocja_kross_level_a4.html kolega kupowal ostatnio a6 - lancuch byl zle skuty, przednia przerzutka niewyregulowana i tylna rowniez
Ecia Napisano 18 Kwietnia 2007 Napisano 18 Kwietnia 2007 Poczytaj to i spróbuj sam. Usterka, o której piszesz, to najpewniej po prostu zbyt mocno skręcony ogranicznik szybkich biegów - niewielka regulacja i będzie działać. Gdyby ci się samemu nie udało - wtedy przejdź się do serwisu. Tylko nie przyznawaj się, że grzebałeś, bo gotowi wmówić, że popsułeś - jakby było tam co popsuć - i wyciągnąć więcej kasy, takie praktyki się niestety zdarzają. Tym bardziej, jeśli pójdziesz do serwisu gwarancyjnego - nie uznają ci gwarancji, bo powiedzą, że było dobrze i sam rozregulowałeś. Pozdrówko poradnikowe
Szajbz Napisano 24 Kwietnia 2007 Napisano 24 Kwietnia 2007 to jest zegarmistrzoska robota jak niemasz wprawy to niedasz sobie rady, lepiej idz do najblizszego serwisu i za 5zł ci to eleganco zrobią co do tego bolca to źle wbity moze byc przyczyną niedziałania wszystkich biegów
zendel Napisano 25 Kwietnia 2007 Napisano 25 Kwietnia 2007 Witam Szajbz co ty mówisz jak zegarmistrzowska? Może wystarczy odkręcic tylko śrubke, a serwis skasuje 5 zł. Przy okazji czegoś możesz się nauczyć. Pozdrawiam.
Ecia Napisano 25 Kwietnia 2007 Napisano 25 Kwietnia 2007 Bez przesady z tym zegarmistrzostwem - pamiętam, kiedy sama po raz pierwszy regulowałam swoje przerzutki (od zera) - i śmigało, aż miło. To akurat jedna z najprostszych czynności w mechanice rowerowej. Wystarczy się tylko odważyć ... Jedyne niebezpieczeństwo może się czaić w ustawieniu ograniczników - trzeba dokładnie sprawdzić, czy przerzutka nie zrzuca łańcucha poza górne lub dolne tryby, bo to grozi poważną awarią bądź nawet wypadkiem na trasie. Ale wbrew pozorom, nawet i to nie jest trudne. A piszę to z punktu widzenia osoby niespecjalnie utalentowanej w kierunku mechaniki Pozdrówko zachęcające
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.