Amra Napisano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2007 Witam w piątek. Piekna pogoda co nie? ale nie o tym. Wyrobiło mi się kółeczko dolne od przerzutki tylnej deore lx RD-M 567. Zgodnie z opisem ze strony "U Zbooya" jest to model z okolic 97-98rok. Przerzutka starawa ale jarawa. Na www.cyklotur.com jest mnóstwo kółeczek, ale akurat takiego nie ma! co mógłbym założyć w zamian? z jakiegoś najbliższego modelu może? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekkoz Napisano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2007 każde kółeczko będzie pasować. Różnią się tylko sposobem uszczelnienia. Najtańsze SH kosztują w każdym sklepie rowerowym około 12 pln za komplet. W tym miejscy moim zdaniem nie ma co rzeźbić. Brać co jest w sklepie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amra Napisano 13 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2007 Dzieki za info. Jestem laikiem w tym temacie więc wolałem się upewnić. PS. co to SH? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pudeleQ Napisano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2007 SH- Shimano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thomash Napisano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2007 każde kółeczko będzie pasować. Różnią się tylko sposobem uszczelnienia. Najtańsze SH kosztują w każdym sklepie rowerowym około 12 pln za komplet. W tym miejscy moim zdaniem nie ma co rzeźbić. Brać co jest w sklepie. Niestety nie masz racji, do mojej tylnej przerzutki alivio 2005 kupiłem komplet kółek shimano za 10zł i nie pasowały bo były za szerokie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...