tenjin Napisano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2007 mam krossa level A2 i chcialem dołożyc do niego lepszych części, myślałem nad zestawem w stylu: przerzutka przód : lx lub xt top swing ( nie wiem czy jest sens pakować sie w xt ) przerzutka tył: lx lbu xt na średnim lub krótkim wózku kaseta : jakiś sram za około 100 zł manetki lx 2007 hamulce v brake avid 7 klamki avid bb7 + 2 łancuchy może alivio Pytam więc, bo nie mam doświadczenia, czy taki zestaw to rozsądna koncepcja mam do wydania jakies 700 (plus minus, raczej z tendencją na minus) potem planuje kupić rame ( UK zmywak albo cos ) i korbe wiec chcialbym zeby teb sprzet dotrwał ( pomijam oczywiscie kasete i łańcuch) Napisalem już jeden post ale został on usunięty, szukałem na forum ale nie ma postów dotyczących bezpośrednio A2 albo tematy odnosnie modernizacji były stare Bede wdzieczny za ewentualne rady Pozdrawiam tenjin.no.kami@gmail.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rymo Napisano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2007 Zestawik ok...z tymze czy warto sie pakowac w xt..to kwestia czy Cie stac na to. Innymy slowy podlicz ile to wszystko kosztuje. Bedziesz wtedy wiedzial czy mozesz zaszalec PS. zmien lancuchy na np lx..zawsze troche twardsze..a lancuch lx to nie majatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ogór Napisano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2007 kasete i lanuch proponowalbym sram 5.0 + pc 48 bardzo dobre rozwiazanko przezutka przod - jakas mega rewelacyjna to zbedny bajer wiec wes weź LX reszta bardzo fajna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...