Skocz do zawartości

[modernizacja] kross level a2

tenjin

Rekomendowane odpowiedzi

mam krossa level A2 i chcialem dołożyc do niego lepszych części, myślałem nad zestawem w stylu:

przerzutka przód : lx lub xt top swing ( nie wiem czy jest sens pakować sie w xt )

przerzutka tył: lx lbu xt na średnim lub krótkim wózku

kaseta : jakiś sram za około 100 zł

manetki lx 2007

hamulce v brake avid 7

klamki avid bb7

+ 2 łancuchy może alivio

Pytam więc, bo nie mam doświadczenia, czy taki zestaw to rozsądna koncepcja

mam do wydania jakies 700 (plus minus, raczej z tendencją na minus)

potem planuje kupić rame ( UK zmywak albo cos :) ) i korbe

wiec chcialbym zeby teb sprzet dotrwał ( pomijam oczywiscie kasete i łańcuch)

Napisalem już jeden post ale został on usunięty, szukałem na forum ale nie ma postów dotyczących bezpośrednio A2 albo tematy odnosnie modernizacji były stare

Bede wdzieczny za ewentualne rady

Pozdrawiam

tenjin.no.kami@gmail.com

Zestawik ok...z tymze czy warto sie pakowac w xt..to kwestia czy Cie stac na to. Innymy slowy podlicz ile to wszystko kosztuje. Bedziesz wtedy wiedzial czy mozesz zaszalec :)

PS. zmien lancuchy na np lx..zawsze troche twardsze..a lancuch lx to nie majatek.

przerzutka przód : lx lub xt top swing ( nie wiem czy jest sens pakować sie w xt )

przerzutka tył: lx lbu xt na średnim lub krótkim wózku

kaseta : jakiś sram za około 100 zł

manetki lx 2007

hamulce v brake avid 7

klamki avid bb7

+ 2 łancuchy może alivio

- na przod radze down swinga

- krotki wozek do roweru gorskiego sie nie nadaje, bierz sredni GS lub dlugi SGS (lepiej GS).

- co to sa klamki bb7? moze sd7?

- lancuch ma spory wplyw na plynnosc zmiany biegow, wiec minimum pc59 (zakladajac ze mowa o napedzie 9sp)

- na przod radze down swinga

- krotki wozek do roweru gorskiego sie nie nadaje, bierz sredni GS lub dlugi SGS (lepiej GS).

- co to sa klamki bb7? moze sd7?