Skocz do zawartości

[opona]Continental Explorer


Maki

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

jezdze na tych oponach od zeszlego roku. przejechaly ponad 5k km. powoli mysle nad wymiana, bo srodek opony jest juz troche zajechany. w wiekszosci jezdzily po lasach, ale asfalt tez byl. sprawdzily sie w 100%. mam wersje Pro.

Napisano

Na asfalt to one się raczej nie nadają, bo już po kilkuset km widać różnice między tyłem a przodem, ale do lasu jak najbardziej. Ta masa co jest podana na aukcji to raczej ściema. U mnie jedna po 1400km (z czego z 800km na tyle) wychodziła 512g, a druga po 1200km (800km na przodzie) ~540g.

Napisano

bardzo dobre opony

mam wersje pro i protection, dobrze trzymaja w zakretach, maja stosunkowo male opory toczenia

mam je o wrzesnia i po 2000km jest male zuzycie ale malo tez po gorach jezdzilem

Napisano

Miałem na tyle założoną wersję Pro- drutówkę. Ogólnie może być, niska masa i małe opory toczenia, dobra przyczepność. Przeżyła 8 maratonów i 4 tys. km. Mam jednak do niej także kilka zastrzeżeń: przedewszystkim zbyt mało odporna na przebicia, za delikatna guma- łatwo ją przeciąc i zbyt szybko zużywający się bieżnik. A na końcu swojego żywota opony oderwał się drut biegnący na obwodzie , skutkiem czego jopona już bezużyteczna. Szkoda. Kolejnym razem wypróbuję Schwalbe Racing Ralph.

Napisano

Maras 79, ja mam teraz RR z tyłu na miejsce Conti, który odpoczywa sobie i powiem szczerze, że żadna rewelacja. Na zakrętach Conti lepiej trzyma, tylko niestety cięższe jest.

Napisano

na Explorerze nie jeżdziłem ale ma go mój kumpel i nie słyszałem żęby narzekał a ja jeżdze na Vaporze Pro i jeżeli chodzi o przyczepność to nie narzekam ale typowo po miescie nie polecam bo bieżnik bardzo szybko zginie ale na pewno ścierają się wolniej niż Tiogi :) to miękka guma dlatego nie lubi też krawężników :) ale jeśli chodzi o cenę i jakość to w 5 punktowej skali bym dał 4

Napisano

Waga to nie jest ściema - mój egzemplarz ważył 509 g więc jeden gram to raczej nie naciągnięcie. Chociaż wątpię żeby wszystkie egzemplarze tyle ważyły.

Co do zużycia - przód się zużywa wolno, tył u mnie dużo szybciej. Na przodzie wytrzymała mi rok i jest jest sporo bieżnika (ponad 5 tys km), na tyle mam już drugą [najpierw Pro, teraz ProTection] - dwie na tyle po roku są w gorszym stanie niż przednia po roku :) ale przez to, że bardzo dużo jeździłem na nich asfaltem no i na podjazdach asfaltowych się starła strasznie. Ale teraz mam slicki a Explorery będą w teren. Trzymanie jest dobre w terenie, nie narzekam.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...