Maki Napisano 8 Kwietnia 2007 Napisano 8 Kwietnia 2007 Chce kupić opony Continental EXPLORER. Tylko nie wiem jak z ich trwałością. Ja od opony oczekuje by jej bieżnik wytrzymał 4-5tys jazdy po polnych ścieżkach i asfaltami. Czy ta opona wytrzyma tyle jeśli nie to jaka jest jej żywotność (miej więcej) http://www.allegro.pl/item180203213_nowe_o..._niebieska.html http://www.allegro.pl/item180203214_nowe_o..._rewelacja.html
bialykom Napisano 8 Kwietnia 2007 Napisano 8 Kwietnia 2007 jezdze na tych oponach od zeszlego roku. przejechaly ponad 5k km. powoli mysle nad wymiana, bo srodek opony jest juz troche zajechany. w wiekszosci jezdzily po lasach, ale asfalt tez byl. sprawdzily sie w 100%. mam wersje Pro.
Adamicki Napisano 8 Kwietnia 2007 Napisano 8 Kwietnia 2007 Na asfalt to one się raczej nie nadają, bo już po kilkuset km widać różnice między tyłem a przodem, ale do lasu jak najbardziej. Ta masa co jest podana na aukcji to raczej ściema. U mnie jedna po 1400km (z czego z 800km na tyle) wychodziła 512g, a druga po 1200km (800km na przodzie) ~540g.
Vader Napisano 8 Kwietnia 2007 Napisano 8 Kwietnia 2007 bardzo dobre opony mam wersje pro i protection, dobrze trzymaja w zakretach, maja stosunkowo male opory toczenia mam je o wrzesnia i po 2000km jest male zuzycie ale malo tez po gorach jezdzilem
bialykom Napisano 8 Kwietnia 2007 Napisano 8 Kwietnia 2007 masa raczej oscyluje w granicach 510-520g http://weightweenies.starbike.com/listings...p?type=mtbtyres
Maras 79 Napisano 10 Kwietnia 2007 Napisano 10 Kwietnia 2007 Miałem na tyle założoną wersję Pro- drutówkę. Ogólnie może być, niska masa i małe opory toczenia, dobra przyczepność. Przeżyła 8 maratonów i 4 tys. km. Mam jednak do niej także kilka zastrzeżeń: przedewszystkim zbyt mało odporna na przebicia, za delikatna guma- łatwo ją przeciąc i zbyt szybko zużywający się bieżnik. A na końcu swojego żywota opony oderwał się drut biegnący na obwodzie , skutkiem czego jopona już bezużyteczna. Szkoda. Kolejnym razem wypróbuję Schwalbe Racing Ralph.
bialykom Napisano 10 Kwietnia 2007 Napisano 10 Kwietnia 2007 wersja Pro, to opona zwijana, nie drutowka
Adamicki Napisano 10 Kwietnia 2007 Napisano 10 Kwietnia 2007 Maras 79, ja mam teraz RR z tyłu na miejsce Conti, który odpoczywa sobie i powiem szczerze, że żadna rewelacja. Na zakrętach Conti lepiej trzyma, tylko niestety cięższe jest.
Sopel_GT Napisano 13 Kwietnia 2007 Napisano 13 Kwietnia 2007 na Explorerze nie jeżdziłem ale ma go mój kumpel i nie słyszałem żęby narzekał a ja jeżdze na Vaporze Pro i jeżeli chodzi o przyczepność to nie narzekam ale typowo po miescie nie polecam bo bieżnik bardzo szybko zginie ale na pewno ścierają się wolniej niż Tiogi to miękka guma dlatego nie lubi też krawężników ale jeśli chodzi o cenę i jakość to w 5 punktowej skali bym dał 4
Paviarotti Napisano 13 Kwietnia 2007 Napisano 13 Kwietnia 2007 Waga to nie jest ściema - mój egzemplarz ważył 509 g więc jeden gram to raczej nie naciągnięcie. Chociaż wątpię żeby wszystkie egzemplarze tyle ważyły. Co do zużycia - przód się zużywa wolno, tył u mnie dużo szybciej. Na przodzie wytrzymała mi rok i jest jest sporo bieżnika (ponad 5 tys km), na tyle mam już drugą [najpierw Pro, teraz ProTection] - dwie na tyle po roku są w gorszym stanie niż przednia po roku ale przez to, że bardzo dużo jeździłem na nich asfaltem no i na podjazdach asfaltowych się starła strasznie. Ale teraz mam slicki a Explorery będą w teren. Trzymanie jest dobre w terenie, nie narzekam.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.