IBNZ Napisano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2007 Kupiłem sobie niedawno nowy kask, Cratoni Zethos. Niestety pech chciał, że nie działała w nim regulacja. Napisałem do osoby od której go kupiłem co sie dzieje i razem już działaliśmy w sklepie, z którego kask pochodził. Pan sprzedawca chciał jednak zobaczyć cały kask, a nie tylko wypięty system regulacji. Stwierdziłem zatem, że pośle kask po świętach i w międzyczasie napisałem list do producenta. Pięknie, ładnie po angielsku opisałem problem, właściwie nie wierząc, że spotka się to z jakimkolwiek echem. Otóż nie, dzisiaj rano sprawdzając skrzynkę na listy moim oczom ukazała się koperta, a w niej nowiutki system Orbit Micro Fit do mojego Zethos'a. Przysłali mi go z Niemiec w 3 dni od napisania mojego listu. Bez paragonów, wysyłania kasków, itp... Co mogę rzec, wzruszyłem się. Więcej takich firm jak Cratoni! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikodem Napisano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2007 pięknie! gdyby tylko tak wszyscy producenci postępowali było by super! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.