DyktaTusek Napisano Wtorek o 19:41 Napisano Wtorek o 19:41 (edytowane) No właśnie. Miałem używanego białego alu Turbo Levo 2021. Rower super jeździł, ale ten beznadziejny silnik i walk asist skłoniił mnie do pozbycia się go. Dwie wymiany silnika przez pierwszego użytkownika i dwie przezemnie (padał mi w trasie) i dałem sobie spookój. Ten nowy to nie mój budżet kompletnie, ale jestem ciekaw Waszych opinii. Jak dla mnie, w końcu Spec poszedł po rozum do głowy i pozbył się tego badziewnego paska i plastikowych kółek w silniku. Mam nadzieję że lepiej też całość uszczelnił, zwłaszcza pod kątem tych 'mądrych' co myją rower myjkami, tak jak pierwszy 'farszafski' właściciel mojego byłego Speca ;-). Jak dla mnie z tym silnikeim super posunięcie. Mnie się też baaaardzo podoba ta duża bateria. Jednak nie mogę całkowicie zrozumieć i przeboleć tego posunięcia z tą 'małą kiszką' z tyłu. Znowu jakieś kłanianie się 'modzie'? Dobrze, że wbrew obecnej modzie kabli w pełni nie zintegrowali i nie przeciągnęli przez stery. Większa waga kompletnie by mi nie przeszkadzała, jeśli tylko rama bardziej pancerna. Fajnie że jest opcja zmieniarki linkowej. Mieszane mam odczucia co do tej asymetrii z wyciąganą baterią na bok jak w Trekach. Jak dla mnie 'krzywo' się rozkładać muszą w takiej konstrukcji naprężenia, ale pewnie to policzyli i uwzglednili. A co wy o tym nowym Levo 4 myślicie? Edytowane Wtorek o 20:00 przez DyktaTusek Cytuj
Tyfon79 Napisano Wtorek o 20:48 Napisano Wtorek o 20:48 To nie był i nie będzie sprzęt dla zwykłego Kowalskiego więc wybory będą świadome a nie stękanie tych mądralińskich od kolorków po wagę. Giga plus za zwykłe stery czyli jednak można nie dokładać ludziom kłopotu. Co do kół z tyłu nie widzę wielkiego problemu a chyba większość ma jakieś upszedzenia wizualne. Jak to się mówi nie pasi to się nie kupuje. Sakramencko drogie te zabawki mają ale znowu to nie jest koza dla wszystkich. Cytuj
Tyfon79 Napisano Środa o 08:32 Napisano Środa o 08:32 A to jest jakiś przymus kupowania najdroższej wersji? Warto popatrzeć ile krzyczą sobie takie Krossy czy Romety bo blisko 25 tys wiec nie uważam by okolice 30-40 tys za nieporównywalnie bardziej dopracowane rowery to było jakoś wybitnie ponad korek dla jak piałem specyficznego typu klienta. W komentarzach często wypowiadają łebki, którym nic nie pasi bo nie mają na tyle kasy by to kupić więc trzeba jechać z krytyką tego i owego. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.