bart50 Napisano Niedziela o 20:03 Napisano Niedziela o 20:03 Przymierzam się do zakupu roweru krosowego lub turystycznego z pełnym zawieszeniem. Waham się trochę, bo po badaniu netu wydaje mi się, że zazwyczaj są to leciwe wynalazki. Z powodów zdrowotnych odrzuciłem fulle MTB, ale wolałbym pozostać przy pełnym zawiasie i zawiesiłem oko na wspominanych wyżej modelach Gianta. Jeśli ktoś zna nowsze konstrukcje to poproszę o podpowiedź. Giant Comfort Zeg wygląda tak: https://www.olx.pl/d/oferta/super-rower-miejski-giant-comfort-zeg-rama-52-cm-CID767-ID124hEc.html Giant Blazer https://www.olx.pl/d/oferta/rower-trekkingowy-giant-blazer-kola-28-CID767-ID152VFD.html Nie mam doświadczenia i nie wiem czy taki damper spełnia swoje zadanie i pozwala na wyższy komfort jazdy, czy to jednak działa słabo, bo z jakiegoś powodu fulle poza MTB nie podbiły rynku i może warto jednak kupić dobrego, współczesnego crossa, zamontować amortyzowaną sztycę i cześć. Poza tym, nie potrafię ocenić potencjału modernizacyjnego tych starych Giantów, czy do takiego rupiecia dam radę jeszcze znaleźć nowszy, kompatybilny osprzęt i zamontować na przykład lepszy amortyzator z przodu? Cytuj
PiotrWie Napisano Niedziela o 21:23 Napisano Niedziela o 21:23 Z jakiegoś powodu to rozwiązanie się nie przyjęło - więc ja bym w to nie szedł. Nawet jak ten amortyzator obecnie działa to nie znaczy że w razie potrzeby dostaniesz do niego choćby jakieś uszczelki. Kup crossa o odpowiadającej Ci geometrii najlepiej z najtańszym sprężynowym amortyzatorem, wymień na Rock Shock Paragon Gold - to najlepszy na rynku amortyzator ze skokiem 63mm, zamontuj amortyzowaną sztycę typu pantograf i to będzie najwygodniejszy rower nie-MTB jaki obecnie da się uzyskać. 1 Cytuj
bart50 Napisano Niedziela o 21:36 Autor Napisano Niedziela o 21:36 Dzięki za opinię, chociaż amortyzatory widziałem na allegro i nowe są raczej tanie. Cytuj