Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej chialbym wymienic piaste badz bembenek w rowerze kross level 1.0 

Model Piasty : fh-mt200-b 

Ilosc przerzutek : 3x9 

chialbym dodac ze jestem totalnie zielony w temacie i jedyne co wymienialem to mostek w rowerze mysle nad wymiana glownie dla dzwieku (tak wiem ze to glupie ale poprostu interesuje mnie dzwiek) tylko pytanie czy jesli wymienie tylko bembenek to uzyskam inny dzwiek , poniewaz nie chce mi sie przeplatac szprych myslalem nad wymiana bembenka na hassns pro7 ale co dobrac bo sa tam jakies dziwne oznaczenia typu : hg xd ms i jeszcze thru i qr nie wiem co dobrac i czy to wogole bedzie pasowac pozdrawiam.

Napisano

Ryjku... BĘBENEK. To raz. Dwa - nie masz przerzutek 3x9 tylko dwie. To ile masz przerzutek nie ma znaczenia, liczy się tylko to jakie mocowanie ma kaseta. A kasetę masz HG. I nie, nie dokupisz samego bębenka do tej piasty a tym bardziej jakiegoś wynalazku z Chińskiej Republiki Ludowej.

Napisano

a jakbym mial kupowac nowa piaste to jakie narzedzia zeby zamotowac i odkrecic szprychy i ogolnie co bedzie potrzebne a jakbym mial kupowac to jak ja dobrac bo na aukcji jest napisane jakies 32h i 36h i pisze ze od 7-12 przelozen wiec chyba bedzie pasowac i czy jest to bardzo trudna wymiana bo slyszałem ze najtrudnejsza a wsumie nie ma jakiegos poradnika w sieci

Napisano

Nie masz zielonego pojęcia o tym a chcesz wymienić piastę. No to musisz kupić piastę 141mm qr boost, bębenek hg, rozpleść stare koło, pomierzyć obręcz i nową piastę, wyliczyć długość szprych, kupić odpowiedniej długości szprychy, zapleść, wycentrować. Lepiej kupić nowe koło :)  tylko tu jeszcze pytanie jakiego dźwięku oczekujemy? może lepiej kupić sobie głośnik blutooth i puszczać sobie dźwięk jakiejś piasty z youtuba podczas jazdy. Sorry ale trochę to śmieszne z Twojej strony.

Napisano