nossy Napisano 30 Marca Napisano 30 Marca Pytania do posiadaczy lub posiadających wiedzę- jak rozkładają się opony schwalbe pro one tle 700x28 lub 700x32c? Opony wejdą na obręcze hookless (23mm zewnętrznej i 19,4mm wewnętrznej szerokości), opona tubuless więc zalana mlekiem i ciekawi mnie jak realnie rozkładają się na obręczach. Wg stronki BRR 28 idzie na 29, z kolei 32 realnie ma 30mm, ale na obręczach o wewn 17,3mm. Więc trochę dziwne info. Cytuj
KNKS Napisano 31 Marca Napisano 31 Marca 30C na obręczy 21mm (wew) mierzyły prawie 31mm. Co nie zmienia faktu, że te opony są daremne... Cytuj
Tomek595 Napisano 31 Marca Napisano 31 Marca (edytowane) Na 4 sztuki których używałem, 2 sztuki poszły na śmietnik z powodu pęknięć oplotu skutkującym obcieraniem o widełki/widelec. Bardziej obrazowo, na bieżniku powstawały wybrzuszenia uniemożliwiające dalszą eksploatację. Przy przebiegu rzędu 200-400km. Uprzedzając kolejne pytanie odpowiem: nie, nie ładowałem w dziury. Mogła to być oczywiście jakaś wadliwa partia, niemniej jednak dla mnie to szmelc. Poza tym, w porównaniu do GP5000, Corsa czy P Zero Race, wcale nie jeździ się na nich dobrze. Edytowane 31 Marca przez Tomek595 Cytuj
nossy Napisano 31 Marca Autor Napisano 31 Marca Dzięki za takie info....tak dla pewności bo to o czym piszesz jest cechą schwalbe one, piszesz o schwalbe one czy pro one.? Kolega jeździ na nich i chwali, sam jechałem na nich 2 razy (nie mój rower) i w stosunku do moich gp 5000 tr miałem wrażenie lepszego gripa na zakrętach i mniejszych oporów ( oby dwie 25c ). Stąd tak sobie o nich pomyślałem bo chce spróbować czegoś innego niż conti, a do corsy mnie znajomi trochę zrazili bo średnio na mleku się sprawowała. Na dodatek mam hooklessy gianta - fajne ale mały wybór opon. Cytuj
KNKS Napisano 31 Marca Napisano 31 Marca (edytowane) 2 godziny temu, nossy napisał: @KNKSKNKS dlaczego jest daremna? Miałem nieprzyjemność jeździć trochę na ProOne TL. Opony nie były w stanie ułożyć się na obręczy, co objawiało się tym, że "podskakiwały" i falowały w kierunku podłużnym, czyli góra-dół. Obracanie, przepompowywanie i kombinowanie nic nie dawało. Poza tym, z biegiem czasu, problem narastał. Było to uciążliwe do tego stopnia, że przy wyższych prędkościach cały rower wpadał w rezonans, podobny do tego, kiedy w samochodzie mamy krzywą felgę. Po wymianie opon problem przestał istnieć, a 2 sztuki Schwalbe poszły na śmietnik, po 2 miesiącach i jakiś 2000km. Co do samej jazdy, to toczyły się przyzwoicie. Raczej nie odstają od modeli topowych innych producentów. Teraz widzę, że temat dotyczy obręczy hookless. Moje opony pracowały ze standardowymi clincherami. Więc jeśli pytasz o jakiś model specjalny, dedykowany technologii hookless, lub użytkowanie w w/w systemie, to moje obserwacje mogą być nierzeczowe. Tym bardziej, że będziesz orbitował wokół ciśnienia max.5 bar. Edytowane 31 Marca przez KNKS Cytuj
nossy Napisano 4 Kwietnia Autor Napisano 4 Kwietnia Na hooklessa idzie standardowa opona tle....po Waszych wypowiedziach uznałem, że albo przerzucę się na Vittorię corsę, albo pozostanę z Conti gp5000tr ale szerszym. Thx. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.