Maciej55627 Napisano Sobota o 19:08 Napisano Sobota o 19:08 Cześć, na wstępie zaznaczę, że czytałem już pełno podobnych wątków z tego i innych forów. Im więcej czytam tym mniej jestem pewien, super by mi się przydała opinia doświadczonej osoby. Do wyboru: - Romet Aspre 3 (2024) - Romet Aspre 3.0 (nowa seria 2025 [chyba]) - Kross Esker 5.0 (ALBO 2023 albo 2025) - Kross Esker 6.0 (ALBO 2023 albo 2025) Totalnie nie wiem co wybrać, czytałem odpowiedzi na innych wątkach o różnicach w geometrii, oponach, przerzutkach. Nowe Eskery mają grubsze opony i mniej agresywną geometrię. Bardzo chętnie przyjmę opinię bardziej doświadczonych osób na ile jest to do odczucia? Jestem totalnie początkujący i przesiądę się ze starego roweru górskiego, docelowo chciałbym robić trasy 50-100km, w większości po asfalcie ale z możliwością jazdy w lesie. Zależy mi na pewno na prędkości, czy tutaj generacje z 2025 są dobrym wyborem? Na ile odczuwalne są różnice w geometrii i grubości opon? Z tym właśnie potrzebuję pomocy. Z góry wielkie dzięki! Cytuj
Mihau_ Napisano Sobota o 21:06 Napisano Sobota o 21:06 Cytat Zależy mi na pewno na prędkości, czy tutaj generacje z 2025 są dobrym wyborem? Jeśli zależy ci na prędkości na asfalcie to aktualna generacja z progresywną geometrią jest tego zaprzeczeniem. Zerknąłbym w stronę https://szybkierowery.pl/produkt/sensa-romagna-gravel-grx-2x12-2025/ Cytuj
Maciej55627 Napisano Sobota o 23:45 Autor Napisano Sobota o 23:45 Cytat Jeśli zależy ci na prędkości na asfalcie to aktualna generacja z progresywną geometrią jest tego zaprzeczeniem. A poprzednie generacje? I da się w miarę określić jak odczuwalne są te różnice czy nie za bardzo? Myślałem jeszcze o czymś z Superior ale dużo nie szukałem tej firmy. Cytuj