Semtex Napisano 27 Marca Napisano 27 Marca Dziś miała premierę mechaniczna wersja napędu "Transmission" od SRAM, recenzje są chyba pozytywne, choć przerzucanie nie jest takie perfekcyjne jak obiecywano, co też jest bolączką wersji elektronicznej. Ja pozostaję przy pierwszej wersji AXS i czekam na odpowiedź Shimano w wersji bez kabli https://www.bikeradar.com/news/sram-eagle-70-90-transmission Cytuj
wr81 Napisano 27 Marca Napisano 27 Marca Ceny już są widoczne, dostępności na razie brak.. https://www.bike-discount.de/en/search?sSearch=eagle+90 https://www.bike-discount.de/en/search?sSearch=eagle+70 Cytuj
Semtex Napisano 27 Marca Autor Napisano 27 Marca Ciekawe jest to, że z niemcowego IP mam niższą cenę Za "90" 205€ z gratisową wysyłką. Choć jeszcze niedostępne. Cytuj
HSM Napisano 27 Marca Napisano 27 Marca @Semtex toż to raczej odkrycie nie jest... Z niemieckim IP z automatu wybiera dostawę do Niemiec oraz niemiecki VAT (19%), jak przełączysz dostawę na Polskę to i VAT na polski się zmieni (23%), a jak wybierzesz jakiś kraj spoza UE, to będzie "tax free" - czyli poznasz cenę netto 172,27 (+19% daje 205; a +23% daje 211,89). A gratisowa wysyłka? To samo - zgodnie z tabelką - po prostu klientów z Niemiec przekroczony jest próg dostawy za free, a dla klientów z Polski takiego progu nie ma i masz standardowy koszt wysyłki. 1 Cytuj
Galvatron Napisano 31 Marca Napisano 31 Marca 205 euro (859,90 zł) za przerzutkę klasy GX to kompletne nieporozumienie. 2 Cytuj
Tyfon79 Napisano 31 Marca Napisano 31 Marca Połowa Srama to jest jedno wielkie nieporozumienie. Ciągle szukają kija do dupska zamiast choćby poprawić coś typu SX/NX do poziomu Deore. Ale co tam fani są i cisną bekę jak to Japońce są w tyle i to wystarczy w kwestii szukania tej mitycznej perfekcji z zmianie przełożeń Cóż puki jest wybór niech tworzą te nowe rozwiązania bo dziś być przeciw nie wypada bo to jak zaprzeczać postępowi. 1 Cytuj
MrJ Napisano 3 Kwietnia Napisano 3 Kwietnia W dniu 31.03.2025 o 12:27, Galvatron napisał: 205 euro (859,90 zł) za przerzutkę klasy GX to kompletne nieporozumienie. Powiem więcej: długo jeździłem na przerzutce SRAM X7, a teraz mam właśnie GX. I pomijając ilość przełożeń (8 kontra 10), GX nie ma w zasadzie żadnej przewagi nad X7 pod względem wagi, kultury pracy, precyzji przerzucania, czegokolwiek. Co najwyżej łańcuch mniej obija się o widełki, choć tu akurat wpływ będą też miały inne aspekty (inna rama, inna zębatka i linia korby, inny rozmiar kasety, wreszcie inne długości wózka przerzutek). Nie wiem, gdzie ten postęp technologiczny, ale raczej nie tutaj. Cytuj
Tyfon79 Napisano 5 Kwietnia Napisano 5 Kwietnia Jak idzie o GX'a to jednak jest różnica między 10 a 12 rzędów. Co nie zmienia faktu, że doszliśmy do ciekawych czasów gdzie dzisiejsze MTB mocno się różni od dawnych lat. I teraz jak jest opcja na ostrą jazdę, uszkodzenia to te myśliciele dają osprzęt kosztujący krocie. Bo niby niezniszczalna przerzutka ale części damy tak by wózek był zapewne blisko zakupu "zwykłęgo" GX 12 sp. Manetki... nadal nie nauczyli się jak robi to Shimano choćby pod względem ilości zrzucania i wrzucania. Taki SLX jak strzelam to tylną przerzutkę da się wyrwać poniżej 3 stów. Pomijam kwestię dostępności ja by coś padło na wakacjach tu i tam. Jednak Shimano dużo, dużo łatwiej kupić. Niedługo te ich kasety to będą wyglądały jak robota u jubilera. Ktoś za to chce bulić jego sprawa ale poza ogólną rezygnacją z linki co przy czasach kabli w sterach ma jakiś sens to ja tu nic ciekawego nie widzę za tyle kasy. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.