Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak można w taribanie rC500 z prostą kierownicą polepszyć komfort jazdy robiąc kosmetyczne zmiany w obrębie kierownicy? Fabrycznie w rowerze są takie chwyty https://www.decathlon.pl/p/chwyty-rowerowe-ergonomiczne-z-rogami-btwin/_/R-p-325973 Czy zmiana na lepsze coś da ? Pewnie można pomyśleć o rękawiczkach żelowych. Też można dać owijkę plus podkładki żelowe pod nią mimo, że nie ma kierownicy typu baranek.  Tak przy okazji pytanie odnośnie kierownicy czy można do tego roweru dokupić rogi aby zyskać dodatkowy chwyt, wymiany na kierownicę typu baranek nie chce robić niech zostanie istniejąca. Myślę, że tak też polepszy komfort . Mostek amortyzowany ze względu na cenę odpada. Choć watpię, że będzie duża różnica.

Napisano (edytowane)

Krótszy mostek zmniejszy amplitudę drgań. Polecam rogi wewnętrzne mogą być  Innerbarends SQLAB lub innej firmy, takie rogi pozwalają operować klamkami hamulca i biegami w przeciwieństwie do rogów zewnętrznych na końcach kierownicy.

Edytowane przez leejoonidas
Napisano

Czy rozwiązania, o których piszecie sprawią, że będzie duża różnica?

27 minut temu, leejoonidas napisał:

Krótszy mostek zmniejszy amplitudę drgań. Polecam rogi wewnętrzne mogą być  Innerbarends SQLAB lub innej firmy, takie rogi pozwalają operować klamkami hamulca i biegami w przeciwieństwie do rogów zewnętrznych na końcach kierownicy.

Czy krótszy mostek da jakaś duża różnicę?

Napisano (edytowane)
56 minut temu, Rapero7000 napisał:

Mam założone już w tym rowerze 700x38 komfort jest o wiele lepszy i zastanawiam się czy można coś zrobić z wstrząsami kierownicy. 

A jakie masz ciśnienie w tych oponach i co to konkretnie za opony? Bo jedna w tym rozmiarze  może być sztywna jak wąż ogrodowy na mrozie, a inna będzie miała gęsto tkany, ale cienki i elastyczny oplot i minimalną ilość gumy tam gdzie nie trzeba i różnice w komforcie będą znaczne.

Edytowane przez marvelo
Napisano

Dolna półka to to nie jest, ale oplot tpi 33 i wkładka antyprzebiciowa przy masie 790g nie obiecują dużego komfortu. To przeciwieństwo oczekiwań Marvelo. Co nie znaczy, że nie warto dobrać ciśnienia. 
 

Napisano
6 godzin temu, Rapero7000 napisał:

polepszyć komfort jazdy robiąc kosmetyczne zmiany

To tylko w programach wyborczych ;) 

Zacząłbym od najprostszych rzeczy i zapytał wprost jw. o pozycję na rowerze - czy masz łokcie ugięte czy zapierasz się na kierownicy.

Kupiłem sobie kiedyś rękawiczki z dużą ilością żelu a teraz ich unikam a często jeżdżę bez - jak się zapierałem o kierownicę to te żelowe panele idealnie uciskały mi nerwy i łapki drętwiały.

Napisano (edytowane)

Kierownica w tym rowerze ma chyba typowe 60 cm, może to kwestia jej szerokości, przekonałem się, że z rogami (takimi dłuższymi) ma to znaczenie.

Edytowane przez Stefcshg

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...