Kolorowy96 Napisano Sobota o 19:22 Napisano Sobota o 19:22 (edytowane) Cześć wszystkim! Potrzebuję Waszej pomocy w wyborze roweru elektrycznego, ponieważ planuję zmianę obecnego modelu (Gazelle C8). Aktualnie jeżdżę komfortowo, ale zastanawiam się, czy nie przepłacam za markę, biorąc pod uwagę, że budżet, który mam, to do 8.000 zł. Mój przyszły rower elektryczny powinien spełniać kilka kluczowych wymagań: Musi mieć tylny bagażnik (będę używać kufrów bagażnikowych). Będę go używać głównie do codziennych przejażdżek – od 10 do 80 km, w zależności od rodzaju trasy. Mam w planach także ciągnąć przyczepkę rowerową dla dzieci, więc rower musi być wystarczająco mocny i stabilny, by poradzić sobie z takim obciążeniem. Dodatkowo, dość często zapinam rower na stojak rowerowy, który jest zamontowany na haku w samochodzie, więc rower powinien być dostosowany do takiego sposobu transportu. Zastanawiam się również nad zakupem roweru używanego w dobrym stanie – czy ktoś z Was miał doświadczenie z takim zakupem i może polecić jakieś modele lub miejsca, gdzie można znaleźć dobry rower elektryczny w tej cenie? Mieszkam w dolnej części Wielkopolski Czy macie jakieś sugestie, które rowery elektryczne do 8.000 zł mogą spełnić te wymagania? Jakie modele polecacie, które oferują dobry stosunek jakości do ceny, a nie tylko markę? Warto też dodać, że nie jestem nastawiony na jakieś super zaawansowane technologie, ważniejsze jest, by rower był niezawodny, komfortowy i miał odpowiednią moc do codziennych przejażdżek. Czekam na Wasze opinie i porady! Dzięki! Edytowane Sobota o 19:27 przez Kolorowy96 Cytuj
Wojcio Napisano Sobota o 20:27 Napisano Sobota o 20:27 Nie mam elektryka, ale ostatnio kolega pochwalił się swoim zakupem. Kupil rower używany od znajomego. Po kilku dniach zwrócił, bo serwis mu wycenił robotę na drugie tyle co cena zakupu. Trudno ocenić przy zakupie używanego jaki jest stan. W tym przypadku silnik nie był serwisowany od nigdy. Nie widać z zewnątrz. Działa…. Cytuj
Kolorowy96 Napisano wczoraj o 08:54 Autor Napisano wczoraj o 08:54 Rozumiem. W poprzednim roku kupili moi rodzice sobie po Gazelli c8 elektryku, według komputera przebieg Damski ok 300 Męski ok 1500 kilometrów. Sprzedający wydaje się dość wiarygodny. https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/2LHjTb/ Rano doszło mi takie pytanie w głowie, czy w rowerach idzie cofnąć licznik przebiegu kilometrów ? Co jaki okres serwisuję się silnik elektryczny, oraz jakie to są koszta ? Cytuj
Turysta05 Napisano wczoraj o 14:54 Napisano wczoraj o 14:54 @Kolorowy96 pytasz: Co jaki okres serwisuje się silnik elektryczny, oraz jakie to są koszta ? To zależy jaki silnik (poszukaj w necie), a koszty są b. duże, z reguły wygórowane☹️ (zatelefonuj do serwisów). Ja obejrzałem remont mojego silnika na Youtube, naprawdę nic skomplikowanego (dot. smarowania, ewentualnie wymiana łożysk), ale uznałem, że nie będę niczego ruszał do momentu jakiś objawów, na przykład zwiększony hałas. Spodziewam się tego po 20ooo km 😄😂. Żal mi rozszczelnić prawidłowo fabrycznie zmontowaną przekładnie na oryginalnych smarach, to tak jak skrzynia biegów samochodu, raz na całe życie. Po kilku latach bardziej obawiam się degradacji baterii, a to koszt jeszcze większy🥴. Cytuj
PiotrWie Napisano 22 godziny temu Napisano 22 godziny temu Ja też nie serwisuję silnika pomimo głosów że jak nie będę smarował co 2-3 tyś to mi zaraz padnie. Kilka lat temu serwisy nie robiły przeglądów silnika zgodnie z zaleceniami producenta ( nie otwierać bo się rozszczelni, po 20 - 30 tyś wymienić silnik. Potem wyczuły że można dobrze na tym zarobić i oczywiście namawiają do serwisowania. Jeśli nie katujesz w błocie ( a jak katujesz to serwis nic nie pomoże) to zrobisz ponad 20 tyś nic nie robiąc. Ja mam ponad 20 tyś po 7 latach i liczę na więcej, ale jak bym oddawał do serwisu to już bym wydał koszt nowego silnika. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.