vapeuz Napisano 22 Marca Napisano 22 Marca Jak w tytule słyszałem że są dość awaryjne Wydaje mi się że lepiej będzie wymienić na kabelki ale nie mam żadnego doświadczenia z tym osprzętem wymiana tylnej przerzutki to koszt 400-500 zł więc nie tak źle jak się zepsuje rower to izzo core 3 Cytuj
HSM Napisano 22 Marca Napisano 22 Marca Nie żebym był jakimś specjalistą od mtb, ale jesteś pewien tego transmission? Aktualnie ten Izzo Core 3 jest na Shimano SLX. W outlecie jest model chyba z 2022 r. i on jest na GX Eagle AXS (ale to nie jest Transmission). Były też chyba wersje na mechanicznym GX Eagle, bo wypluwa je Google... Jak to jest rzeczywiście transmission , to zmiana na linki byłby poważniejsza, bo chyba komponenty transmission nie są wstecznie kompatybilne z eagle. Jak to jest jednak zwykły GX Eagle AXS, to poza mechaniczną przerzutką musisz dokupić jeszcze mechaniczną manetkę 🙂 Czy to Ci się opłaci? To zależy, ile oczekujesz za zdjęte komponenty... Mnie by się nie chciało. Jeździć, używać... jak się zepsuje albo zużyje, wrócisz do rozważań, czy odtworzyć stan pierwotny, czy coś zmieniać. Cytuj
vapeuz Napisano 22 Marca Autor Napisano 22 Marca Wydaje mi się że to model 2024/3 z SRAM GX EAGLE AXS bardziej by mi zależało na tańszym serwisie wymienienie całego napędu to nie problem dla mnie ale chyba porównując srama do Shimano xt nie czeka mnie wcale tańszy serwis w razie uszkodzenia części Cytat Cytuj
KSikorski Napisano 22 Marca Napisano 22 Marca Sram jest ogólnie droższy w serwisie i eksploatacji, ale póki rower jest na gwarancji to zachowałbym wszystkie oryginalne graty w szufladzie - może dojść do sytuacji, że jeden rower oddasz a dostaniesz nowy, np. w przypadku pęknięcia ramy. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.