Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

próbuję dojść do ładu z nowym rowerem. Pacjentem jest nowy Kross Esker 7.0 2025. Problemem jest brak możliwości wyregulowania przerzutki tylnej. Jak wyreguluję biegi to idąc na niższe biegi jest wszystko w miarę ok ale "wracając" nie trzymają ustawień. Bo wyeliminowaniu innych czynników zacząłem sprawdzać ustawienie linek i mam podejrzenie że linka od przerzutki krzyżuje się z przewodem hydraulicznym jak na załączonym zdjęciu. Niestety nie jestem w stanie zobaczyć jak to wygląda dalej w środku ramy. Czy takie coś może powodować takie działanie przerzutki? Zastanawiam się czy poradzę sobie z tym samemu bo trochę nie mam pomysłu jak się za to zabrać, a terminy do serwisów już nie są takie bliskie.

V3HiTn1.jpeg

Napisano (edytowane)

Chyba najlepszy guide jaki jest, nawet ja zrozumiałem.

Cytat

Po wyeliminowaniu innych czynników zacząłem sprawdzać ustawienie linek i mam podejrzenie że linka od przerzutki krzyżuje się z przewodem hydraulicznym jak na załączonym zdjęciu.

Powiedział bym, że to niemożliwe ale to Kross więc dużo mogło się zdarzyć, np. składany w poniedziałek. Dużo można wypatrzeć świecąc latarką w te otwory co na zdjęciu. Lepszy widok jest tylko po odkręceniu suportu.

 

Na koniec. Jak nie udawało mi się ustawić tylnej przerzutko to się okazało, że hak był krzywy. Po wymianie haka weszło od strzała. 

 

edit:

jak będziesz następnym razem w serwisie to zapytaj ile by kosztowało zrobienie pełnych pancerzy wewnątrz ramy. 

Edytowane przez ernorator
Napisano

Dzięki, spróbuję na to spojrzeć jeszcze raz. Mam podejrzenie że w transporcie wykrzywili przerzutkę także idzie na wymianę przez sklep. Będę próbował kombinować dalej jak wróci nowa. 

Hak był sprawdzany w serwisie, jest prosty.

Czy pełne pancerze nie będą bardzo negatywnie wpływać na pracę manetki?

Napisano

A pancerzy nie masz uszkodzonych? Ja sobie zagniotłem pancerz montując kierownicę, zauważyłem dopiero jak mi tył nie chciał biegów zmieniać. A ponieważ pancerze przy kierownicy były IMHO trochę za krótkie i owijka marna, to sobie wymieniłem całość. I patent był podobny - w ramie przewód hamulcowy i dwie gołe linki (na jedną była taka cienka osłonka, na drugą - nie) - bardzo się starałem, żeby się te przewody nie krzyżowały.

Napisano

Rower jest nowy ale tak - sprawdzałem pancerze i są w porządku. Zaczynam zastanawiać się czy faktycznie nie spróbować poprowadzić całej długości linki w pancerzu.

Napisano

A widzisz coś w środku? U mnie za wiele nawet w świetle latarki nie było widać; niewykluczone, że linka weszła gdzieś pod przewód hydrauliczny i nie pracuje swobodnie - można ją spróbować cofnąć i przepuścić drugi raz, jak się sam chcesz bawić. Ja musiałem i tak przez ten pancerz wymienić też linkę. I potem zaglądałem czy przeszła po najkrótszej linii. 

Napisano

Oczywiście jest taka szansa, przy supporcie faktycznie linka ociera się o przewód i to też może być powodem tych problemów. Poczekam na nową przerzutke od sklepu bo wymieniają ją na gwarancji i zobaczymy co wtedy będzie. Najwyżej czeka mnie przeciągnięcie tego od nowa.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...