zgreg Napisano 19 Marca Napisano 19 Marca https://www.scott.pl/produkt/1190/8028/Rower-Speedster-10 Rower: https://postimg.cc/gallery/VSdW2X0 Przód, suwmiarka ustawiona na 38mm), jest wówczas około 2-3 mm luzu z każdej strony. Może na przód bezpieczniej kupić 35? Tył, suwmiarka ustawiona na 42mm, jest wówczas około 4 mm luzu z każdej strony. Na tył raczej 42 wejdzie z zapasem. Sprawę (być może) komplikują hamulce Tekrto V-brake. Po błocie nie jeżdżę , więc na błoto nie potrzebuję zapasu. Tak żeby wjechać czasem w inny teren niż szosa. Chyba lepiej wybrać opony z mniej agresywnym bieżnikiem. Może "drutowe" tak nie rozchodzą się na boki i lepiej trzymają profil, lecz jak je zdeformują w czasie transportu to może być lipa? Jeżdżę na dętkach.Polecicie przy okazji też jakieś dętki? Może taka: Opona PANARACER Tour przód 1x35, tył 1x42 ? https://www.centrumrowerowe.pl/opona-panaracer-tour-pd13897/?v_Id=226446 Cytuj
Mihau_ Napisano 19 Marca Napisano 19 Marca Cytat Na tył raczej 42 wejdzie z zapasem. 42 w szczęki😁😁😁 Wraz ze wzrostem szerokości wzrasta również wysokość opony. Cytuj
RafalxM Napisano 19 Marca Napisano 19 Marca @zgreg 2x Continental Contact Speed 700x35C, po co Ci jakikolwiek bieżnik w rowerze szosowym? Dętki też Conti, co do opon drutowych - nic się nie zdeformuje w transporcie, zwija się je w 'ósemkę' i swobodnie wysyła do paczkomatu Cytuj
TheJW Napisano 19 Marca Napisano 19 Marca ...gdyż jest następnym co sobie z szosy robi gravela, bo to modne... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.