Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

https://www.scott.pl/produkt/1190/8028/Rower-Speedster-10

Rower:

https://postimg.cc/gallery/VSdW2X0

Przód, suwmiarka ustawiona na 38mm), jest wówczas około 2-3 mm luzu z każdej strony. Może na przód bezpieczniej kupić 35?

Tył, suwmiarka ustawiona na 42mm, jest wówczas około 4 mm luzu z każdej strony. Na tył raczej 42 wejdzie z zapasem.

Sprawę (być może) komplikują hamulce Tekrto V-brake.

Po błocie nie jeżdżę , więc na błoto nie potrzebuję zapasu. Tak żeby wjechać czasem w inny teren niż szosa. Chyba lepiej wybrać opony z mniej agresywnym bieżnikiem. Może "drutowe" tak nie rozchodzą się na boki i lepiej trzymają profil, lecz jak je zdeformują w czasie transportu to może być lipa?

Jeżdżę na dętkach.Polecicie przy okazji też jakieś dętki?

Może taka:

Opona PANARACER Tour przód 1x35, tył  1x42 ?

https://www.centrumrowerowe.pl/opona-panaracer-tour-pd13897/?v_Id=226446

 

Napisano

@zgreg

2x Continental Contact Speed 700x35C,  po co Ci jakikolwiek bieżnik w rowerze szosowym?

Dętki też Conti, co do opon drutowych -  nic się nie zdeformuje w transporcie, zwija się je w 'ósemkę' i swobodnie wysyła do paczkomatu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...