Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cały poprzedni sezon bez awarii. Pierwszy wyjazd i ślad na oponie. Niby nie jest duży i nie dochodzi do dętki, ale trochę mnie niepokoi. Czy da się to naprawić,  czy wymienić czy na razie obserwować czy wymienić od razu? Oczywiście mam oponę zapasową 

Screenshot_20250315_225831_Gallery.jpg

Napisano

Jeżdżę na GP 5000. Takich nacięć mam już po kilkanaście na każdej z opon, przedniej i tylnej. W Warszawie jest sporo potłuczonego szkła na ścieżkach rowerowych. Zwłaszcza w okolicach Stadionu Narodowego po większych imprezach. Nie sposób tego uniknąć. Kiedyś przy przekładce opon oglądałem je dokładnie i wszystkie dochodzą do pewnej głębokości. Podejrzewam że zatrzymują się na wkładce antyprzebiciowej.  Więc nawet nie obserwuję tylko jeżdżę i się nie przejmuję.

Napisano
W dniu 15.03.2025 o 22:59, Andrzej92xp napisał:

Cały poprzedni sezon bez awarii. Pierwszy wyjazd i ślad na oponie. Niby nie jest duży i nie dochodzi do dętki, ale trochę mnie niepokoi. Czy da się to naprawić,  czy wymienić czy na razie obserwować czy wymienić od razu? Oczywiście mam oponę zapasową 

Screenshot_20250315_225831_Gallery.jpg

Normalnie możesz jeździć 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...