Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, mam suntour nrx-s air i chcę zrobić pełny serwis. Wiem że będzie potrzebny smar do amortyzatorów dynamic fork grease, na you tube widziałem że wlewa się też olej przez wentyl do komory powiuetrznej, tylko nie wiem jaki i ile i co jeszcze powinienem mieć do dobrego przeserwisowania. Pomoże ktoś?

Napisano

Jak chcesz zrobić serwis to odkręcasz też cały korek z wentylem (po spuszczeniu powietrza), wyciągasz tłok i popychacz (od dołu), dokładnie czyścisz wnętrze komory powietrznej. Masz 2 możliwości na co to poskładać - albo na smar typu slick honey albo SRAM Butter albo zalewasz olej po założeniu tłoka i popychacza 90WT (przekladniowy). Warto zmienić też uszczelki kurzowe bo są.marnej jakości i wytrzymują ledwo sezon, szkoda żeby się syf dostawał do środka.

Napisano (edytowane)

nrx-s hlo, naklejka jest zdrapana. Mam numer seryjny, da się po nim sprawdzić jaki to model?

Edytowane przez mszs

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...